Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2295)

Vierailija
1021/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Teräsniskan nimi sanoo noista jotain mutta enpä ihmettele, että on noin törkeästi käyttäytynyt. Antaa itsestään kylmän vaikutelman.

Kyllä Teräsniskalla oli/on lämpimiä tunteita ainakin Olli Lindholmia kohtaa, kun jatkuvasti jaksaa vonkua sen perään, vaikka toinen on jo haudan levossa. Missä Teräsniska muuten kävi koulunsa, Oulussa?

Vierailija
1022/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne Heikkilä. Joka päivä eri vaatteet, tyylikkäät sellaiset. Mutta mukava oli. Ystävällinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Ilkka Alangon kanssa samassa muskarissa. Olin nössö, hän ylivilkas ja lapsen mielessäni siis vähän outo. Myöhemmin kun olin yläasteella, rinnakkaisluokalla tai -luokilla olivat kaksi muuta Neljää ruusua Kode Koistinen ja Lade Laakkonen. Sellaisia alternative-poikia kai olivat. Rumpali Iso-Kämy on pari vuotta vanhempi, mutta hänen pikkuveljensä Pikku-Kämy oli meidän luokalla. Peruskivoja kumpikin Kämäräinen. Tästä nyt on jo aikaa niin en nyt enää muista, millä paikkakunnalla tämä kaikki tapahtui.

Vierailija
1024/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIMin rumpali Kaasu Karppinen oli rinnakkaisluokalla. Reilu ja hauska kaveri, pidetty. Kutsuttiin silloin jo Kaasuksi.

Vierailija
1025/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysi tavis eikä kukaan kouluajoilta edes minua muista.

Mutta johtuuko se siitä että luokilla oli paljon myöhemmin tunnettuja ihmisiä, mm.

Huippuviulisti, lätkämaajoukkueen kapteeni, arvokisamitallisi, monivuotinen NHL pelaaja, useampia lätkäpelaajia ylimmältä kotimaiselta tasolta. Muistakin urheilulajeista suomenmestareita.

Pari miss Suomi kisoissa finaaliin osallistunutta, jopa siellä pärjännytkin.

Huippumuotoilija tai taiteilija tms.

Sitten vielä ei varsinaisia julkkiksia vaan liike-elämässä mediassa näkyneitä huippujohtajia, joista joku julkkiksen puolisonakin lähes julkkikseksi ’kohonnut’.

Tiedemaailmassa bioalan huippututkijaksi kutsuttu. Kirjallisuuden huippututkija.

Monesti olen ihmetellyt tätä kouluaikanani Espoossa.

Minusta tuli siis (katkera?) huipputavallinen AV:n lukija.

Vierailija
1026/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majka Nurminen, Lola Odusoga, ja Mira Luoti. Luostarivuoren yläasteella. Saattoi olla muitakin, täytyy miettiä.

Mitä järkeä tällaisessa vastauksessa on? Kun vaan luetellaan nimiä?

Minusta ne riittää. On turhaa urputtaa tästä jatkuvasti.

Mitä pointtia siinä pelkän nimen sanomisessa on? Sitähän voisi luetella vaikka kaikki maailman nimet, kyllä lähes jokaisen kanssa joku on koulua käynyt.

Se on oleellinen tieto. Koulu on yksi lysti. Ei koulu ole julkkis.

Nyt sulta meni kyllä pointti viheltäen ohitse. Tuskin ketään kiinnostaa sekään, mitä koulua kävivät, vaan millaisia nämä ihmiset olivat, no, ihmisinä. Anekdootit kiinnostavat, eivät nimilistat.

Vierailija
1027/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se luokkatoveri on!

Vierailija
1028/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita oli rinnakkaisluokalla.

Strömmer? Tainola?

Vierailija
1029/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihia rules! Jos Möykkyä tarkoitat

Vierailija
1030/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majka Nurminen, Lola Odusoga, ja Mira Luoti. Luostarivuoren yläasteella. Saattoi olla muitakin, täytyy miettiä.

Mitä järkeä tällaisessa vastauksessa on? Kun vaan luetellaan nimiä?

Minusta ne riittää. On turhaa urputtaa tästä jatkuvasti.

Mitä pointtia siinä pelkän nimen sanomisessa on? Sitähän voisi luetella vaikka kaikki maailman nimet, kyllä lähes jokaisen kanssa joku on koulua käynyt.

Se on oleellinen tieto. Koulu on yksi lysti. Ei koulu ole julkkis.

Nyt sulta meni kyllä pointti viheltäen ohitse. Tuskin ketään kiinnostaa sekään, mitä koulua kävivät, vaan millaisia nämä ihmiset olivat, no, ihmisinä. Anekdootit kiinnostavat, eivät nimilistat.

No ei mennyt.

Joku on pitkin ketjua valittanut, ettei koulua mainita.

Tietysti ihmisistä voi kertoa anekdootteja, luonteenominaisuuksia jne, mutta ei välttämättä. Julkkikset on kuitenkin jollain tavalla "tuttuja".

Vierailija
1031/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekimato kirjoitti:

Eve, Tero Vaara

Pepe Laaksonen (Dingo) samalla luokalla, Olli Lindholm + pari muuta yötä samassa koulussa. 

Vierailija
1032/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turmion kätilön alkuperäinen kitaristi samalla luokalla koko lukion ajan. Hauska mies ja suosittu. Oli rokkari jo silloin henkeen ja vereen. Ystävällinen.

Vierailija
1033/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykäsen tyttären Eveliina Mäntykankaan kanssa samassa koulussa.

Vierailija
1034/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Evilä oli rinnakkaisluokalla yläasteella. Kovana urheilijana tunnettiin jo silloin. En itse tainnut juurikaan puhua hänen kanssaan mutta kyllä nimi ja naama jäi muistiin niiltä ajoilta.

Vierailija
1035/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wilson Kirwa, Harri Haatainen ja Markus Pöyhönen (urheilijoita). 

Missä koulussa olet ollut yhtä aikaa Wilson Kirwan kanssa?  Eikös se tullut Suomeen jo aikaihmisenä, tai ainakin nuorena miehenä jo?

Alkaa mennä muistelut överiksi. Onkohan kukaan palstalaisista ollu Nelson Mandelan tai Muammar Gaddafin kanssa samalla luokalla koulussa? Millasia oppilaita he oli,jos kellään olis muistikuvia..

Kyllähän Kirwa kouluja kävi sen jälkeen kun suomeen tuli 24 vuotiaana Seinäjoella ammattikorkeassa ja Pujalahden urheiluopistossa

Vierailija
1036/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö oli kanssani samalla luokalla useamman vuoden ja kiusasi minua melko rankasti kaikki ne vuodet.

Jotenkin ei yllätä. Uskomatonta, miten Sale ja myös Stubb (ja varmaan moni muukin poliitikko) on onnistunut vetkuilemaan itsensä kansan suosioon. Noh, Stubbilta se suosio tietysti sitten meni.

Vierailija
1037/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite Nykäsen kanssa, olin samalla luokka-asteella koska Masa oli jäänyt luokalleen.

Vierailija
1038/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas Nordman, nokkela ja hauska seuramies, superhyvä tyyppi jo ennen julkisuuttansa

Mitä nyt nappasi liito-oravasketsiin yhden porilaiskaverin nimen. Ei nyt ihan hirveän superhyvä veto kyseisen P.S.:n näkökulmasta.

Vierailija
1039/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on vain ollut: Sami ja ala-asteella erään kuuluisan bändin rumpali.

Vierailija
1040/2295 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi on vain ollut: Sami ja ala-asteella erään kuuluisan bändin rumpali.

Niin siis Samiko oli tämä "kuuluisa" rumpali vai oliko ne eri? Ja mitä iloa tästä tiedosta on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi