Hitaat (uudelleen)pakkaajat kassalla
Niin, jotkuthan todellakin purkavat jo pakatun kassin ja pakkaavat uudestaan. Hitaasti. Tätä en voi tajuta enkä hyväksyä.
Oletteko nähneet näitä?
Kommentit (12)
Pakkaan tavarat hitaasti ja tarkkaan koska on niin hauska katsella takana vihaisena seisovia tyyppejä. Ihan vittuillakseni hidastelen ja ärsytän.
Sama. Jos joku vielä hoputtaa niin hidastelen vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Minä pakkaan niin nopeasti kuin mahdollista. Ostoksia tulee 2-4 kestokassia kerralla
Tämä. Se pakkaaminenhan tapahtuu todella nopeasti. Ap
🥱Ei oo kiire eikä siellä ole aikarajaa.
AP kyttää ihmisiä kassalla sekunttikello kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan tavarat hitaasti ja tarkkaan koska on niin hauska katsella takana vihaisena seisovia tyyppejä. Ihan vittuillakseni hidastelen ja ärsytän.
Kai muistat alkaa kaivamaan puhelinta tai lompakkoa, pullokuitteja, etukortteja, kolikkokukkaroa, lottokuponkeja ja vaihdettavaa ässä-arpaa vasta kun myyjä sanoo summan?
En ole nähnyt. Itse nostan ostokset hihnalle samassa järjestyksessä kuin pakkaan ne. Pakkaaminen sujuu tällä tyylillä nopeasti eikä tarvitse purkaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
🥱Ei oo kiire eikä siellä ole aikarajaa.
Prismassa oli viimeksi. Siitä onkin kulunut jotain vajaa vuosi kun kävin. Oli isot ostokset. Kassalla neiti jutskaili poikakassan kaa, joka seisoskeli siinä joutavana. Se alkoi hoputtamaan, että mene pakkaamaan. Odotin kuitin tulostuvan. Kassaneiti teki isot virheet kun joutui seuraa pitämään sille koko-kaupan-ja-maailman-omistajalle.
Mihin ihmeeseen joillakin on aina niin kiire? Opittu tapa. Aiheuttaa stressiä kiirehtijälle ja viattomille sivustakatsojille. Samat tyypit ohittelee liikenteessä turhaan,koska seuraavissa valoissa seisotaan yhdessä.
Hyöty +/-0.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen joillakin on aina niin kiire? Opittu tapa. Aiheuttaa stressiä kiirehtijälle ja viattomille sivustakatsojille. Samat tyypit ohittelee liikenteessä turhaan,koska seuraavissa valoissa seisotaan yhdessä.
Hyöty +/-0.
Ei ole kyse kiireestä. Kyse on siitä, että ap ei siedä muita ihmisiä ja purkaa heihin vihaansa ja ahdistustaan. Terve ihminen ei ahdistu muiden pakkaamisesta. Pakkaaminen on kuitenkin vaan tekosyy. Jos ei olisi sitä niin sitten olisi joku muu tekosyy
Ei mun tarvii enään suorittaa edes kaupan kassalla koska olen ansainnut tämän tilanteeni.
En ole. Minä pakkaan niin nopeasti kuin mahdollista. Ostoksia tulee 2-4 kestokassia kerralla