Kuinka paljon käytätte vaatteisiin rahaa vaikka vuodessa?
Olen tänä vuonna käyttänyt n. 60 euroa. Ajattelin ostaa vintedistä muutamalla kympillä vaatteita nyt talveksi.
Kommentit (20)
Viime vuonna meni 110e. Tänä vuonna mennyt saman verran tähän mennessä.
M65
En välttämättä osta vaatteita vuosittain, korkeintaan sukkia/boksereita muutamalla kympillä. Tänä vuonna piti uudet kengät ostaa, vähän reilulla satasella. Viime vuonna ostin satasella+ uuden talvitakin.
Riippuu vuodesta. Ostan jos tarviin jotain. Tänä vuonna mennyt 160 euroa. Ei tule menemään enempää. On vuosia kun ei mene yhtään.
Viime vuonna ostin töihin lämpimiä ulkovaatteita, meni jotain 400-500 koko vuonna. Tänä vuonna en ole ostanut vielä mitään.
Kyllä se 5000 pitää käyttää vaatteisiin tai ei edes yritä
Tänä vuonna meni arviolta noin 400 € kun ostan ne aina ulkomailta kun käyn siellä. Ei ole hajuakaan mitä Suomessa nykyisin maksaa vaatteet/kengät
En oo laskenut. Ehkä pari tonnia. Työ syö vaatteita ihan hulluna. Omat vaatteet ja joka päivä koko vaatekerta pyykkikoneeseen.
En usko et enempää kun 200 euroa, ehkä vähemmän kuin 100e jopa. Yleensä koitan pärjätä mitä on, jos ne on ihan hyvässä kunnossa, ja koitan välttää "hetken houkutuksia" koska tiedän että ne näyttää kyl kivalta ja nätiltä päällä mut jäisi vaan käyttämättä. Toisaalta jos jotain tollasta joskus erehtyy ostamaan niin sitten yritän myydä sen eteenpäin
Viime vuonna meni jotain 40€ alushousuihin. Tänä vuonna ei ole mennyt yhtään rahaa vaatteisiin.
Ehkä joku 1000-1500€. Ostan lähes aina alesta mutta laadukasta kamaa. Viimeksi syystakin 250€, ovh oli 400€.
Itse tilasin vintedistä tuulitakin,,.. Oli ihankuin uusi ja maksoin 7e. vielä joku merkkitakki. Suosittelen!
Oho-h, vähällä pääset. Jos lasketaan aika 1.1.-31.12., käytän noin 1500-1800 euroa, tässä siis koko vuoden budjetti.
Yritän päästä vähällä, mutta 4 kasvavaa poikaa kuluttaa vaatteita siihen tahtiin, ettei seuraavalle käyttöön jää. Joka kaudelle uudet (alesta tai kirppikseltä) vaatteet joka säähän.
Omiin vaatteisiin ei paljoa rahaa uppoa, en ole pitänyt kirjaa. Kengät kuluu n. 3kk puhki (kävelen päivittäin vähintään 10km).
En paljoakaan mutta jos olisi rahaa käytössä paljon niin käyttäisin aika paljon rahaa vaatteisiin, kenkiin ja asusteisiin sekä elämiseen, kuluttaisin surutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se 5000 pitää käyttää vaatteisiin tai ei edes yritä
Tuohan menisi jo yhteen laukkuun jos kaunis yksilö löytyy.
Ei voi sanoa, ostan kun eteen tulee jotain sopivaa, tarvittavaa.. Jos pitää jotain lähteä etsimään niin ei varmasti löydä, sama on kenkien kanssa kun on pieni siro kapea jalka. Joku vuosi sitten löysin netistä kenkäkaupan josta saan sopivia kenkiä.. Vaatteissa on hankala kun on pieni, siro ja isorintainen, cellbesiltä löytyy liivit, puserot sun muut. Mä olen varmaan yksi harvoista naisista jotka ei luuhaa kaupoissa/ kaupungilla vaatemyymälöissä 😁
Ehkä 1500 euroa tänä vuonna mennyt, siihen toisaalta kuuluu 1000 euron mittatilaushääpuku