Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Daltonin veljesten sisko
Ressu Redford
En tiennyt, jotta Ressu on Daltonin veljesten sisko.
John Gotti kirjoitti:
Olin Andy Mccoyn kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hän oli huumeiden käyttäjä jo silloin.
Eikö Andy seikkaillut Tukholmassa kansakoulu aikaan?
Mitä ihmettä poisteleeko joku täältä viestejä? Miksi? Mitä kiellettyä miun aiemmassa viestissäni oli? Kirjoitin kolmesta 90-luvulla tuntemastani henkilöstä. Vai eikö saanut mainita jo aikaisemmin täällä mainittuja nimiä? Kertokaa please joku miulle kun en mie tahallaan halua mitään sääntöjä rikkoa.
Ompas epäreilua syrjintää jossei kaikki saa sanoa mitä mieltä on ihmisistä! Tätä se on tämä nykyaika!
Minun luokallani ei ole koskaan ollut julkkiksia. Ainoa julkisuutta liippaava henkilö on yksi entisistä luokkalaisistani, joka kuoli henk.. irik.oksen uh.rina joitakin vuosia sitten. Hämmensi, miten tuota henkilöä kuvailtiin julkisuudessa niin kiltiksi ihmiseksi. Hän kiusasi monia kouluaikana, oli kova soittamaan suutaan ja teki luokkamme ilmapiiristä todella levottoman. Huokaistiin kaikki, kun hän siirtyi yläasteelle mennessä pienryhmäluokalle.
Anna-Leena Härkönen, oli söpö jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
John Gotti kirjoitti:
Olin Andy Mccoyn kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hän oli huumeiden käyttäjä jo silloin.
Eikö Andy seikkaillut Tukholmassa kansakoulu aikaan?
Joo, Andy muutti Ruotsista Suomeen siinä vaiheessa kun ei ollut enää kansakoulussa (ja nekin olivat täällä muuttuneet peruskouluksi). Hän kävi ruotsinkielistä koulua Itä-Helsingissä, koulu on Puotilassa. Asuivat Vuosaaressa (samassa talossa jossa olen itse asunut).
"Ompas epäreilua syrjintää jossei kaikki saa sanoa mitä mieltä on ihmisistä! Tätä se on tämä nykyaika!"
Johan tämä kerrottiin raamatussa ja kiellettiin. Tuhansia vuosia sitten tiedettiin, että naiset tekee näin. Ja tulee näköjään kekemään lopun ikää. Koska on tunteet ja koska ei vaan tykkää. On siis oikeutettu tekemään mitä haluaa?
En muista vastasinko jo tähän ketjuun, mutta Jenkeissä asuessani opiskelin erään Saudi-prinssin kanssa.
Kristillisten puheenjohtaja Sari Essayah.
Muumimamma lukiossa. Oli koulun yksi suosituista. Oli tuohon aikaan ihan vetävän näköinen emäntä. Hoikka ja terhakkaat tisut. Oli aika ärsyttävä persoona, kun koko ajan piti olla esillä. Seurusteli tuohon aikaan Hemulin kanssa. Hemuli oli koulun suosituin poika.
Oli kyllä melkoinen yllätys vuosien jälkeen, kun muumimamma tuli julkisuuteen muumit-ohjelman kautta. Myönnän, että oli naurussa pitelemistä, kun näin miten muumimamma oli turvonnut lukio ajoista. Ties mitä piilottelee essunsa alla. Ja oli näköjään mennyt naimisiin amis-muumipapan kanssa.
Näin se elämä sitten meni. Itse asiassa muumimamma tuli Prismassa vastaan yksi päivä. Tunnisti kyllä minut, mutta nenäänsä vaan nyrpisti. Vetää aikamoisen roolin muumeissa. On niin yli-imelä ja teennäinen pannukakkujensa kanssa. Eihän näistä asioista saisi puhua, mutta huhutaan, että muumipeikon bioliginen isä olisikin HEmuli.....
Rasmuksen Pauli oli samalla luokalla ja myöhemmin viereisellä luokalla. Ja muutama vuosi myöhemmin juuri kun Rasmus breikkas, samassa koulussa (YA ja lukio/yhteiskoulu).
Olin Kiira Korpi ja janni hussin kanssa samassa liikuntaryhmässä yläasteella.
Olin ainut poika joka sain osallistua tyttöjen kanssa liikuntaan. Olivat kauniita myös suihkutiloissa.
Jami Motti oli samalla luokalla. Soiteltiin joskus yhdessä mutta ei mulla riittänyt motivaatio. Aikalailla lesoontui kun muutti etelään ja tuli menestystä. Mutta ymmärrän kyllä.
Sami Sykkö
Oli vähän kiusattu yläasteella, kun oli erilainen kuin muut pojat 😪
Ihana nähdä hänen menestyvän ja nauttivan oman näköisestä elämästä
Paavo Väyrynen oli luokallani kansakoulussa. Luokan priimus. Oli sivistynyt ja hurmaava herrasmies jo silloin. Tiesin, että tuosta pojasta tulee vielä jotakin suurta.
Bb ville samassa koulussa