Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa töissä oleva kaverini kertoi, että lama näkyy jo nyt: Reimatecia on

Vierailija
21.11.2008 |

talvihaareissa aiempaa harvemmalla. Viime talvena oli kuulemma joka toisella, nyt vain noin joka neljännellä.

Vaihdoitko sinä lastesi Reimatecit Lassieen laman vuoksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä keleillä vielä pistetä ne huonommat haalarit ja sitten kun tulee lunta niin johan reimatec rulez!

Vierailija
22/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä keleillä vielä pistetä ne huonommat haalarit ja sitten kun tulee lunta niin johan reimatec rulez!

Kun on räntää ja märkää. Reimatecit on nimenomaan loskasäiden asuja. Sitten kun on lunta ja pakkasta niin pärjää HM:n toppiksillakin (jotka muuten on huomattavasti lämpimämmät kuin Reimatecit!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka Reiman etusivua. Tosi söpöt!

Oranssin ja muiden iloisten värien sävyjä saa pojillekin:

http://www.reima.fi/collection/sommen/

http://www.reima.fi/collection/peipus/

http://www.reima.fi/collection/elbrus/

http://www.reima.fi/collection/paeltsa/

Ihania! Köyhien marmatusta ettei muka ole kivoja tänä vuonna. Ei ole rahaa niin ei ole käyty valikoimaakaan läpi.

Vierailija
24/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noille alle 90 senttisille noita söpöjä värejä mutta kun lapsi on yli kolme niin pitäisi alkaa pukemaan tyyliin mustaan tai harmaaseen. Eikä noi värit mun mielestä mitään erityisen kivoja ole, se on kyllä enemmänkin maku kysymys kuin rahasta kiinni.

Vierailija
25/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkaista, iloisista väreistä tai hellyyttävistä kuvioista? Kyllä se ikävä kyllä sitä mustaa ja harmaata alkaa olemaan jos pojat itse saavat vaikuttaa. Harva esim. 5v poika poika toivoo Ticketin kirkuvaa tähtihaalaria. Vaatteet iän ja sukupuolen mukaan.

Vierailija
26/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin monesti pettynyt niiden kestävyyteen ja vedenpitävyyteen. Nyt meillä on rasavilit cordura kankaalla, pitää vettä ja pysyy ehjinä.Samoin vastaavat hanskat! Miettikää oikeesti kannattaako reimatecciä ostaa. Ja ihan superpakkasille on lassiet koska ovat niin lämpimät, mutta liian kuumat vielä reilu 10 asteen pakkaseen.

Aivan varmasti lama alkaa näkyä myös haalareissä. Jos ei oo töitä niin mix maksaa huonoista reimoista hirveesti..

Vierailija
27/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottaa & Lassia, Cirafia, KidsKidsiä, Lindexiä näkyy paljon useammalla kuin vuosikausiin.

Vierailija
28/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen yleensä ostanut Reimatecit alennusmyynneistä/tarjouksesta ja ostan myös paljon Jonathania, vaikka olemmekin hyvätuloisia. En siis "pane haisemaan", vaikka varaa olisikin

Vierailija
29/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on uutinen: reimatec on vain haalari

iik!

Vierailija
30/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten silti ole koskaan ostanut Reimateccia täyteen hintaan. Välikausihaalareina molemmilla on yhdet Lassietecit ja yhdet Reimatecit, pikkuveljellä isolta siskolta perittyjä. Talvihaalareissa sitten Reimateccia, Jonathania, P.OPpia ja Rukkaa. Jos löydän unisex-väriset kivat haalarit, voin ne ostaakin, mutten silti mitään 150 maksa. Alesta ostan usein varastoon.

Mutta meillä ei lama vaikuta näihin haalarihankintoihin mitenkään, lasten vaatteet ostetaan kuten ennenkin ja laitetaan sitten säästöön vähemmän.

Vierailija
31/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

110cm ja kyllä käyttävät mielellään murretun vihreän ja vaaleansinisen värisiä vaatteita. Mitään mustia en kyllä 4-vuotiaalle ostais.

Vierailija
32/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälle nämä taantumavouhotukset. Voin kertoa sinulle, että todennäköisempi syy on se, ettei tänä vuona Reimatec-haalareita ole ollut lainkaan myynnissä citymarketeissa tai prismoissa. Itse en ainakaan ole meidän kaupungista tai naapurikaupungeista onnistunut löytämään. AIna ennen ollut isot valikoimat kyseistä merkkiä. Toinen syy on varmastikin rumissa väreissä. Pojille tosiaan mustaa jne.

Vierailija
33/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen varma että ennen joulua on jo hyvät alennukset reimateceistä ja muista toppavaatteista. Ostan sitten kalliit reiman haalarit sieltä.

Vierailija
34/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ihan oman malliston cittareille ja prismoille ja tällöin ei tosiaan ole kuin yksi tai kaksi värivaihtoehtoa saatavilla. Noita reiman sivuilla olevia malleja on myynnissä vain erikoisliikkeissä jos kaikkia sielläkään.

Kyllä koulululaiselle voi jo harmaata/mustaa ostaa mutta päiväkoti-ikäisille en vielä pukis noin synkkiä värejä. Lapset kun tykkää väreistä niin miksi jo pienestä pitäisi alkaa pukemaan mustaan? Ei se tarkoita että haalari on joku"yli söpö" jos haluaa jotain värikkäämpää käyttää.

Vierailija
35/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siksi että se ei kestänyt kulutusta ja siinä ei vyötärösauma ollut teipattu. Ostin täksi talveksi Raiskin haalarin, koska se kestää paremmin kulutusta ja siinä jopa heijastimet on teipattu vedenpitäviksi. Usemmait varmaan on vaihtaneet sen Reimatecin parempaan eikä suinkaan laman vuoksi huononpaan.

Vierailija
36/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määpä tykkään eniten Rasavilleistä! Ja alennusmyynneistä tulee yleensä ostettua, jotain yksittäisiä (irtohousut esikoiselle) olen ostanut täyteen hintaan. Hinta-laatusuhde on kohdallaan, ovat kestäviä ja pitävät veden. Ja enimmäkseen mukavan näköisiäkin.

Vierailija
37/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tanskalaiset haalarit ja on tosi kivat! Reimatecciä en halunnut, koska juuri joka toisella sellainen on, enkä tykkää ulkonäöstä. Ei siksi, etteikö siihen olisi varaa.

Vierailija
38/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme tulotaso on kaksinkertaistunut (nyt olemme yli keskituloisia) viimeisen vuoden aikana minun töihinpaluun ja miehen työpaikan vaihdon myötä ja lasten haalarimerkkeinä ovat edelleenkin Travalle, Lassie ja Jonathan. Erityisesti Lassiesta on tullut suosikkimerkki sen jälkeen kun lapset aloittivat päiväkodin, koska Lassien hinta-laatusuhde on loistava ja ovat todella kestäviä ja käytännöllisiä.

Vierailija
39/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän että heillä tulot melkein puolta pienemmät kuin meillä. Perheen äiti on monesti puheissaan tuonut ilmi että pitää näyttää varakkaammalta kuin oikeasti on. Hohhoijaa! Ja sitten kuitenkin valittelee kuinka kamala visalasku tulikaan, miten siitä selvitään...Mä en voi ymmärtää miksi joillekin on niin tärkeetä mitä muut heistä ajattelee. Ja varsinkin siitä varallisuudesta. Tosi noloa.

Vierailija
40/43 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimateceissa on mun mielestä ollut viime vuosina ihan kauheet värit haalareissa, ainakin pojille. Hirveen masentavaa mustaa,beigeä ja harmaata tms. Meillä ostetaan joko jonathania tai remua, paljon parempia mun mielestä. Ja reimatecissa merkki maksaa liikaa, ihan yhtä hyvät ominaisuudet löytyy muistakin merkeistä ja halvemmalla.

Siis Jonathanillahan on jokseenkin samat värit kuin Reimalla, mutta vain vähän tylsemmän näköiset puvut. Ihan kivoja löytyy kaikilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi