Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa töissä oleva kaverini kertoi, että lama näkyy jo nyt: Reimatecia on

Vierailija
21.11.2008 |

talvihaareissa aiempaa harvemmalla. Viime talvena oli kuulemma joka toisella, nyt vain noin joka neljännellä.

Vaihdoitko sinä lastesi Reimatecit Lassieen laman vuoksi?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002-2003 talvella esikoisella oli Reimatecin haalar, alesta ostin kun sitä oli täällä niin ylivertaiseksi suorastaan ylisetty.

Pettymys oli paha; haalari ei ollut lämmin ja ei mitenkään erityinen. Yhtälailla kosteuden olivat ennen pitäneet Lennen ja Jonathanin puvut. Tuntui siltä, että olin mennyt halpaan ja maksanut merkistä vaikka toiset haalarit olivat olleet tosi hyviä.

Kohta jo nolotti; minua siis tosiaan nolotti ne Reimatecit. Ajattelin mielessäni, että kuvittelevatko muut, että MINÄ kuvittelen olevani parempi kun lapsella oli kalliit haalarit. Jotka eivät kuitenkaan olleet sen kummoisempia kuin muutkaan haalarit.

Ne olivatkin viimeiset Reimatecit meillä mistä maksoin mitään. Kuopus on sitten pitänyt serkkunsa vanhoja Reimatecejä eikä ne enää ole minua nolottaneet, kulahteneet varahaalarit nyt voivat olla merkiltään vaikka "pers-sudit".

Vierailija
42/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat reimatecit jotka meillä on kestänyt hyvinä on ne ekat joita lapset piti vaunuissa eli eivät kuluttaneet ollenkaan. :) En tajua mitä ihmeellistä tossa reimatecissa on et se on muka niin parempi kuin muut kosteussuojahaalarit? Ehkä saman ovat tajunneet muutkin ja tämän takia reimatec haalarit ovat vähentyneet päiväkodeissa, ei niinkään että lama vaikuttaisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassie tecciä, Lenneä, tähti Jonathania ja Remua ja kyllä se Reimatec vaan vie voiton. Siksi meillä on nyt monen vuoden tauon jälkeen taas reimaa. Kakkosasuina Cirafia yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme