fantasioita
Olen nainen. Ja mun fantasia olisi, että saisin naista. Sillä olisi ihanat rinnat ja nännit olisivat kovat ja niitä olisi mieletön nuoleskella. Meidän pillut koskettaisivat toisiaan ja intohimoisesti suutelisimme toisiamme. Pilluja hierottaisiin yhteen ja siitä kuuluisi ihanaa lätinää. Sitten nuolisimme toistemme pilluja hellästi ja himokkaasti. Ai jai. Ihanaa. Kertokaa joku muukin fantasioita naisista.
Kommentit (3)
Olen nainen. Fantasioissani on yleensä yksi tai pari miestä. Tapaamme, riisumme vaatteet, miehellä on farkut ja bokserit. Hän on normaalivartaloinen tai vähän lihaksikas ja ruskettunut, käsikarvat ovat auringon vaalentamat. Silmissä on pilkettä ja katse on tuhma, kostea. Otan hänen koventuneen kalunsa esiin, ihastun ja haluan sen suuhuni. Alan maistella ihanaa taikasauvaa... Mies nauttii ja minä nautin.
Uusin fantasiani on täältä toisaalta saatu idea. Otan siinäkin mieheltä suihin intohimoisesti ja hyvin. Mies fantasioi sillä aikaa, että häntä imeekin komea mies. Tämä ajatus on hyvin kiihottava, vaikka olenkin ihan tavallinen heteronainen.
Ajatus kahdesta miehestä on aina hyvä lähtökohta fantasialle. Sen sijaan naista en ajattele yhtään.
Tämä fantasia on jo mennyttä, mutta hauskaa oli reilu vuosi sitten sitä miettiessä. Fantasioin olevani Idolsissa Katrin tilalla ja asuvani viimeisen viikon kahdestaan Ilkan kanssa Idols-kämpässä. Siellä sitten tapahtui yhtä ja toista, sen enempää yksityiskohtia kuvailematta. ;)
Mici-55