Mistä aikuiset naiset löytyy rintaliivejä
Kommentit (70)
Mitä ihmettä tarkoitat nuorten malleilla?
tilaan netistä samojen luottomerkkien liivejä.
Netistä tilaan. Koko 95D ja haluan, että liivit ovat mukavat, tukevat, kivannäköiset, ilman kaaritukia ja ihoa raapivia pitsejä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta nuorten on varmaan sellaisia, joista ei löydy tukea. Mutta kun maan vetovoima alkaa tehdä tekojaan haluan paremmin istuvat liivit vaikka nuoruuskoko onkin ollut sama c kuin nykyään, niin ihan eri rinnat on.
Mistä vain, mikä myy triumphin liivejä.
Zalandolta saa edullisesti, ilman kaaritukea tai toppausta. Hyvälaatuisia kaikki mitä olen ostanut.
Mene kauppaan ja kysy myyjältä stanan upo
Vierailija kirjoitti:
Mihin kauppaan?
Mitä tarkoittaa nuorten malli, ei mun mielestä nuorilla kyllä edes ole mitään erityisiä malleja... Itse keski-ikäisenä käytän esim. Calvin Klein tai Victoria's Secret. Sitten jos jotain vähän hienompaa haluan niin Agent Provocateur.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta nuorten on varmaan sellaisia, joista ei löydy tukea. Mutta kun maan vetovoima alkaa tehdä tekojaan haluan paremmin istuvat liivit vaikka nuoruuskoko onkin ollut sama c kuin nykyään, niin ihan eri rinnat on.
Eiks suurin osa rintsikoista melkein olekin tuellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kauppaan?
Sokos, Stockmann, erikoistunut alusvaateliike...
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaupoista yleensä.
Kaupoista löytyy ihan kaikille naisille kotka osaa hakusanalla hakea 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nuorten malli, ei mun mielestä nuorilla kyllä edes ole mitään erityisiä malleja... Itse keski-ikäisenä käytän esim. Calvin Klein tai Victoria's Secret. Sitten jos jotain vähän hienompaa haluan niin Agent Provocateur.
Liivit, jotka eivät oikeasti tue yhtään. Toki voi olla myös nelikymppisenä niin tissitön, ettei tarvitse liivejä, mutta se on harvinaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kauppaan?
Alan erikoisliikkeisiin/ alusvaatekauppaan, jossa myyjä ottaa sinusta mitat ja sovitat juuri sinulle sopivia malleja.
Kuinka tanttoja liivejä käyttää "aikuinen nainen". Itse olen 55++ ja ostan liivini ihan H&M.sta, ja vastaavista liikkeistä. Ihan niistä samoista kuin parikymppisenäkin.
Primadonna erikoisliikkeistä