Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein vaatia orgasmia?

Vierailija
18.02.2008 |

olen todella hidas saamaan orgasmin ja tämä tietenkin ottaa päähään. yleensä mies saa häärätä ainakin puoli tuntia sormien ja kielen kanssa ennen kuin saan.

tästä johtuen saan todella harvoin orgasmia. viimeisen 3kk aikana kerran... välillä todella tympii, että mies saa aina, mutta minä en aina ehdi edes kiihottua kun pikapanoon riittää liukuvoide. seksiä meillä on 1-4 kertaa viikossa. pikapanoja harrastetaan usein siksi, kun usein menee niin myöhään, ettei (mies) jaksa enempää.

nyt ihan tosissani kysyn kuinka usein on kohtuullista " vaatia" orgasmia myös minulle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni ainakin riittää orgasmi viikossa.

Vierailija
2/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmiherkemmäksi

Ja jos sä mietit kokoajan et taas pikapano, niin saatko orgasmia? Et... Annat aivojesi rentoutua, naisen orgasmi alkaa päästä, siitä että rentoutuu ja antaa tuntemuksille vallan.

T.... Nainen joka ei saanut koskaan orgasmia, kunnes opetteli sen ja nyt laukean jopa alle 5 minuutin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en saaorgasmia tehtyä, joskus tuntuu ihan hyvältä, mutta siihen se jää...

ap

Vierailija
4/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti... jos oma mieheni jättäisi minut kerrankin huolehtimatta loppuun asti niin ilmoittaisin kyllä ettei tarvi sitten itekkään kuvitella mitään saavansa... ja olen ite kanssa näitä puoli tuntia vatkattavia

Vierailija
5/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei helvetti... jos oma mieheni jättäisi minut kerrankin huolehtimatta loppuun asti niin ilmoittaisin kyllä ettei tarvi sitten itekkään kuvitella mitään saavansa... ja olen ite kanssa näitä puoli tuntia vatkattavia

Puoli tuntia vatkattavia....;)))) ;)))) ;))))

Hyvin ilmaistu !

Vierailija
6/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu todella oudolta, että pitää vaatia orgasmia suhteessa??

Mietipä toisinpäin; kauanko miehesi suostuisi siihen, että seksiä harrastetaan vain sinun ehdoillasi ja niin, että mies saa orkun vain kerran kolmessa kuukaudessa?

Niinpä. Ei sellaista miestä olekaan, joka moiseen suostuisi.

Enkä suostuisi minäkään, mutta saankin orkun joka kerta. Olen vakavasti sitä mieltä, että sun täytyy ottaa ohjat omaan käteen ja ensin opetella tekemään itsellesi orkku. Ei voi olla miehen vastuulla vain se. Kun osaat itse tehdä itsellesi orkun, voit opettaa miehellesikin mitä tehdä ja miten laukeat.

Must vaikuttaa että sulle kasaantuu kauheasti paineita tulla pian. Nainen tarvitsee keskimäärin 20 minuuttia kiihotusta, ennenkuin voi laueta. Tämä siis keskimäärin. Joku voi tulla viidessä minuutissa, toisella se voi kestää tunnin. Mutta hetkessä ei kaikki tule eikä tarviikaan.

Seksin pitäisi olla molemmille osapuolille iloinen tapahtuma, ja voin vain kuvitella, kuinka itse turhautuisin ja todennäköisesti alkaisin inhota seksiä, jos en saisi laueta kuin kerran kolmessa kuukaudessa.

Mutta siis: opettele tyydyttämään itsesi ja puhu miehesi kanssa myös. Ei tuollainen voi jatkua tietenkään, että toinen vaan saa!

Vierailija
7/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt puoli tuntia ole pitkä aika...

Vierailija
8/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan liian väsynyt arjesta ja lapsista.

Vierailija
9/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin voi touhuta pikaiset, mutta ei noin usein kuin teillä voi naista jättää ilman laukeamista! Itse ainakin huomaan että alkaa todella kiukuttaa, jos menee viikko ilman orgasmia (on todella harvinaista sellainen tilanne meillä). Itselläni on ainakin tarve saada pari kertaa viikossa, ja onneksi mies on sellainen että hän haluaa antaa mulle orgasmin joka kerta. Niin väsynyt ei olekaan etteikö jaksaisi nuolla mulle orgasmia. Joten saan orgasmeja yhtä usien kuin sekstaillaan, about 3-5 krt viikossa. Tyytyväisen naisen siitä mies saa. Ja ei puoli tuntia ole kauan, mullakin menee helposti sitä luokkaa. JOskus vähemmän, joskus enemmänkin, jos vain ei ole orgasmi millään tulollaan. Ja jos tulen joskus tosi nopsaan, niin sitten olen ollut pitkään ilman (ei nykytilanteessa mahdollista) tai on ovulaatioaika ja seksuaalisesti tosi virittäytynyt tmv. Puoli tuntia on musta ihan normaalia, pidempäänkin on kiva virittäytyä välillä (hierontaa, sivelyä, pitkään ylävartalon hyväilyä, mitä vaan keksii). Ei kai seksin kuulukaan olla ohi viidessä minuutissa??

Naisellehan parasta seksiä on juuri hidas kiusaaminen ja paras orgasmi tulee, kun mies osaa jarruttaa taitavasti, kun nainen on tulollaan. Kun huippua lähestytään monta kertaa, muttei tehdä loppuun asti aivan heti, niin ah, mikä orgasmi! MIehellähän usein tarve on nimenomaan päästä purkautumaan, naisella taas kiihotustilan jatkuva kasvattaminen, kunnes se on niin voimakas, että orgasmi tulee todella räjähdyksenomaisesti ja orgasmi vie koko vartalon mukanaan.

Vierailija
10/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naisellehan parasta seksiä on juuri hidas kiusaaminen ja paras orgasmi tulee, kun mies osaa jarruttaa taitavasti, kun nainen on tulollaan. Kun huippua lähestytään monta kertaa, muttei tehdä loppuun asti aivan heti, niin ah, mikä orgasmi! MIehellähän usein tarve on nimenomaan päästä purkautumaan, naisella taas kiihotustilan jatkuva kasvattaminen, kunnes se on niin voimakas, että orgasmi tulee todella räjähdyksenomaisesti ja orgasmi vie koko vartalon mukanaan.

mä haluan taas edetä siihen suoraviivaisesti ja nopeasti.

t. nainen, joka ei jaksa saada kovin usein

Vierailija
11/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkun ja kun sen opit voit myös ohjata miehesi tekemään sen sulle...

Minä en saanut orgasmia varmaan pariin vuoteen ja sitten ajattelin että onhan se kumma kun en saa vaikka mies duunaa mun kanssa 2-3 tuntia.

Aloin opetteleen omin sormin mikä tuntuu hyvälle mikä ei, keskityin siis ihan vain itseeni ja niin opin tietämään ja tuntemaan itseni ja sen mikä tuntuu hyvälle.

Nyt saan joka kerta orgasmin joskus laukean jo viidessä minuutissa ja saan monta orgasmia peräkkäin

Vierailija
12/24 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tapasin mieheni, en ollut saanut ikinä orgasmia. vaikka harjoituksen puutteesta tuskin on kyse, usein sitä olen harjoitellut rauhassa ja ilman paineita, valmiiksi kiihottuneena. omat sormet eivät vaan tunnu miltään. mutta mies kun koskee... ;)

Vierailija
13/24 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itse itsellesi orkkuja. Vibra on paljon parempi kuin sormet ja sillä saa huomattavasti nopeammin. Sellaiset pienet voimakkaat vibrat on parhaita. Ja jos niistä vielä vetää ulos sen soikeanmuotoisen metallikapselin, joka tekee sen tärinän ja käyttää pelkästään sitä, niin WOW! Itse katselen samalla seksifilmejä ja saan parissa minuutissa.

Vierailija
14/24 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERTA SE ORGASMI ON SAATAVA !

N.36.V.

Vierailija
15/24 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen masturboinut 13-vuotiasta asti, saan halutessani runkkaamalla vaikka minuutissa, mutta silti tai juuri sen takia saan todella hitaasti ja hankalasti miehen / miesten kanssa. Itseäni osaan hinkata millilleen oikeasta kohdasta. Ei mies siihen pysty, ja fiilis menee kummaltakin jos mun tyydyttämisestä tulee pelkkää " nyt kaks milliä ylöspäin, ei niin paljon, nyt vähän lisää vauhtia, hei alemmas alemmas" -käskytystä. Rakastellessakin voin laueta omin sormin, mutta miehen sormet ei siihen riitä. Minusta tuntuu pikemminkin siltä, että mun pitäisi lakata kokonaan masturboimasta, jos haluaisin parantaa orkkuherkkyyttä miehen kanssa.

Vierailija
16/24 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän, ettei ole kiva aina jäädä ilman. keskustele miehesi kanssa, ehkä pääsette yhteiymmärrykseen :)

Vierailija
17/24 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kerran viikossa. Mutta mies haluaa, että saan joka kerta ja sitä vemputusta ei aina jaksaisi erkkikään. Tuon takia seksihalunikin ovat ihan nollassa. Kun 2-3 kertaa viikossa pitäisi jaksaa kun on ensin koko päivän häärännyt lasten kanssa ja taistellut ne nukkumaan. Ja kun lösähtää sohvalle, alkaa se vatkaaminen. Mies ei ymmärrä ja on ihan loukkaantunut, jos ehdotan, että hoitelisi vain itsensä.

Vierailija
18/24 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seksiä 1-2 krt viikossa ja mies huolehtii JOKA KERTA siitä että minä saan ensin. Mies ei edes halua seksiä ilman. ;)

Mä olen kyllä silleen helppo nakki että tulen lähes aina alle 10 minuutin. :)

Vierailija
19/24 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää osata sopivasti alistaa tuttua naistaan... silloin naiselle tulee turvallisissa olosuhteussa adrenaliinia kun voi kuvitella olevansa ilman kontrollia. Tämä siis toiminut kaikissa suhteissani, yhden yön juttuja en ole vielä harrastanut. Olen luotettava ja rauhallinen kaveri joka ei huomiota hae mutta sängyssä selvitän mitä naiseni haluaa :) Tavallaan se harmaa harakka baarissa joka vain metsästää sitä kultaa ja nappaa muitten hitaampien edestä ;)

Vierailija
20/24 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis näin käynyt vain muutaman kerran että olen sen parhaimman napannut, eihän niitä kultakimpaleita joka nurkalta löydy! :) Ja sellasesta ei päästetä heti irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi