Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada lisäkiloja?

Vierailija
02.10.2022 |

Miten saada oikeesti helposti lisää rasvakudosta, jotta treenaamisestakin olisi edes hyötyä? Olen nuoresta asti ollut todella siro. Nuorena olin todella urheilullinen, mutta siltikään ei erityisemmin ollut mitään lihaksia. Haluaisin olla edes vähän enemmän naisellisempi, enkä mikään nainen pikkutytön kropassa. Jalat on kuin tulitikut ja takamuksesta ei tietoakaan, pieni pömppis on yhden lapsen jäljiltä. Itsetuntokin ihan nollissa, vaatekaupassakin kaikki vaatteet näyttävät kamalalta päällä. Olen 28v nainen ja painan n. 57kg. En liho millään vaikka kuinka söis hyvin epäterveellisesti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia, käytä lihaa reilusti.

Vierailija
2/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet, täältä tuohon tulet saamaan apua. On vaikea löytää tästä laardimassasta mitä vauvapalstan käyttäjillä esiintyy normaalipainoisia tyyppejä. Jään seuraamaan laihana neuvoja :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.aminoporssi.fi/?gclid=CjwKCAjw7eSZBhB8EiwA60kCW0iT5BwZQOG-_…

Lisäravinteet on ihan ehdoton kun treenaa paljon.

Vierailija
4/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät miestä panemaan paljaalla

Vierailija
5/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt enemmän kuin kulutat, helppoa kuin heinänteko

Vierailija
6/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät miestä panemaan paljaalla

Eipä oo näiden yhteisen 5v aikana näyttänyt tehoavan.

Vierailija
7/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elä syö mitään niin meet säästöliekille ja lihot. Hommaa poikaystävä joka ei huomioi.

Stressi  ja ikä lihottaa kans vaikkei muuta syömisiä.

Tuollasta settiä on jokaisessa laihdutus-ketjussa.

Vierailija
8/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin painan 57 kg ja pidän itseäni sopivan kokoisena.

Vierailija
9/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole, nykyään en edes liikuntaa harrasta ja välillä syön todella paljon, silti puntari näyttää samaa lukemaa.

Vierailija
10/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole, nykyään en edes liikuntaa harrasta ja välillä syön todella paljon, silti puntari näyttää samaa lukemaa.

Puntari puntaroi. Syö sokeria, rasvaa, sokeria, rasvaa. Joka ilta leivos tai pari, suklaata jne.

Kyllä pitäs rasvaa tulla. 

Mutta jos sinä treenaat, niin pitäisihän sinulla lihasta olla. 

Minulta on neljässä kuukaudessa lähtenyt 10 kg, 67:stä 57:ään, ihan sillä että jätin rasvan ja sokerin pois. Nyt mun pitää etsiä itselleni oikean kokoisia farkkuja, kun entistä kokoa olevat ovat liian löysiä. Mutta toisaalta, nythän on kyllä löysyys farkuissa muotia... Hah!

Aattele mulle menee varmaan 29 tuuman ellei peräti 28 tuuman farkut. Ja mä oon siis yli 175 cm pitkä...

Ou jee! Ootas kun mä pääsen tällä rasvattomalla kuurilla jonnekin 51:een, niin sitte mulle menee jo toi yks vanha, vanha aikoinaan Seppälästä otettu farkkuminihamekin... Ou jee!

Vierailija
11/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo siideriä.

Vierailija
12/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo siideriä.

Ja syö karkkia ja pullaa.

Vierailija
13/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus saada rasvaa elimistöön vai saada tietyt paikat kasvamaan. Ota yhteys personail traineriin. Lyllyvän kropan saat juomalla colaa litrakaupalla viikossa pari pussia pottulastuja ja kolme suklaa levyä vähintään viikossa. Välipalana syö palmurasvaa sisältäviä patukoita ja paistopistetuotteita. Viikonloppuna joko laatikko viiniä tai laatikko kaljaa. Kohta pääset jo valaan mittoihin ja on aika ottaa yhteys personal traineriin. Joka miettii kanssasi ruokavaliota ja liikuntaa. Jos haluat ilman lihomista massaa se vaatii oikeanlaista salitreeniä ja ruokaa. Sen voi tutkimalla laatia itse tai maksaa siitä jollekin.

Vierailija
14/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa ammattilaiselta ohjausta. On tärkeää että treenaa ja syö oikein, eli etsi oma PT.....

Vierailija
15/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puntari puntaroi. Syö sokeria, rasvaa, sokeria, rasvaa. Joka ilta leivos tai pari, suklaata jne.

Minulta on neljässä kuukaudessa lähtenyt 10 kg, 67:stä 57:ään, ihan sillä että jätin rasvan ja sokerin pois. Nyt mun pitää etsiä itselleni oikean kokoisia farkkuja, kun entistä kokoa olevat ovat liian löysiä. Mutta toisaalta, nythän on kyllä löysyys farkuissa muotia... Hah!

Aattele mulle menee varmaan 29 tuuman ellei peräti 28 tuuman farkut. Ja mä oon siis yli 175 cm pitkä...

Ou jee! Ootas kun mä pääsen tällä rasvattomalla kuurilla jonnekin 51:een, niin sitte mulle menee jo toi yks vanha, vanha aikoinaan Seppälästä otettu farkkuminihamekin... Ou jee!

Kyllä mulla ainakin ne kymmenen kiloa aika helposti tulee takaisin, jos nyt rupean ahmimaan pullaa, kakkua, leivoksia, suklaata, joka päivä. Ei siihen sen kummempaa taikaa ole.

Vierailija
16/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avainsana välillä. Sun on tehtävä suunnitelma ja pysyttävä siinä jos nykykeinot eivät ole tuottaneet tulosta. Lisäät ruokaa joka ikisellä päivälle etkä kompensoi sitä liikkumalla enemmän tai syömällä vähemmän myöhemmin. Aluksi vaikka 500 kcal enemmän, sitten 1000kcal jos ei mitään tapahdu. 1500kcal, 2000... Enemmän niin kauan että tuloksia tulee.

Toistan, ei kompensointia. Ei väliä huvittaako syödä, oletko jo täynnä jne. Kun tavoittelet pysyvää muutosta huijaat vain jokaista uskottelemalla ettei homma pelaa, jos huijaat kompensoimalla liikunnalla tai millä hyvänsä "nyt olen flunssassa ei maistu"-tekosyyllä.

Vierailija
17/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun laiha sanoo syövänsä todella paljon se tarkoittaa max 1500 cal. Nämä on nähty

Vierailija
18/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta mä syön joka päivä suklaata, pullaa, kakkua jne enkä liho.

Vierailija
19/19 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, haistan provon. 57 ei ole edes mitenkään kovin alhainen paino, paitsi tietysti jos olet kaksimetrinen. Olen itse 178 cm ja painoin parikymppisenä pitkään 56-58 kiloa. Ikinä en ajatellut, että olisin liian laiha. Yleensä keski-ikä auttaa tähän "ongelmaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän