Millainen paikka kuopio on asua?? Meillä ehkä muutto edessä enkä ole sielläpäin koskaan käynytkään..
Kommentit (8)
Ihanat ihmiset, kaikki tarvittavat palvelut löytyy ja lisää rakennetaan koko ajan. Mahtavat maisemat ja ulkoilumaastot, harrastusmahdollisuuksiakin löytyy laidasta laitaan. Tervetuloa!
että työtilanne oli ainakin 5 v sitten heikko. On kivat ulkoilumaastot, mutta se ei kyllä riitä. Savolaiset ovat minä itse heimo, minä ensin ja kaikki muut sitten. Puhuvat koko ajan, kieroja ku perkeleet ja uteliaampaa väkeä saa hakea. Sekä tietävät kaikesta kaiken ja tuntevat kaikki. Uutta kaupungin osaa, saaristokaupunkia en tunne. Itse olen asunut monella alueella ja petonen oli niistä mukavin, vaikka maine on ihan toista.
Julkinen liikenne sucks, kallis. Keskusta on joka ilta kuollut klo 18 jälkeen. Lapsille ei juuri ikinä mitään tapahtumaa. Ai niin, jos käyt iltaelämässä huomaat kuinka sisäsiittoista väkeä siellä on.
En ikinä muuttaisi sinne takasisin, en vaikka vaikka maksettais. ja olen syntyperäinen kuopiolainen, siis just kuvailemani savolainen ;))
Mikä työtilanne muuten sielläpäin? Löytyykö toimistopuolelta mulle töitä? Osa-aikainenkin olis hyvä. Lapset onneks vielä alle kouluikäisiä eli sopeutuisivat varmasti hyvin uuteen paikkaan. Jänskättää, mutta sillai positiivisesti:)
julkiset tosiaan toimii aika huonosti..
tuntuu ku muutatte maaseudulle, lehmät vaan puuttuu. mut onneks ne torimuijat ajaa sen asian. ja anteeks pikku kirjaimet, vauva on sylissä..
se pois muuttanut
siellä on kaikkialta suomesta muuttaneita ihmisiä. kaunis kaupunki!
Mulla on siellä sukua ja olen viettänyt lapsena kaikki lomat. En kuitenkaan itse muuttais, kun on niin kaukana kaikesta.
kiva pieni kaupunki.