kuinka usein vaatia orgasmia?
olen todella hidas saamaan orgasmin ja tämä tietenkin ottaa päähään. yleensä mies saa häärätä ainakin puoli tuntia sormien ja kielen kanssa ennen kuin saan.
tästä johtuen saan todella harvoin orgasmia. viimeisen 3kk aikana kerran... välillä todella tympii, että mies saa aina, mutta minä en aina ehdi edes kiihottua kun pikapanoon riittää liukuvoide. seksiä meillä on 1-4 kertaa viikossa. pikapanoja harrastetaan usein siksi, kun usein menee niin myöhään, ettei (mies) jaksa enempää.
nyt ihan tosissani kysyn kuinka usein on kohtuullista " vaatia" orgasmia myös minulle.
Kommentit (24)
No joo, ei pitäisi orgasmia joutua "vaatimaan", en itse ainakaan kaipaa sitä välttämättä ihan joka kerta... Joskus tuntuu hyvältä ilmankin... Parhaiten saan orgasmin itse käsillä auttamalla ja se tavallisesti tuntuu itsestäni paremmalta kuin se, että mies sen mulle tekee (ts. itse avittamalla on voimakkaampi ja kokonaisvaltaisempi orgasmi).
Tuossa toisessa ketjussa jo ehdinkin mainitsemaan halua lisäävästä Femmaxista ja ajattelin siitä vielä sanoa tässä kohtaa, sillä se auttaa saamaan myös orgasmin paljon helpommin, koska se lisää kiihotusta niin paljon. Olen itse sitä käyttänyt jonkin aikaa ja olen siihen tyytyväinen, joten siksi uskallan siitä mainita.
Kamalaa on, jos jää ilman. Siinä tulee niin äkäiseksikin ja alkaa tuittuilla. On vain niin harmillista, että useimmat miehet eivät ymmärrä tuon taivaallista naisen tussusta. Hinkataan ja kihnutetaan samaa kohtaa tai kohdellaan pimppiä kuin paakari taikinaa.
Kyllä naisen pitäisi saada joka kerta, mutta aina ei edes miehen ohjaaminen auta. Ovat ne joskus niin taulapäitä. Pimppi on hienomekaaninen laite, jota on käsiteltävä erityisellä lämmöllä ja herkkyydellä. Lisäksi on huomioitava naisen henkinen puoli, joka on oikeastaan vielä tärkeämpi kuin tussun rassaaminen.
Kyllä minä ainakin haluan joka kerta orgasmin. Eihän kiihoittumisessa ja seksin harrastamisessa ole muuten mitään järkeä. Välillä orgasmin saamiseen menee enemmän aikaa ja toisinaan tulee nopeammin. Onneksi mieheni ei ole mikään minuutti-Ville, eikä häntä kiinnosta nauttia vain yksinään.
Minä otin suosiolla mukaan kolmannen pyörän eli lelun. Sen kanssa saan suht nopeasti orkun (noh, välillä menee vähän pidempikin tovi). Ei ainakaan tarvitse stressata, saanko orgasmin vai en eikä miehen tarvitse nuolla kolmea varttia (pahimmillaan. Joskus sain jo parissa minuutissa orkun).
Yleensä touhuan lelun kanssa kun mies on lauennut koska mies kiihottuu liikaa kun katsoo minun tyydyttävän itseäni joten hänen laukeamisensa tapahtuu liian nopeasti. Välillä on mukavaa, että mies työntyy saman tien sisään kun saan orkut. Paikat on hellemmät joten itse yhdyntäkin tuntuu erilaisemmalta (hyvältä kuitenkin).
Miehelle tämä on ihan ok juttu. Olen vain todennut, etten saa orgasmiayhdynnässä enkä muutoinkaan kovin helposti. Eikä se johdu miehestä mitenkään.