Topatut tissiliivit
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Naiset narraa miehiä toppauksilla!
Toppauksilla ja koko pää feikkiä. Kehitysmaalaisilta ostetut jatkehiukset ja luomet turvoksissa ripsiliimasta. Aaah olen niin kauniissss!!!!
Minä olen ihastunut hoikkiin ja pienipovisiin naisiin koko ikäni. Kaikki ovat käyttäneet topattuja liivejä, joilla minua ei huijattu 15-vuotiaana, eikä huijata nyt 55-vuotiaanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppauksilla ja koko pää feikkiä. Kehitysmaalaisilta ostetut jatkehiukset ja luomet turvoksissa ripsiliimasta. Aaah olen niin kauniissss!!!!
Aivot myös tilattu Somaliasta. Sillä saa ilmaiset huulikapselit.
Voi olla naisella naamanilmeitä, kun paljastuukin prinssinnakiksi.
Parempi ns. sporttistisut kuin roikkuvat lollot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma sinulla mahtaa olla? Miksi vihaat naisia noinkin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla naisella naamanilmeitä, kun paljastuukin prinssinnakiksi.
Pettävä sika.
Nimitys on: puolitopatut rintaliivit. Harvemmin myydään kokotopattuja, se on 50- ja 60-luvun juttu. Puolitopatuilla saa hiukan ryhtiä profiiliin, etenkin jos yläosa ja dekoltee on tiukka. Hyvin pienirintainen tai rinnaton ei saa apua edes toppauksista.
Niin että missä se huijaus on? Miten itsekeskeinen mies voikaan olla, jos kuvittelee että kaikki naisten asusteet liittyvät mieheen, miehen miellyttämiseen ja miehen hyväksynnän hakemiseen?