Susan Ruusunen sanoo, että Matti pilasi hänen elämänsä!
Hän siis kokee itse olevansa täysin syytön ja myöskin syyntakeeton, niin hän haastattelussa antaa ymmärtää.
Ja sitten hän suree, kun joutuu nyt oikeuteen, eikä hänen anneta olla rauhassa ja asioiden unohtua.
Nainen siis, joka teki kaikkensa, ettei Matti Vanhanen vain saisi olla rauhassa hetkeäkään, eikä pienintäkään yksityiskohtaa hänen suhteestaan unohdettaisi hetkeksikään.
Ei voi kuin ihmetellä.
Kommentit (8)
ei tavan tallaaja joka joutuu tavallaan sattumalta julkisuuteen, osaa välttämättä käsitellä julkisuutta ollenkaan. Varmasti on mennyt Susanilla mieli sekaisin, kun rakkaussuhteen loppumista pyöriteltiin julkisesti. Ja takuulla on pyörinyt lipeviä juorutoimittajia ympärillä.
ottamaan alusvaatekuvia jne. Kaikki jutut teki sen vaikutelman kuin tyyppi olisi vaan tyhmä tyrkky.
vähän ns. parempaa porukkaa. Mutta ei tuola Susanillakaan kaikki ole ihan kunnossa.
ihan kuin olisi itse uhri tässä. Symppikset kyllä Matin puolella!!
Ilmeisesti hivelee kattoa omaa naamaa lehtien kansista. Vähänkös aikuisille sattuu, että ihminen ei lähemmin tutustuttaessa ole sellainen, kuin toivoo/haluaa/kaipaa. Olisiko julkkiksen pakko vaan antaa toisen roikkua, kun toinen ihastuu asemaan ja haluaa innokkaasti vaan jatkaa. Eikö julkkis saa sanoa, sorry, mutta ei, tästä ei tule mitään. Susan ITSE koko ajan höpöttää toimittajille ' suhteestaan' . Olisi vaan nuollut haavat yksinään.
niin eri tyylisen ja erilaisessa asemassa olevan ihmisen kanssa. Tai eihän asemakaan ole mikään este, mutta julkisuuden kanssa ei olisi kannattanut lähteä leikkimään, antamaan haastatteluja jne. Olen sitä mieltä, että toimittajat tavallaan käyttivät Susania hyväkseen, kyllä hän on uhri siinä mielessä ja voi sanoa, että suhde matin kanssa on pilannut hänen elämäänsä. Tästä oli muuten mtv3 sivuilla juttu myös, seiska varmaan vääntänyt oman versionsa taas.
Ihmettelen TODELLA, miten on naisella pokkaa jatkaa tuota juttuaan tuohon suuntaan!