Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä?
13.02.2008 |
Hain tänään taaperoni hoidosta. Oli kylmä tuulinen ilma. Kotona huomasin että muksulla ei ole haalarin alla pitkää paitaa vaan t-paita. Kädet ihan kylmät.
Mitä mieltä olette nykyään yleensäkin lastenhoitotasosta?
Kuulisin myös plussia ja miinuksia perhepäivähoidosta ja tarhasta.
Kiitos:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla