Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Niemisen Toni. Tytöt antoivat lempinimen "millimuna", tiiä sitten pitääkö paikkaansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumimamma lukiossa. Oli koulun yksi suosituista. Oli tuohon aikaan ihan vetävän näköinen emäntä. Hoikka ja terhakkaat tisut. Oli aika ärsyttävä persoona, kun koko ajan piti olla esillä. Seurusteli tuohon aikaan Hemulin kanssa. Hemuli oli koulun suosituin poika.
Oli kyllä melkoinen yllätys vuosien jälkeen, kun muumimamma tuli julkisuuteen muumit-ohjelman kautta. Myönnän, että oli naurussa pitelemistä, kun näin miten muumimamma oli turvonnut lukio ajoista. Ties mitä piilottelee essunsa alla. Ja oli näköjään mennyt naimisiin amis-muumipapan kanssa.
Näin se elämä sitten meni. Itse asiassa muumimamma tuli Prismassa vastaan yksi päivä. Tunnisti kyllä minut, mutta nenäänsä vaan nyrpisti. Vetää aikamoisen roolin muumeissa. On niin yli-imelä ja teennäinen pannukakkujensa kanssa. Eihän näistä asioista saisi puhua, mutta huhutaan, että muumipeikon bioliginen isä olisikin HEmuli.....
Eikös muumimamma tullut raskaaksi lukion kolmanella? Kirjoitukset meni sitten miten meni. Itsekin samassa lukiossa olin aikoinaan.
Se raskaus oli vain keksitty juttu. Muumimamma sairastui syömishäiriöön ja sen takia alkoi turpoamaan lukion kolmanella. Hemulihan jätti muumimamman aikoinaan juurikin tuon turpoamisen takia. Muumimamma lopetti lukion kesken ja meni amikseen. Amiksessa mamma tapasi sitten muumipapan.
Itse olin tosiaan muumimamman ystävä lukiossa. Voisin paljastaa mammasta muitakin salaisuuksia.
Pekka peräsuoli rassaajan kans
Vierailija kirjoitti:
samalla luokalla: johanna kurkela, jarkko ruutu, eijariitta korhola
rinnakkaisluokalla seppo hovi
Vai Seppo Hovi...Ei tainnut olla teillä suomen kieltä opetuksessa lainkaan.
En ole ollut samalla luokalla/koulussa kenenkään edes lähellekään julkkiksen. En ole koskaan tuntenut ketään julkkista, enkä käsittääkseni koskaan ole puhunut kenellekään julkkikselle.
Olen pelannut Matti Hagmannin kanssa pipolätkää - me vastaan Matti. Matti voitti.
Vaikka vain muutaman vuoden asunut maailmalla, en tunnistanut yhtään jutussa mainittuja.
Ovatko nämä ihmiset julkkiksia?
Julkkis tarkoittaa ihmistä, joka on yleisesti tunnettu.
Karri Rämö. Ei ollut suosittu, eikä edes osannut pelata, eikä edes luistella silloin. :D Pääsi HeKiin, koska isänsä oli HeKin huoltaja.
Samassa koulussa oli Toni Wirtanen ja Sipe Santapukki.
Mikko Kuustonen oli samassa koulussa pari luokkaa ylempänä kun minä. Oli suosittu ja tykätty kaveri
Näyttelijä Lauri Tilkanen samassa yläkoulussa. Tuntui olevan mukana kaikessa mikä vähänkin viittasi ilmaisutaitoon. Söpö, mutta emme muista kenenkään muun seudun landeimman osan kasvatin olleen noin leuhkan oloinen. Kai hän jo silloin tiesi miten toiset jää lähihoitajiksi, maanviljelijöiksi ja puskemaan mukuloita hänen paistatellessa ensi-illoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Sykkö
Oli vähän kiusattu yläasteella, kun oli erilainen kuin muut pojat 😪Ihana nähdä hänen menestyvän ja nauttivan oman näköisestä elämästä
Olen tavannut hänet ennen julkisuutta, myi torilla.
Kyllä, koruja ja turkiksia. Hänen siskonsa oli jo tunnettu lapsimalli, siksi hän näytti tutulta.
Muutaman viikon päästä tuli Anttilan kuvasto, jossa hän olikin jo kannessa.
Samin korvikset ovat hävinneet, mutta vanhassa luokkakuvassani ne näkyvät.
Pauliina Sykkö oli kyllä tunnetumpi näyttelijänä. Esim Ruusun Ajasta tuttu.
Mä kävin Kallion lukion ysärillä, että olihan noita nykyään julkkiksia samassa koulussa, jopa samalla luokalla. Muusikoita, näyttelijöitä, käsikirjoittajaa ja pari taidemaalariakin.
Itse en ole kukaan, mutta kyllähän vanhojen kamujen kanssa pidetään yhteyttä.
Ei ollut tulevia julkimoita samalla luokalla mutta näin Leo Lastumäen Riihimäen Caravaanilla !
No minä olen lainannut polkupyörää yhdelle kaverille, joka oli melkein menossa samaan anniskelu ravinteliin, kuin Ruonansuu Jope. Rauha hänelle🙏
Samassa koulussa kuin Albert Edelfeldt, presidentti Svinhufvud, Jörn Donner, Linus Torvalds. Onhan niitä
Toki ei samaan aikaan...
Kaija Koo oli samalla luokalla
Lego-Pyryn ja ologarkki Roman Rothenbergin.
Tomas Grekov ja Samy Elbanna olivat samassa koulussa