Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
1961/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas Grekov ja Samy Elbanna olivat samassa koulussa

Vierailija
1962/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niemisen Toni. Tytöt antoivat lempinimen "millimuna", tiiä sitten pitääkö paikkaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumimamma lukiossa. Oli koulun yksi suosituista. Oli tuohon aikaan ihan vetävän näköinen emäntä. Hoikka ja terhakkaat tisut. Oli aika ärsyttävä persoona, kun koko ajan piti olla esillä. Seurusteli tuohon aikaan Hemulin kanssa. Hemuli oli koulun suosituin poika. 

Oli kyllä melkoinen yllätys vuosien jälkeen, kun muumimamma tuli julkisuuteen muumit-ohjelman kautta. Myönnän, että oli naurussa pitelemistä, kun näin miten muumimamma oli turvonnut lukio ajoista. Ties mitä piilottelee essunsa alla. Ja oli näköjään mennyt naimisiin amis-muumipapan kanssa.

Näin se elämä sitten meni. Itse asiassa muumimamma tuli Prismassa vastaan yksi päivä. Tunnisti kyllä minut, mutta nenäänsä vaan nyrpisti. Vetää aikamoisen roolin muumeissa. On niin yli-imelä ja teennäinen pannukakkujensa kanssa. Eihän näistä asioista saisi puhua, mutta huhutaan, että muumipeikon bioliginen isä olisikin HEmuli.....

Eikös muumimamma tullut raskaaksi lukion kolmanella? Kirjoitukset meni sitten miten meni. Itsekin samassa lukiossa olin aikoinaan. 

Se raskaus oli vain keksitty juttu. Muumimamma sairastui syömishäiriöön ja sen takia alkoi turpoamaan lukion kolmanella. Hemulihan jätti muumimamman aikoinaan juurikin tuon turpoamisen takia. Muumimamma lopetti lukion kesken ja meni amikseen. Amiksessa mamma tapasi sitten muumipapan. 

Itse olin tosiaan muumimamman ystävä lukiossa. Voisin paljastaa mammasta muitakin salaisuuksia.

Vierailija
1964/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka peräsuoli rassaajan kans

Vierailija
1965/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samalla luokalla: johanna kurkela, jarkko ruutu, eijariitta korhola

rinnakkaisluokalla seppo hovi

Vai Seppo Hovi...Ei tainnut olla teillä suomen kieltä opetuksessa lainkaan.

Vierailija
1966/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut samalla luokalla/koulussa kenenkään edes lähellekään julkkiksen. En ole koskaan tuntenut ketään julkkista, enkä käsittääkseni koskaan ole puhunut kenellekään julkkikselle. 

Vierailija
1967/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo Ahman kanssa oltiin

Vierailija
1968/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut Matti Hagmannin kanssa pipolätkää -  me vastaan Matti. Matti voitti. 

Vierailija
1969/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vain muutaman vuoden asunut maailmalla, en tunnistanut yhtään jutussa mainittuja.

Ovatko nämä ihmiset julkkiksia?

Julkkis tarkoittaa ihmistä, joka on yleisesti tunnettu.

Vierailija
1970/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karri Rämö. Ei ollut suosittu, eikä edes osannut pelata, eikä edes luistella silloin. :D Pääsi HeKiin, koska isänsä oli HeKin huoltaja.

Vierailija
1971/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa oli Toni Wirtanen ja Sipe Santapukki.

Vierailija
1972/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustonen oli samassa koulussa pari luokkaa ylempänä kun minä. Oli suosittu ja tykätty kaveri

Vierailija
1973/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Lauri Tilkanen samassa yläkoulussa. Tuntui olevan mukana kaikessa mikä vähänkin viittasi ilmaisutaitoon. Söpö, mutta emme muista kenenkään muun seudun landeimman osan kasvatin olleen noin  leuhkan oloinen. Kai hän jo silloin tiesi miten toiset jää lähihoitajiksi, maanviljelijöiksi ja puskemaan mukuloita hänen paistatellessa ensi-illoissa.

Vierailija
1974/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami Sykkö

Oli vähän kiusattu yläasteella, kun oli erilainen kuin muut pojat 😪

Ihana nähdä hänen menestyvän ja nauttivan oman näköisestä elämästä

Olen tavannut hänet ennen julkisuutta, myi torilla.

Kyllä, koruja ja turkiksia. Hänen siskonsa oli jo tunnettu lapsimalli, siksi hän näytti tutulta.

Muutaman viikon päästä tuli Anttilan kuvasto, jossa hän olikin jo kannessa.

Samin korvikset ovat hävinneet, mutta vanhassa luokkakuvassani ne näkyvät.

Pauliina Sykkö oli kyllä tunnetumpi näyttelijänä. Esim Ruusun Ajasta tuttu.

Vierailija
1975/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Kallion lukion ysärillä, että olihan noita nykyään julkkiksia samassa koulussa, jopa samalla luokalla. Muusikoita, näyttelijöitä, käsikirjoittajaa ja pari taidemaalariakin.

Itse en ole kukaan, mutta kyllähän vanhojen kamujen kanssa pidetään yhteyttä.

Vierailija
1976/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tulevia julkimoita samalla luokalla mutta näin Leo Lastumäen Riihimäen Caravaanilla !

Vierailija
1977/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen lainannut polkupyörää yhdelle kaverille, joka oli melkein menossa samaan anniskelu ravinteliin, kuin Ruonansuu Jope. Rauha hänelle🙏

Vierailija
1978/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa kuin Albert Edelfeldt, presidentti Svinhufvud, Jörn Donner, Linus Torvalds. Onhan niitä

Toki ei samaan aikaan...

Vierailija
1979/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo oli samalla luokalla

Vierailija
1980/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego-Pyryn ja ologarkki Roman Rothenbergin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi