Miten selvitän käyttääkö mies huumeita??
Tapasin miehen, ihastuimme, olemme käyneet muutaman kerran treffeillä ja hän on IHANA! Asun ulkomailla ja kommunikoimme englanniksi. Poikani joutui sairaalaan ja sai vahvaa kipulääkettä. Mies tekstaili minulle sairaalaan ja kyseli miten poikani jaksaa. Minä kerroin, että " he´s on drugs and talks funny" . Siihen mies vastasi, että " he´s just like me, always on drugs and talking funny :D"
????
No, en kommentoinut tuohon sen enempää. Mietin, että jos kyselen mieheltä enemmän hän kieltää kaiken koska ajattelee minun paheksuvan. En halua hänen salaavan totuutta vaan haluan kuulla totuuden. Voihan olla että mies vitsaili.
No, tänään mieheltä tuli viesti: How is your son? Not on drugs I hope, I´m not. But in the weekends I like enjoy myself.
Voi hemmetti! Mulle tuli ihan tunne, että mies haluaa musta eroon ja keksi nyt tällaisen hienon jutun, että hän on huumeriippuvainen. :( En tajua yhtään!
Kommentit (27)
Antaa hiukan kouluttamattoman ja junttimaisen kuvan.
poikani on melko huonossa kunnossa tällä hetkellä ja tuli tunne ettei hän oikeasti ollut hänestä edes huolissaan.. :(
ap
vääntäisi, vaikka rankaa huumoria tuttujen kanssa välillä viljelläänkin. Enkä varsinkaan tekstarilla, jossa väärinymmärryksen todennäköisyys kasvaa, kun ei näe toisen ilmeitä ja eleitä...
Joko siis:
a. Mies puhui ensin totta ja käyttää huumeita -> ei hyvä
b. Huumorintajunne eivät natsaa, mies on ns. vakavista asioista vitsin vääntäjä -> ei hyvä sekään
mut ehkä sun kannattais se kuitenkin tavata ainakin kerran vielä ettei jää mietityttämään että mitä jos se kumminkin olisi ollut elämäsi mies
Eli minusta hurttia huumoria.