Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jees, olen raskaana!

Vierailija
15.02.2008 |

Uskomaton olo. Tein positiivisen raskaustestin! Laskettu aika taitaa osua lokakuun puoliväliin.

Miten salata tämä työkavereilta, joiden kanssa menossa huomenna bileisiin???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin olisi laskettu aika samoilla ajoilla, mutta melko varmasti minun raskaus päätyy keskeytykseen...:(

Meet bileisiin ja muka juot jotain... Käytyät huulilla, mutta et juo oikeasti... :)

Vierailija
2/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se noin on toimia. Jännitän " etkoja" , joissa varmaan tyttöporukka tarjoaa kierroksia. Itse juhlissahan kukaan ei ehdi vahtia, mitä ja miten juon. Olen aina ollut ahdistunut sellaisissa juhlissa, missä on " pakko" juoda, mutta nyt tulee ahdistukseen lisäkierroksia.

Aamulla minulla oli ihan tavallinen olo ja nyt kun tein testin, oikein tunnen kaikenlaista turvotusta ja oireilua. Psyyke taitaa työskennellä asian kanssa ja saa kuvittelemaan kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden alussa. Olin tiennyt raskaudestani vain pari päivää. Otin ravintolassa syödessämme viinilasillisen, jonka join noin puoliksi, ja valitin, että " olipa epäonnistunut viinivalinta, en taida juoda loppuun" ja myöhemmin yökerhon puolella tilasin alkoholittomia drinkkejä (työkaverit eivät tienneet, että ne olivat alkoholittomia). Mutta silti vain läheisin työkaverini kysyi loppuillasta, että " ollaankos sitä rouva pieniin päin?" Muut eivät huomanneet mitään!

Vierailija
4/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa juhlissa :).

Vierailija
5/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi oli niin kovasti toivottu, en oikeastaan tunne tätä ihmistä mutta hänelle läheinen ihminen on taas minulle läheinen, olen jännittänyt koko päivän uutista ja kun sen kuulin itkin ilosta :D

Hassua kuinka sitä voikaan olla iloinen ja onnellinen toisten mahtavista uutisista :)

ONNEA VIELÄ!

Vierailija
6/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset ovat vasta viisi päivää myöhässä enkä todella ennen raskaustestiä ole tuntenut oireen oiretta. Alkoholittomat drinkit olivat hyvä idea. Etkot on baarissa, joten en voi viedä mitään omia juomiam mutta voin vaivihkaa tilata alkoholitonta olutta.

Mies on matkoilla eikä vielä tiedä. Ajattelin ostaa jotkut vauvanvaattet ja laittaa hänen sängylleen lahjan. Tulee kotiin silloin, kun olen niissä pirun juhlissa.

Vierailija
7/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Todella ikävä kuulla, että raskautesi joudutaan ehkä keskeyttämään(?)/saattaa keskeytyä. Toivottavasti pelkosi osoittautuu turhaksi. Pidän sinulle kovasti peukkuja!

Vierailija
8/8 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta päätöksestä se keskeytynee... Ei vaan ole tuollainen päätöskään kovin helppo. Välillä olen ihan paniikissa... En ikinä kuvitellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen...

Mulla on jo ihan riittävästi lapsia ja en ollut suunnitellut enää niitä tekeväni. Vahingossa tulin siis raskaaksi... Viikko ollut rankka. Mutta tänään olen voinut loistavasti :)

Paljon onnea kuitenkin sinulle! Nauti odotuksestasi täysin rinnoin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä