Miten selvitän käyttääkö mies huumeita??
Tapasin miehen, ihastuimme, olemme käyneet muutaman kerran treffeillä ja hän on IHANA! Asun ulkomailla ja kommunikoimme englanniksi. Poikani joutui sairaalaan ja sai vahvaa kipulääkettä. Mies tekstaili minulle sairaalaan ja kyseli miten poikani jaksaa. Minä kerroin, että " he´s on drugs and talks funny" . Siihen mies vastasi, että " he´s just like me, always on drugs and talking funny :D"
????
No, en kommentoinut tuohon sen enempää. Mietin, että jos kyselen mieheltä enemmän hän kieltää kaiken koska ajattelee minun paheksuvan. En halua hänen salaavan totuutta vaan haluan kuulla totuuden. Voihan olla että mies vitsaili.
No, tänään mieheltä tuli viesti: How is your son? Not on drugs I hope, I´m not. But in the weekends I like enjoy myself.
Voi hemmetti! Mulle tuli ihan tunne, että mies haluaa musta eroon ja keksi nyt tällaisen hienon jutun, että hän on huumeriippuvainen. :( En tajua yhtään!
Kommentit (27)
Varmaan ei halua sitä salailla ja haluaa tietää mielipiteesi asiaan.
vuoi coca?? eli haluatko coca colaa?? tai haluatko kokaa??
toinen siihen vastas et: nella bottiglia o nella bustina, eli pullosta vai pussista??!! ja ihan limsaa pullosta juotiin.
mies voi vaan vitsailla.
niin onko se niin tarkkaa onko se totta vai ei? Silloin jo tuo viesti on liikaa.
harmittaa tosi paljon. Mies muuttui yhden viestin myötä ihan toiseksi ihmiseksi :((
ap
en tällä nyt puolustele miehen mahdollista ongelmaa, mutta mikään kotona makaava narkkari hän ei ole.
ap
kuin polttelua. Ehkä testaa ap:ä onko tämä kiinostunut viikonloppukäytöstä. Minä kyllä kääntäisin kelkkani vastakkaiseen suuntaan aika sassiin. En tykkää yhtään huumeista, en edes runsaasta alkoholinkäytöstä.
Suomessa suurin osa kuuluu noihin ensimmäisiin eikä sitä pidetä mietenkään paheksuttavana. Sen sijaan noita pössyttelijöitä katsotaan kieroon ja heti leimataan narkomaaneiksi ja ties miksi. Vaikka suurin osa yleensä on normaaleja työssä käyviä ihmisiä.
myös psykoosin. Ett silleen.
Mutta ei se tarkoita että pitäisin lärvien vetämistäkään hyvänä. Tai lakoholin terveyshaittoja vähäisinä.
Mietin tuota sanaa ' drugs' - viittaako se välttämättä vain pilveen?
Koska ilmeisesti mies rentoutuu jonkin huumausaineen avulla viikonloppuisin ja tuskin sitä tapaa nyt yhtäkkiä lopettaa.
Laitoin miehelle viestin ja kysyin millä hän rentoutuu viikonloppuisin.
Vastaus: I only use cocain. But in my old days i tried everything. Have you tried any?
Voihan vittu. Siinä meni sekin suhteen alku. Oikeasti ihan paska olo ja jos joku kehtaa huutaa provoa, en jaksa.
ap
ymmärrän että surettaa, mutta ajattele miten monelta surulta tulevaisuudessa sinut säästi nämä tekstarit..
On varmaan vaikeaa löytää ihmistä, joka ei olis koskaan edes kokeillut mitään aineita.
jos joku ei halua suhdetta johonkuhun joka käyttää säännöllisesti viikoittain, niin se ei tarkoita ettei haluaisi ketään joka on joksus jotain kokeillut kaukaisessa menneisyydessä.
en ole ap, mutta ymmärrän hyvin. Olen päihdeperheestä, enkä halua elämääni sen paremmin juoppoja, huumeiden " viihde" käyttäjiä kuin lääkkeiden väärinkäyttäjiäkään. Minulla on oikeus valikoida ennalta ne ihmiset pois lähipiiristäni, ja niin olen tehnyt ja olen hyvin tyytyväinen elämääni, joka on melko päinvastaista kuin elämä lapsuudenympäristössäni.
kiitos kun kertoi, tämä päättyi meidän osalta tähän ja että peruin jo matkani hänen luokseen. (oli tarkoitus tavata pääkaupungissa kahden viikon päästä)
SIIHEN tämä mies vastasi: Don´t be so serious. The only drug I take is beer and sometimes I am crazy smoking prince mild. relax.
Hahahahaa, olipas nyt sitten hauskaa huumoria! Ja enpä taida edes uskoa, että oli. Mies vaan hätääntyi reaktiostani. Totuutta en taida enää saada tietää.
ap
Ap, tiedän että on paljon narkkaavia joista edes puoliso/seurustelukumppani ei huomaa että käyttävät. AIka outoa huumoria mieheltä jos muka noin pitkälle olisi vienyt vitsailun. Eli en usko. Eiköhän se sitten oikeasti käytä, ja ajatteli että sä suhtautuisit toisella tavalla. Ja sille joka väitti että on aika vaikea löytää ihmistä joka ei olisi koskaan kokeillut muuta kun alkoa: minä en ole, eikä miehenikään. Ei olla uskovaisia tms, vaan ihan tavallisia nuoria aikuisia, baarissa tulee käytyä jne. En vaan halua sekaantua tuollaiseen, miksi pitäisi pää sekoittaa tuolla(kin) tavalla?
mies on ihan hädissään, että c´mon tää oli vitsiä..
ap
Jos mies pilailee tuollaisia ja vieläpä lapsen sairauden yhteydessä, niin ei kyllä äijällä ole kaikki kotona.
Huumorintajua saa ja pitääkin olla, mutta siinäkin olisi hyvä pitää tilannetajun taito ajantasalla...
en vastannut mitään. Tänään miehestä ei ole kuulunut mitään, vaikka yleensä tekstailee tai soittaa heti aamusta. onko mies nyt loukkaantunut vai mitä? Haluaisin jotenkin selvittää asian, mutta toisaalta en viitsisi itse soittaa.
ap