Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä akne-arvet saa pois naamasta?

Vierailija
13.02.2008 |

Nyt kun olen viimeinkin päässyt melko hyvin eroon aknesta, on jäljelle jäänyt ikäviä kuoppia ja punaisia läiskiä naamaan :(

Osaako kukaan kertoa, onko mitään keinoa niiden poistamiseen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa (raskauden myötä) finnit hävisivät ja sitten oikeasti keksin kasvoveden.

Jos en laita kasvovettä, niin finnejä alkaa taas puskemaan. Se ilmeisesti jotenkin sulkee ihohuokoset ja näin ollen epäpuhtauksia ei pääse ihoon niin helposti.

Käytän kasvovettä aamuin illoin ja aina suihkun jälkeenkin. Merkkinä on ihan perus nivea. Kannattaa ainakin kokeilla, ethän siinä mitään menetä. ap

Vierailija
2/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pikkuhiljaa (raskauden myötä) finnit hävisivät ja sitten oikeasti keksin kasvoveden.

Jos en laita kasvovettä, niin finnejä alkaa taas puskemaan. Se ilmeisesti jotenkin sulkee ihohuokoset ja näin ollen epäpuhtauksia ei pääse ihoon niin helposti.

Käytän kasvovettä aamuin illoin ja aina suihkun jälkeenkin. Merkkinä on ihan perus nivea. Kannattaa ainakin kokeilla, ethän siinä mitään menetä. ap

Voi vittu! :D Tämä ihminen on kyllä todella kahveella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei. Ne epäpuhtaudet tulevat sisältäpäin. Jos kasvovesi avaa huokosia, se saattaa pikkuisen auttaa päästämällä niitä epäpuhtauksia ulos. Mutta voin ihan kertoa, että perusnivea ei tee yhtään mitään hyvää kenenkään iholle. Millainen oli puhdistusrutiinisi ENNEN niveaa? Puhdistitko kunnon kasvosaippualla tai emulsiolla ja käytit akneiholle sopivaa kosteusvoidetta, jota et ostanut marketista? Tuskin.

Vierailija
4/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan, kasvoveteni on se vaaleanpunaisen värinen.

Itseasiassa bellassa joskus kosmetologi kertoi, että kasvovettä tulisi käyttää myös suihkun jälkeen.

Toivotaan, että auttaisi teitä muitakin. ap

Vierailija
5/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Roacuttan

Vierailija
6/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mielelläni menisin taas jälleen ihotautilääkärille, mutta kun en jaksaisi millään taas aloittaa niin voimakkaita lääkkeitä, kun niitä olisi suositeltavaa syödä vaan talvella, eikä niinkään kesällä, kun aurinko taas porottaa. Mulle kun ei tehoa ne mitkään antibiootit tms. ja Roaccutan taitaa olla ainoa vaihtoehto, mutta kun on niin pirun inhottavat sivuvaikutukset!! Olisi mulla myös jo neljäs kerta 6 vuoden sisällä, joten ei kauheasti naurata ja pelottaa myös pitkäaikaisemmat vaikutukset, kun tuskinpa niistä vielä kaikkea tiedetään... Joten se kasvovesi????

Vierailija
7/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 11

Vierailija
8/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien kaikki ostavat NIVEAA!

Voi jeesus.

Vierailija
9/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on näitä maalaistolloja, jotka jynssäävät naamaansa 10 vuotta jollain mäntysuovanpalalla ja tuskailevat kun on finnejä. Sitten mennään lähimarketin hyllylle kainostellen ostamaan pullollinen Niveaa, ja kaikki on heti niin ihmeellistä.

Vierailija
10/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoittaa ihon Ph arvon välittömästi joka taas antaa iholle suojan. Viimeistelee myös puhdistuksen. On tärkeää että kasvovesi ja muutkin tuotteet ovat omalle ihotyypille sopivia. Rasvainenkin iho tarvitsee kosteutta joten kosteusvoide on myös erittäin tärkeä. Jos on pintakuivuutta ja muuten seka/ rasvainen iho, on geelimäiset kosteuttajat yleensä parhaita. Ne eivät tuki huokosia ja kosteuttavat ihoa. T: kosmetologi

Vierailija
11/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu! :D Tämä ihminen on kyllä todella kahveella.

[/quote]

Tämä mongerrus ei ollut viestissäni! ap

Vierailija
12/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole keksinyt kasvovettä. Kaikki naiset käyttävät sellaista (paitsi idiootit). Niitä on satoja erilaisia ihan Suomenkin markkinoilla, hintahaitarilla 2 ¿ (Nivea) - 40 ¿ per pullo. Älä nolaa itseäsi enempää kohkaamalla jostain Nivean kasvovedestä, täällä näyttää olevan ihmisiä, joilla ihan oikeastikin on akneongelmaa.

Vierailija
13/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni tollo, vaikka en kasvovettä käytäkään. Kokeillut olen joskus, mutta koin sen epämiellyttäväksi, kun se jätti mielestäni iholleni sellaisen kalvon, mutta toki voi olla, että oli huonoa laatua...Ihan kasvoille tarkoitetulla pesuvoiteella kasvoni pesaisen, mutta luulenpa että mitkään kikat ei pahemmin ihooni auta, kun on annettu huonot geenit, niin ei niitä millään poppakonsteilla muuteta :( Mutta voisihan sitä kokeilla...

terv. 15, finninaama

Vierailija
14/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kasvovesi niitä finnejä poista eikä luultavasti edes vähennä, mutta kirkastaa ihoa muuten ja tekee ihosta helppohoitoisemman.

Vierailija
15/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sillä nyt herran jestas mitään oikeaa aknea paranneta! Joka uskoo näin, ei paljon aknesta tiedä.

T. Viisi vuotta aknesta kärsinyt

Vierailija
16/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iholleni (toisinaan finnejä, muuten rasvoittmiseen taipuvainen sekaiho)nhan parasta CLINIQUEN kasvovesi (ja muut tuotteet myös). Talvisin käytän nro 3 ja kesällä 2-

.

Myyjä (sokos, stockmann) osaa kyllä neuvoa sulle sopivimman numeron.

Vierailija
17/17 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut aknea, mutta finniongelma kuitenkin, naama oli pahimmassa vaiheessa ihan pizza. Koklasin kaikki mitä vain voi, mikään ei tuntunut auttava, ei kalliit eikä halvat puhdistusaineet ja voiteet. No, mä lakkasin käyttämästä niitä ja rupesin pesemään naamani saippualla!! Sitähän aina sanotaan että saippualla ei kasvoja kannata pestä. Mä pesen edelleen ja ei ole finnejä, no joskus ehkä joku satunnainen mutta ei muuten.

Jos mä tän olisin tiennyt jo heti, niin multa olis pitkä penni säästynyt rahaa, ja mielipahakin olis ollut pienenmpi.

En väitä että tässä nyt teille kaikille pelastus finniongelmiin, mutta mun kohdalla toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi