Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on veemäisin vaiva/sairaus?

Vierailija
13.02.2008 |

Niin, mitä tautia et toivoisi vihamiehellesikään? Jätetään nyt pois laskuista kaikki oikeasti vakavat (syöpä jne) ja keskitytää harmittomimpiin, mutta silti inhottaviin.

Mulla on ykkösenä virtsatietulehdus!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin on ollut mulla niin monenasteisia, lievempiäkin, mutta yksi oli ylitse muiden. Olin niin kipeänä, että ei voinut olla mitenkään päin. Voihkin vain kaksinkerroin sängynpohjalla, kun olin niin kipeenä. Sitä en ottais enää kyllä toista kertaa. Siihen verrattuna tuntuu mahataudit ihan lastenleikiltä. Toisaalta eihän näitä tauteja voi kyllä vertailla, koska on olemassa vielä hirveämpiä tauteja ja vaivoja ihmisillä, niinkuin tässäkin ketjussa on ollut, mutta tämä olikin vain mun kohdallani sairastetuista taudeista pahin.

Vierailija
42/48 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon mahatauti TAI

noidannuoli: et pysty kävelemään, seisomaan, liikkumaan, et mitään! Muutakuin juuri ja juuri konttamalla pääsee eteenpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkunut yli 2 vuotta ja siitä johtuen kaikki muutkin paikat brakaa, esim. polvi

Vierailija
44/48 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- loppuvaiheen syöpäkipu, kun tietää, että ei voi parantua

- als-tauti = rappeuttaa lihakset, mutta äly jää eli tajuaa kun tukehtuu

- copd-taudin viime vaiheet = kuolema on omaan limaan tukehtumista

näitä kuolemia olen nähnyt ehkä kyllä toivoisi kenellekään.

Vierailija
45/48 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimatulehdusta pahempaa kipua ei olekkaan. Meni synnytyskin ilman kivunlievitystä ihan siinä sivussa.

Vierailija
46/48 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis sappi tulehtunut ja leikattu jo vuosia sitten, nekä käytä alkoholia, joten kuulun suuhen 1 % jonka haimatulehduksen syytä ei tiedetä, Nice

Vierailija
47/48 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos lääkitystä ei ole saatu kohdalleen. Migreenikipu on hyvin kova: esim. hampaiden poraaminen kipeimmillään muistuttaa sitä ja se migreenikipu voi kestää 12 h putkeen kun poraaminen kestää pari minuuttia

Migreenin puhkeamisen jälkeen alkkasi hammaslääkäri kyllä pelottamasta!

Vierailija
48/48 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

istut vaan pöntöllä ämpäri sylissä ja molemmista päistä suihkuaaa... jossain vaihessa alkaa lihaskouristukset nestehukan takia