Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitaat (uudelleen)pakkaajat kassalla

Vierailija
02.10.2026 |

Niin, jotkuthan todellakin purkavat jo pakatun kassin ja pakkaavat uudestaan. Hitaasti. Tätä en voi tajuta enkä hyväksyä.

Oletteko nähneet näitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minä pakkaan niin nopeasti kuin mahdollista. Ostoksia tulee 2-4 kestokassia kerralla

Vierailija
2/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan tavarat hitaasti ja tarkkaan koska on niin hauska katsella takana vihaisena seisovia tyyppejä. Ihan vittuillakseni hidastelen ja ärsytän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jos joku vielä hoputtaa niin hidastelen vielä enemmän. 

Vierailija
4/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Minä pakkaan niin nopeasti kuin mahdollista. Ostoksia tulee 2-4 kestokassia kerralla

Tämä. Se pakkaaminenhan tapahtuu todella nopeasti. Ap

Vierailija
5/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱Ei oo kiire eikä siellä ole aikarajaa.

Vierailija
6/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyttää ihmisiä kassalla sekunttikello kädessä.

Vierailija
7/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaan tavarat hitaasti ja tarkkaan koska on niin hauska katsella takana vihaisena seisovia tyyppejä. Ihan vittuillakseni hidastelen ja ärsytän. 

Kai muistat alkaa kaivamaan puhelinta tai lompakkoa, pullokuitteja, etukortteja, kolikkokukkaroa, lottokuponkeja ja vaihdettavaa ässä-arpaa vasta kun myyjä sanoo summan?

Vierailija
8/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt. Itse nostan ostokset hihnalle samassa järjestyksessä kuin pakkaan ne. Pakkaaminen sujuu tällä tyylillä nopeasti eikä tarvitse purkaa mitään.

Vierailija
9/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱Ei oo kiire eikä siellä ole aikarajaa.

Prismassa oli viimeksi. Siitä onkin kulunut jotain vajaa vuosi kun kävin. Oli isot ostokset. Kassalla neiti jutskaili poikakassan kaa, joka seisoskeli siinä joutavana. Se alkoi hoputtamaan, että mene pakkaamaan. Odotin kuitin tulostuvan. Kassaneiti teki isot virheet kun joutui seuraa pitämään sille koko-kaupan-ja-maailman-omistajalle.

Vierailija
10/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen joillakin on aina niin kiire? Opittu tapa. Aiheuttaa stressiä kiirehtijälle ja viattomille sivustakatsojille. Samat tyypit ohittelee liikenteessä turhaan,koska seuraavissa valoissa seisotaan yhdessä.

Hyöty +/-0.

Vierailija
11/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen joillakin on aina niin kiire? Opittu tapa. Aiheuttaa stressiä kiirehtijälle ja viattomille sivustakatsojille. Samat tyypit ohittelee liikenteessä turhaan,koska seuraavissa valoissa seisotaan yhdessä.

Hyöty +/-0.

Ei ole kyse kiireestä. Kyse on siitä, että ap ei siedä muita ihmisiä ja purkaa heihin vihaansa ja ahdistustaan. Terve ihminen ei ahdistu muiden pakkaamisesta. Pakkaaminen on kuitenkin vaan tekosyy. Jos ei olisi sitä niin sitten olisi joku muu tekosyy

Vierailija
12/12 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvii enään suorittaa edes kaupan kassalla koska olen ansainnut tämän tilanteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi