Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Tauskin kanssa samalla luokalla.
Heleä ääninen jo nuorena.
Kiivas ja herkkänyrkkinen kaveri, jonka sai tuta moni tyttö
ja poika.
Elviksen kanssa oltiin kansakoulussa Tupelossa. Ei ollut mikään ruudinkeksijä mutta naiset kiehnäsi ympärillä. Tiemme erkaantuivat kun hän lähti armeijaan Saksaan ja itse jäin ranchille cowboy hommiin.
Hovari kirjoitti:
Teemu Pukki oli samalla luokalla kanssani koko ala-asteen. Kiltti ja urheilullinen poika jo silloin. Koulujen välisissä urheilukisoissa (mm. sählyturnaus) oli ylivoimainen nopeudessa. Opettaja sanoi ala-asteella Teemulle, että susta tulee vielä jotain isoa isona. Ja niinhän tuo näyttää ihan hyvin pärjäävän.
Meidän ope oli samanlainen.
Luokkakokouksessa juteltiin ja opettaja oli jokaiselle sanonut tämän oman vahvuuden ja kannustanut siinä.
Yksi tän hetkinen ministeri, yks tanssii tähtien kanssa ammattitanssioista, yks nhl-jääkiekkoilija ja aika liuta "pikkujulkkiksia" ja pikkupoliitikkoja, jotka eivät kiinnosta ketään. Ja toki sit noita urheilijoita muitakin, mut en mä edes muista kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räppäri Juno eli Jon Korhonen. Samalla luokalla ala-asteella ja samoissa porukoissa ylä-asteella.
Hän oli jo hyvin nuorena tytöissä kiinni ja hyppi kukasta kukkaan levottomana ylä-asteella.
Googletin kuvan. Ei mikään komea jätkä. Mikä noissa räppiapinoissa naisia kiehtoo. En laskisi oikeaksi muusikoksi, muusikoiden vetoavuuden taas ymmärrän hyvinkin
Aika usein naisia kiinnostaa ensisijaisesti muut asiat kuin ulkonäkö - sitä voi muovata sit myöhemminkin. Pääasia että hyvä luonne.
Susanna Ingrenin. Hän ei ollut mitenkään epäkohtelias tms mutta näytti olevan varma siitä että hän on todella paljon lahjakkaampi kuin me muut. Se oli vähän hassua, koska olimme erikoislukiossa ja luokallamme oli useita lahjakkaita tyyppejä.
Janne Tulkin kanssa samalla luokalla. Mukava poika oli silloin.
Runoilija Teemu Hirvilammi, joskus -70 luvun alussa.
Monelle nykynuorelle ei nimi hirveästi sano mitään, mutta todella mukava ihminen oli hän.
Sonja kirjoitti:
Aina välkällä vehdattiin vessassa ;)
Vehtasit välkällä vessassa kakin kanssa 💩🤔
nenäsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uneksija ja hänen sisarensa olivat samaan aikaan samassa koulussa. Huvitti, kun hän yksi kerta somessa selitti, kuinka inhoaa kiusaamista. En muista itse heitä kovinkaan ystävällisinä tyyppeinä enkä ole ainoa.
Uneksija?????
Google on keksitty...
Onko tämä rappari tämä "Google on keksitty", hyvin keksitty artistinimi kyllä, täytyy myöntää ... :)
On. Ja KVG aloitteli musiikkiuraa samoihin aikoihin kuin JVG, mutta jälkimmäisestä tuli kuuluisampi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tän hetkinen ministeri, yks tanssii tähtien kanssa ammattitanssioista, yks nhl-jääkiekkoilija ja aika liuta "pikkujulkkiksia" ja pikkupoliitikkoja, jotka eivät kiinnosta ketään. Ja toki sit noita urheilijoita muitakin, mut en mä edes muista kaikkia.
Oulussa?
Mun isä istui kahvilassa 70-luvulla, kun Vesku Loiri astui sisään, otti tukun seteleitä rintataskusta ja maksoi kahvin.
Olin Andy Mccoyn kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hän oli huumeiden käyttäjä jo silloin.
John Gotti kirjoitti:
Olin Andy Mccoyn kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hän oli huumeiden käyttäjä jo silloin.
Andy Mccoy on narkkari ja A-luokan pelle 🤡
Sonja kirjoitti:
Mä olin BB-kakin kans samalla luokalla.
Tosi hyvä tyyppi.
Kunhan esittää, niljakas putte.
Sanna Marinin kanssa rinnakkaisilla luokilla alakoulussa.
Kuulemma tykkäsi leipoa jo silloin.
Ramses II:n, sittemmin Egyptin faarao. Aina kun leikittiin kansakoulussa ulkona, piti katsoa, ettei näkynyt tyrannosauruksen poikasia pihalla. Ne oli tosi ärhäköitä.
Sonja kirjoitti:
Mä olin BB-kakin kans samalla luokalla.
Tosi hyvä tyyppi.
Olin bb-kakin kanssa samassa koulussa. Oli oikein hauska ja mukava tyyppi niillä samoilla muutamilla kursseilla. Sen lähemmin en kyllä tuntenut.
Viinabaarissa useinkin ja lomalla ja työssä ....ne on hei tavallisia ihmisiä vaan.