Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
2001/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Apell

Vierailija
2002/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumimamma lukiossa. Oli koulun yksi suosituista. Oli tuohon aikaan ihan vetävän näköinen emäntä. Hoikka ja terhakkaat tisut. Oli aika ärsyttävä persoona, kun koko ajan piti olla esillä. Seurusteli tuohon aikaan Hemulin kanssa. Hemuli oli koulun suosituin poika. 

Oli kyllä melkoinen yllätys vuosien jälkeen, kun muumimamma tuli julkisuuteen muumit-ohjelman kautta. Myönnän, että oli naurussa pitelemistä, kun näin miten muumimamma oli turvonnut lukio ajoista. Ties mitä piilottelee essunsa alla. Ja oli näköjään mennyt naimisiin amis-muumipapan kanssa.

Näin se elämä sitten meni. Itse asiassa muumimamma tuli Prismassa vastaan yksi päivä. Tunnisti kyllä minut, mutta nenäänsä vaan nyrpisti. Vetää aikamoisen roolin muumeissa. On niin yli-imelä ja teennäinen pannukakkujensa kanssa. Eihän näistä asioista saisi puhua, mutta huhutaan, että muumipeikon bioliginen isä olisikin HEmuli.....

Eikös muumimamma tullut raskaaksi lukion kolmanella? Kirjoitukset meni sitten miten meni. Itsekin samassa lukiossa olin aikoinaan. 

Se raskaus oli vain keksitty juttu. Muumimamma sairastui syömishäiriöön ja sen takia alkoi turpoamaan lukion kolmanella. Hemulihan jätti muumimamman aikoinaan juurikin tuon turpoamisen takia. Muumimamma lopetti lukion kesken ja meni amikseen. Amiksessa mamma tapasi sitten muumipapan. 

Itse olin tosiaan muumimamman ystävä lukiossa. Voisin paljastaa mammasta muitakin salaisuuksia.

Ei Muumipappa ole amis, hänhän kirjoittaa muistelmiaan ja filosofoi.

Kyllä se on. Kontulassa opiskeli, olisko ollut joku rakennusalan tutkinto? Hemulihan väitteli tohtoriksi asti. Fiksu mies. Nipsusta tiedän sen verran että pahojen oppimisvaikeuksien takia sai juuri ja juuri peruskoulun käytyä, sen jälkeen elänyt tuilla. Asuin aikoinaan pitkään Nipsun naapurina, mukava jätkä. Valitettavasti peliongelma Nipsulla oli ainakin niihin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumimamma lukiossa. Oli koulun yksi suosituista. Oli tuohon aikaan ihan vetävän näköinen emäntä. Hoikka ja terhakkaat tisut. Oli aika ärsyttävä persoona, kun koko ajan piti olla esillä. Seurusteli tuohon aikaan Hemulin kanssa. Hemuli oli koulun suosituin poika. 

Oli kyllä melkoinen yllätys vuosien jälkeen, kun muumimamma tuli julkisuuteen muumit-ohjelman kautta. Myönnän, että oli naurussa pitelemistä, kun näin miten muumimamma oli turvonnut lukio ajoista. Ties mitä piilottelee essunsa alla. Ja oli näköjään mennyt naimisiin amis-muumipapan kanssa.

Näin se elämä sitten meni. Itse asiassa muumimamma tuli Prismassa vastaan yksi päivä. Tunnisti kyllä minut, mutta nenäänsä vaan nyrpisti. Vetää aikamoisen roolin muumeissa. On niin yli-imelä ja teennäinen pannukakkujensa kanssa. Eihän näistä asioista saisi puhua, mutta huhutaan, että muumipeikon bioliginen isä olisikin HEmuli.....

Eikös muumimamma tullut raskaaksi lukion kolmanella? Kirjoitukset meni sitten miten meni. Itsekin samassa lukiossa olin aikoinaan. 

Se raskaus oli vain keksitty juttu. Muumimamma sairastui syömishäiriöön ja sen takia alkoi turpoamaan lukion kolmanella. Hemulihan jätti muumimamman aikoinaan juurikin tuon turpoamisen takia. Muumimamma lopetti lukion kesken ja meni amikseen. Amiksessa mamma tapasi sitten muumipapan. 

Itse olin tosiaan muumimamman ystävä lukiossa. Voisin paljastaa mammasta muitakin salaisuuksia.

Ei Muumipappa ole amis, hänhän kirjoittaa muistelmiaan ja filosofoi.

Kyllä se on. Kontulassa opiskeli, olisko ollut joku rakennusalan tutkinto? Hemulihan väitteli tohtoriksi asti. Fiksu mies. Nipsusta tiedän sen verran että pahojen oppimisvaikeuksien takia sai juuri ja juuri peruskoulun käytyä, sen jälkeen elänyt tuilla. Asuin aikoinaan pitkään Nipsun naapurina, mukava jätkä. Valitettavasti peliongelma Nipsulla oli ainakin niihin aikoihin.

Voi Nipsua :( Minä olin Nuuskamuikkusen kanssa samassa lukiossa. Oli hiljainen mutta hyvin pidetty kaveri. Teki filosofian tunneista mielenkiintoisia. En kieltämättä olisi uskonut että osallistuu ohjelmaan.

Vierailija
2004/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisäsen tytär Sofia oli samassa koulussa. Vähän pissis mutta tosi kiva :D

Vierailija
2005/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitta Väisäsen tytär Sofia oli samassa koulussa. Vähän pissis mutta tosi kiva :D

Orimattila rulaa. Väisäskä oli meillä yökylässä 1985 kun ei asunut Orimattilassa vielä silloin.

Vierailija
2006/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa ollut julkkis? No, Saima Harmaja ja Elina Salo varmaan kelpaavat, ei niin etteikö muitakin maininnan arvoisia olisi runsaasti. En tiedä kuinka suosittuja olivat luokkatoverien keskuudessa.

Vierailija
2007/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:33"]

Isäni ja Jussi Lampi olivat samalla luokalla yläkoulussa... :D

olikse silloin jo yhtä pitkä?

Ei, rento ja löysä oli 😁

Vierailija
2008/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida Pasanen. Oli silloinkin ylipainoinen, vähän erakko, mutta mukava.

Vierailija
2009/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei toi akka kyl julkkis oo

Vierailija
2010/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka toi muuten on?

Vierailija
2011/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toi muuten on?

Sairaalloisen ylipainoinen tubettaja joka asuu vanhemmillaan ja julkaisee "maistelu" videoita koko ajan ja ostelee 24/7 herkkuja joko kaupoista tai Fiksuruolta, Matsmartilta, Urjalan Makeistukulta tai muualta. Ei hirveän suosittu tubettaja kylläkään, tullut enimmäkseen tunnetuksi painostaan ja ostosmaniastaan sekä siitä kohtelusta millä kohtelee äitiparkaansa (ja varmaan myös isäänsä)

Vierailija
2012/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni Hussi oli mun rinnakkaisluokalla. Oli ihan jees tyyppi

Vierailija
2013/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin kanssa oltiin samalla luokalla ala-asteella. Ylä-asteella samalla luokalla oli Saddam hussein

Vierailija
2014/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi mita haluata

Vierailija
2015/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina Maasolan kanssa oltiin samalla luokalla Lahden Yhteiskoulussa. Ei oltu mitään ystäviä mutta kyllä hänest silti jäi niin herttainen kuva että olin aidosti järkyttynyt kun kuulin hänen kuolemastaan.

Vierailija
2016/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samalla luokalla yhden persukansanedustajan kanssa. On ollut itselleni pettymys, että nuorena vielä fiksun oloinen kaveri on muuttunut tuollaiseksi pöhöttyneeksi sekoilijoiden peesaajaksi. Onneksi meillä ei ole ollut luokkakokouksia.

Vierailija
2017/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän Ruusun pojat ala-asteella, Sami Kapanen yläasteella, Värttinän tytöt lukiossa...

Vierailija
2018/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitta Väisänen oli samalla luokalla isäni kanssa.

Vierailija
2019/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

John Gotti kirjoitti:

Olin Andy Mccoyn kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hän oli huumeiden käyttäjä jo silloin.

Eikö Andy seikkaillut Tukholmassa kansakoulu aikaan?

Muutettuaan Tukholmasta Suomeen Andy asui Vuosaaressa ja kävi Vartiokylän ruotsalaista koulua. Siellä hän tapasi Nassen, joka asui Puotilassa. Andy ei ole koskaan käynyt koulua suomeksi. Hänen äidinkielensä on ruotsi.

Kyllä muuten on Andy käynyt koulua suomeksi, Oulussa Toppilassa ainakin 1. luokan. Oulusta muuttivat sitten Stokikseen,

Vierailija
2020/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä