Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enhän voi helvetti sentään olla raskaana???

Vierailija
02.10.2008 |

Taustaa: nyt 2 vuotias lapseni sai alkunsa pillereiden säännöllisestä syömisestä huolimatta.

Pidin lapsen,enkä kadu.

En kuitenkaan toista lasta halunnut ja niin minulle neuvolassa suositeltiin kapseleita, nämä laitettiin ja raskaana olin taas. Kamalaa sanoa,mutta onneksi meni silloin kesken. En mitenkään olisi pärjännyt siinä tilanteessa kahden kanssa.

Nyt sitten minulla on ollut kierukka ja seksiä on viimeisten kuukautisten jälkeen ollut tasan kaksi kertaa. Olen herännyt muutamana aamuna kuvottavaan oloon ja olo on muutenkin ihmeellinen.

Mitä hittoa tämä voi olla?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh,ihan tieten tahtoen raskaana olisinkin.... Elämäntilanne on se, etten uskoisi mitenkäänpärjääväni.

ap

Vierailija
2/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sai kierukasta huolimatta ihanan poikavauvan.

Pitäsköhän sun tehdä testi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vähän sama juttu että kaksi ekaa oli toivottuja ja kovin odotettuja..sitten ai kolmas alkunsa vaikka kondomia käytimme..se vähän mietittytti miten jaksan/pärjään..

neljäs sai heti perään alkunsa vaikka edelleen olimme ehkäisy päällä ja seksiä ol ollut about 10 kertaa..nyt jo akiuhistutti koska vanhin oli vasta 4v..ja niin monia asia mutkistui kuten uusi talo ja uusi auto koska vanhat liian pieniä..

nyt olen siis 4 lapsen äiti ja onnellinen siitä,kertaakan ei tullut mieleen että tekksin abortin..olren onnellinen siitä että minulle ons uotu neljä lasta..

raskaustes tein eilen koska on alkanut närästää,kuvottaa ja väsyttää aamuisin varsinkin tosi paljon mutta menkat alkoi tänään kahden vuoden tauon jälkeen joten en ole raskaana=)

teeppä testi niin ei tarvitse miettiä oletko raskana vai et!!

Vierailija
4/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos niitä ei tekemällä tehdä, kuten sinun tapauksessasi. :) Olisit vähän positiivisempi - tapahtumilla on yleensä tarkoituksensa.

Vierailija
5/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olen miettinyt, miksi raskaaksi tulevat ne, jotka eivät lapsia halua ja harrastavat seksiä kerran vuodessa.. Ja toiset yrittävät vuositolkulla..

fanny

Vierailija
6/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö tätä tiedä?

Vierailija
7/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa vain tulos :(

Tunne on aivan kamala ja kiroan niin tämän jutun...

Miksi hemmetissä raskaaksi tulevat ne,jotka sitä eivät halua,ehkäisystä huolimatta? Kun taas toiset yrittävät tulla raskaaksi,tuloksetta :(

ap

Vierailija
8/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ihmissielut valitsevat vanhempansa...

Ja täytyy sanoa, että ehkäisyvarmuutta liioitellaan, en ollenkaan usko noihin lukuihin mitä ehkäisyvälineistä ilmoitetaan. Niillä saadaan naiset käyttämään epäterveellisiä menetelmiä.

Meillä on käytössä ns. luonnonmukainen menetelmä, eikä yhtään vahinkoa ole sattunut koko aikana (13 v).

Vierailija
9/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaattiin pitäisi ryhtyä kun ei mikään ehkäsy tunnu toimivan.

Ja ikinä minulle ei adoptio ole vaihtoehto, en vain pystyisi käymään sitä helvettiä läpi (synnyttää) ja antaa lapsen pois.

Adoptoitavana on jo liikaa hylättyjä lapsia!!

Tässä aloin miettimään JOS olen raskaana kierukasta huolimatta,vaikuttaako lapsen terveyteen jotenkin?

Jopas tuntuu kivalta olla kohta kahden lapsen yh JOS olen raskaana.

ap

Vierailija
10/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakseen tuon ei toivotun lapsesi. Toivottavasti olet raskaana ja päädyt adoptioon.

Vierailija
11/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaukana äiti ihmisestä,yhden kanssa pärjään oikein hyvin. Kahta lasta en ole koskaan edes ajatellu :(

Kaipa se testi olisi nyt hyvä, sitten vasta voi itkeä.

ap

Vierailija
12/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei,et ole raskaana.sulla on närästys.

herätys pahvi!

Vierailija
13/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kerran, ja se ei tätä ole

Vierailija
14/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua rasittaa nuo näsäviisaat "Etkö tiedä, että seksiä harrastamalla voi tulla AINA raskaaksi" -tyypit! No eiköhän kaikki tiedä miten niitä lapsia tehdään, mutta kuinka moni silti elää selibaatissa vaikka ei lapsia haluakaan! Eikös se ehkäisy ole juuri sitä varten olemassa, että ei ole pakko niitä lapsia tehdä. Ja ap:llakin tässä tapauksessa on ollut ehkäisy kunnossa.

Vierailija
15/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo aiempaa kokemusta ehkäisyn tehottomuudesta, niin pyydäppä seuraavan kerran myös miestä käyttämään kortsua, kaksinkertainen ehkäisy ja jos ei edes vakituista miestä elämässä ole, hyvä keino välttyä taudeilta. Tyhmyydestä sakotetaan ja nähtävästi vielä rankimman kautta tässä tapauksessa! Säälin minäkin sitä lasta, jos niikseen tulee....

Vierailija
16/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin testin hakemassa äsken,pitäisi vain uskaltaa tehä se

ap

Vierailija
17/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei lapsesi isä ole kerran elämässänne ja olet yh äiti.

Vierailija
18/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä käy kuitenkin meillä usein lasta tapaamassa. Ne kaksi kertaa yöksi jäi ja asia johti toiseen.

Olisiko parempi sitten jos ihan vieraan kanssa olisin pelehtinyt?

ap

Vierailija
19/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme spekulointia, TEE SE TESTI niin pääset piinasta.

Vierailija
20/34 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ilman pissaa onnistuu

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän