Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
1941/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellinooran kanssa olin samassa koulussa 😀

Vierailija
1942/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa Sauli Niinistön kanssa. Niinistö oli monta luokkaa ylempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuolla lukiossa yksi jos toinenkin, josta tuli kuuluisia urheilijoita. Urheilulukiossa kun olin. En jaksa alkaa luettelemaan.

Vierailija
1944/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulusta tulee mieleen vain Lotta Lehtikevari.

1945/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tangokuninkaan kanssa oltiin samalla luokalla lukiossa. En viitsi sanoa nimeä, koska epäilyt henkilöllisyydestäni voi paljastua. Kun se epäiltyjen joukko on sen verran pieni.

Mutta huvittavana ykistyiskohtana, niin en edes tiennyt sen osaavan laulaa, kun sai valita meneekö kuvikseen tai musiikkiin. En osannut kumpaakaan, mutta paperin töhriminen on hauskempaa vaikkei osaisikaan. Laulaminen ja soittaminen ihan yhtä tuskaa.

Vierailija
1946/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John Gotti kirjoitti:

Olin Andy Mccoyn kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hän oli huumeiden käyttäjä jo silloin.

Eikö Andy seikkaillut Tukholmassa kansakoulu aikaan?

Muutettuaan Tukholmasta Suomeen Andy asui Vuosaaressa ja kävi Vartiokylän ruotsalaista koulua. Siellä hän tapasi Nassen, joka asui Puotilassa. Andy ei ole koskaan käynyt koulua suomeksi. Hänen äidinkielensä on ruotsi.

Syköt olivat meidän naapureita kasarin alussa, sen faija oli meidän tsilari.

Vierailija
1947/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Yhden tangokuninkaan kanssa oltiin samalla luokalla lukiossa. En viitsi sanoa nimeä, koska epäilyt henkilöllisyydestäni voi paljastua. Kun se epäiltyjen joukko on sen verran pieni.

Mutta huvittavana ykistyiskohtana, niin en edes tiennyt sen osaavan laulaa, kun sai valita meneekö kuvikseen tai musiikkiin.

Mulla on lähes sama! Olin erään tangokuninkaan kanssa samalla luokalla ylä-asteella.

Häntä ei silloin musiikki kiinnostanut, vaan näytteleminen.

Vierailija
1948/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:55"]samalla luokalla: johanna kurkela, jarkko ruutu, eijariitta korhola

rinnakkaisluokalla seppo hovi

ei taida IHAN olla samaa ikäluokkaa nuo. Vai onks Seppo ja eijariitta jääny luokalle n. 20 kertaa:D

Tätä ei olisi moni hoksannut, onneksi sinä huomasit!

Vierailija
1949/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Oulun lyseon lukiossa samalla luokalla Martti Ahtisaaren kanssa. Lupsakka  ja mukava veijari mutta en silloin olisi uskonut että kaveri saa noopelin tai siitä tulloo residentti.

Vierailija
1950/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sammalla luokalla Leonardo da Vincin kanssa. Äijä oli jo silloin aika taiteellinen. Maalas kuviksen tunnilla Mona Lisan.

Vierailija
1951/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun luokallani ei ole koskaan ollut julkkiksia. Ainoa julkisuutta liippaava henkilö on yksi entisistä luokkalaisistani, joka kuoli henk.. irik.oksen uh.rina joitakin vuosia sitten. Hämmensi, miten tuota henkilöä kuvailtiin julkisuudessa niin kiltiksi ihmiseksi. Hän kiusasi monia kouluaikana, oli kova soittamaan suutaan ja teki luokkamme ilmapiiristä todella levottoman. Huokaistiin kaikki, kun hän siirtyi yläasteelle mennessä pienryhmäluokalle.

Kuka?

Vierailija
1952/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelangelo senior kirjoitti:

Olin sammalla luokalla Leonardo da Vincin kanssa. Äijä oli jo silloin aika taiteellinen. Maalas kuviksen tunnilla Mona Lisan.

Minä seukkasin Mona Lisan kanssa mutta meille tuli bänät kun Leonardo nappas Monan.

Vierailija
1953/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Albert Edelfeldt, Presidentti Svinhufvud, Jörn Donner, Linus Torvalds ja Miklu Forsell. Toki eri aikaan kuin minä.

Miklu on Forssel, ei Forsell..

Olen kyllä ollut yhden Forsellin kanssa samalla luokalla.

Oikea sukunimi on Forssell.

Vierailija
1954/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lil Uzi Vertin

Vierailija
1955/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimamma lukiossa. Oli koulun yksi suosituista. Oli tuohon aikaan ihan vetävän näköinen emäntä. Hoikka ja terhakkaat tisut. Oli aika ärsyttävä persoona, kun koko ajan piti olla esillä. Seurusteli tuohon aikaan Hemulin kanssa. Hemuli oli koulun suosituin poika. 

Oli kyllä melkoinen yllätys vuosien jälkeen, kun muumimamma tuli julkisuuteen muumit-ohjelman kautta. Myönnän, että oli naurussa pitelemistä, kun näin miten muumimamma oli turvonnut lukio ajoista. Ties mitä piilottelee essunsa alla. Ja oli näköjään mennyt naimisiin amis-muumipapan kanssa.

Näin se elämä sitten meni. Itse asiassa muumimamma tuli Prismassa vastaan yksi päivä. Tunnisti kyllä minut, mutta nenäänsä vaan nyrpisti. Vetää aikamoisen roolin muumeissa. On niin yli-imelä ja teennäinen pannukakkujensa kanssa. Eihän näistä asioista saisi puhua, mutta huhutaan, että muumipeikon bioliginen isä olisikin HEmuli.....

Eikös muumimamma tullut raskaaksi lukion kolmanella? Kirjoitukset meni sitten miten meni. Itsekin samassa lukiossa olin aikoinaan. 

Vierailija
1956/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. Taitavat olla fiksumpaa porukkaa.

Vierailija
1957/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machine Gun Kellyn.

Vierailija
1958/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Hetfield, siitä on aikaa...

Vierailija
1959/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Eronen, Ilari Johansson ja Kristiina Kouros = alunperin Minna Hiltunen 🤣

Vierailija
1960/2176 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien suomalaisten julkkisten. Ollut samalla luokalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme