Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harjoitus kuulista

Vierailija
03.10.2008 |

siis minulla kolme synnytystä takana,viimeisin syntynyt noin 5 kk sitten.. aloitin harjoitukset saman tien smartballs nimisellä kulalla,kun ne tuntuivat liian isoilta,ostin aquaflex nimiset kuulat,nyt yli kolmen kuukauden harjoituksen jälkeen pienempi kuula kaikilla painoilla tuntuu liian isolta... siispä tuli mieleen ,että löytyykö vielä pienempää kuulaa painavimilla painoilla..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuulat toimii oikella tavalla, ilman liukkaria ei niitä pidä käyttää tietenkään

Vierailija
2/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollu liukuvoidetta mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on käyttänyt Aquaflexejä melkein 2 vuotta eikä vieläkään ole käytössä pienempi kaikilla painoilla. Myöskään tiukkuudessa ei ole tapahtunut olennaista muutosta koko aikana.

siis minulla kolme synnytystä takana,viimeisin syntynyt noin 5 kk sitten.. aloitin harjoitukset saman tien smartballs nimisellä kulalla,kun ne tuntuivat liian isoilta,ostin aquaflex nimiset kuulat,nyt yli kolmen kuukauden harjoituksen jälkeen pienempi kuula kaikilla painoilla tuntuu liian isolta... siispä tuli mieleen ,että löytyykö vielä pienempää kuulaa painavimilla painoilla..

Vierailija
4/4 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi pienemmät kuulat, joita kannattaisi kokeilla. On vielä halvatkin, joten ei sitten kauheesti harmita jos ei olekaan hyvät. Itse ainakin tykkään. http://www.sexshop.fi/index_tuote.php?tuote=228

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän