Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme tyyppejä jotka eivät saa lasta.

Vierailija
15.02.2008 |

Tiedän, kuullostaa provolta mutta kummallista että ihmiset eivät hyväksy luonnonlakeja. Ja ne jotka hampaat irvessä yrittää eivät tule saamaan lapsia, näin se vaan on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että on.

Vierailija
2/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valinnut sen perusteeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit itse hymyillen ottanut vastaan lapsettomuuden!

Vierailija
4/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen haaveillut äitiydestä. Silti kärsin lapsettomuudesta vaikka tiedän, että olen kuin luotu äidiksi. Ja näin minulle on sanottukin nyt kun olen vihdoin äiti.

Vierailija
5/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnontahto.

Vierailija
6/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.5 joka saattaa olla eri mieltä asioista

Vierailija
7/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset jotka ehkäsivät vuodesta toiseen hormonaallisesti, kuvittelevat että sitten kun loppettaa niitä lapsia yhtäkkiä tullee...tuskin, siskollakin monia keskenmenoja - joka mun mielestä ihan luonnollista sen jälkeen kun hormoonilla yrittää ehkäistä raskautta.

Vierailija
8/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselleni on ollut aina selvää, että emme hae lapsettomuushoitoja. 15 vuotta olemme olleet ilman ehkäisyä ja 2 luomulasta olemme saaneet.

Heistä olemme todella kiitollisia. Meistä kun ei pitänyt vanhempia tulla.

Minäkin muuten valitsin työni sen mukaan, että saan olla lasten parissa päivät : )

Vierailija
9/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti joutunut lapsettomuudesta kärsimään, en usko että olisit tuota mieltä! Ei kannata huudella kun et asiasta mitään tiedä! Ja mitäs se sulle kuuluu jos ihmiset niitä lapsia hampaat irvessä tekevät? Ole onnellinen, että itse olet niitä saanut, vaikka tuolla älyllä varustetulle välkylle en niitä toivoisi! Ärsyttävää tuollainen. Onneks on hoitoja keksitty lapsettomille.

5

Vierailija
10/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenet tieteelliset tutkimukset, joissa asiaa on objektiivisesti selvitetty. Kun siskollakin on.

Vierailija:

Ne naiset jotka ehkäsivät vuodesta toiseen hormonaallisesti, kuvittelevat että sitten kun loppettaa niitä lapsia yhtäkkiä tullee...tuskin, siskollakin monia keskenmenoja - joka mun mielestä ihan luonnollista sen jälkeen kun hormoonilla yrittää ehkäistä raskautta.

Vierailija
11/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

,että ette hoitoon hakeudu. se on vain luonnon laki että heikoimmat kuolee pois.

Vierailija
12/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tulee kohta laittamaan sut nukkumaan. Älä roiku siellä AV:lla.

Vierailija
13/13 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kymmenet tieteelliset tutkimukset, joissa asiaa on objektiivisesti selvitetty. Kun siskollakin on.

Vierailija:

joten ei sellaisten utkimusten annettaisi tulla päivänvaqloon, missä kerrottaisiin, että jos ehkäiset vuositolkulla hormonaalisesti,niin et ehkä kykene tulemaan raskaaksi.

Toinen pointti on, että varhain aloitettu seksuaalielämä ja useat partnerit takaavat tulehduksia, jotka taas voivat olla myöhemmin este raskaaksi tulolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän