Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Varmaan tunnetuin Valtteri Bottas. Vähemmän tunnetut Ilpo Kaikkonen ja temppareiden Sammy.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)
Montako vuotta sä oikein kalliossa pyörit, vai oiitko opettajana? Hytönen on syntynyt 1975 ja Olavi ja Heikki 1983, joten ei ihan täsmää. Olin näiden nuoremoien kanssa samaan aikaan Kalliossa, kuten myös Jasper Pääkkönen, Eero Ritala, Jimi Constantine (vai millä nimellä Konsta nykyään kulkeekin), Krista Kosonen, Elena Leeve ja Joonas Saartamo.
Joku kysyi millainen Olavi Uusivirta oli nuorena. Mukava, avoin ja tosi hauska poika, ei niin viileä kuin nykyään enemmän sellainen iloinen säheltäjä.
Tarkottaiskohan tämä että ovat käyneet samaa koulua? Minäkin olin Arja Saijonmaan kanssa samassa koulussa, se vaan oli häpyny sieltä kymmeniä vuosia ennen kuin minä sinne menin. Se oli vielä tyttökoulu hänen aikoinaan, ei minun aikoina enää.
poika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)
Montako vuotta sä oikein kalliossa pyörit, vai oiitko opettajana? Hytönen on syntynyt 1975 ja Olavi ja Heikki 1983, joten ei ihan täsmää. Olin näiden nuoremoien kanssa samaan aikaan Kalliossa, kuten myös Jasper Pääkkönen, Eero Ritala, Jimi Constantine (vai millä nimellä Konsta nykyään kulkeekin), Krista Kosonen, Elena Leeve ja Joonas Saartamo.
Joku kysyi millainen Olavi Uusivirta oli nuorena. Mukava, avoin ja tosi hauska poika, ei niin viileä kuin nykyään enemmän sellainen iloinen säheltäjä.
Tarkottaiskohan tämä että ovat käyneet samaa koulua? Minäkin olin Arja Saijonmaan kanssa samassa koulussa, se vaan oli häpyny sieltä kymmeniä vuosia ennen kuin minä sinne menin. Se oli vielä tyttökoulu hänen aikoinaan, ei minun aikoina enää.
Häipyny siis. X)
Musta barbaari oli rinnakkaisluokalla aikoinaan. Itselleni jäi symppis ja ujo vaikutelma hänestä silloin :)
Olen ollut autokoulussa Jari-Matti Latvalan kanssa. Yhdellä kuorma-auto teoria tunnilla oltiin yhtäaikaa. Vitsaili opettajan kanssa ajotaidoista. Hänhän oli tunnettu ammattikuski jo tuolloin ja hankkinut B-ajokortin Briteissä 17-vuotiaana.
Sakari Kuosmasen kanssa samassa koulussa.
Loiri ja Heikki Kinnunen on joskus ajanut mun koulun ohi, 10 vuotta ennenkuin olen ollut siellä. Vau.
Vierailija kirjoitti:
Taiteilija Samuli Heimonen oli luokan ylemmällä minua lukiossa ja Stand Up- koomikko Teemu Vesterinen taas luokan alemmalla. Samulista näki jo lukiossa, että hänestä varmasti vielä kuullaan. Myös Teemu osoitti lahjakkuuttaan lukion erinäisissä tilaisuuksissa. Molemmat erittäin mukavia ja helposti lähestyttäviä tyyppejä.
Toivomme, että heistä vielä joskus kuullaan. Kukaan ei ehkä palstalla tiedä, ketä noi on.
Vierailija kirjoitti:
Olivia Oras.
Oltiin samassa koulussa yksi luokka ala-asteella ja sattuman kautta yhden luokan lukiossa. Hän ei tosin ollut kanssani samalla luokalla.
Ala-asteella käytöksessä oli havaittavissa sellaista näyttämisenhalua ja ajatusmaailmaa, että on meitä muita parempi. Puhui paljon ajastaan Ranskassa Johannan ja Reijon kanssa. Hänen luokkansa sai myös erityiskohtelua muihin luokkiin nähden ja Olivia koulun juhlissa pääosan. Kertoi muun muassa saavansa 100 € viikkorahaa ja esitteli usein kalliita vaatteita/tavaroita. Monet yrittivät kaikkensa päästäkseen hänen kaveripiiriinsä tuolloin. Olivian käytös tosin selittyy varmaan aika paljon kasvatuksella ja onhan se tuossa iässä iso muutos muuttaa Ranskasta suomalaiseen pikkukylään.
Lukiossa ei vaihdettu muutamaa samaa enempää. Oli melko hiljainen ja suoritti kursseja vähän omaan tahtiin. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Ei mitään pahaa sanottavaa ja kuitenkin noin ilkeästi kirjoitit. Millaista teksti olisi ollutkaan, jos tarkoituksellisesti olisit halunnut jotain pahaa sanoa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomo Ruudun, Jarkko Ruudun ja Raul Ruudun
Ketä ne on?
Kaksi ensimmäistä on entisiä jääkiekkoilijoita. Viimeinen on basisti.
Ville Valon kanssa ala-asteella.
Joku laulaja oli pari vuosikymmentä sitten yliopistossa samalla kirjallisuuskurssilla. Olisko ollu Joel Hallikainen tai joku vastaavaa ikäluokkaa ja tyylisuuntaa? Aika lailla käyttäytyi kuin kuka tahansa. Professori sitä liehitteli ja pommitti kysymyksillä, eikä vastaukset olleet sen kummoisempia kuin meillä muillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Heiskanen oli mulla intissä alikessuna ja Sari Siikander pyöri samoissa porukoissa teininä.
Ai renttu-Ilkka oli alikessu? Toisaalta olihan se sen faijansa kapiainen. Hyvä näyttelijä.
Vatasen Jussi on alikessu, oli Kainuun prikaatissa 1998 ja samaan aikaan kanssani. Mukava mies.
No kun näitä armeijakavereita muistellaan, niin olin Bull Mentulan kanssa tykistössä joskus ysärillä. Ihan normaali jamppa se oli, tosin oli sillä jo kokoa. Hommansa hoiti.
Donald Trumpin. Oli samanlainen kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
No kun näitä armeijakavereita muistellaan, niin olin Bull Mentulan kanssa tykistössä joskus ysärillä. Ihan normaali jamppa se oli, tosin oli sillä jo kokoa. Hommansa hoiti.
Neandertahalilaisista ollaan sanottu että olivat älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nykyään hyvin tunnettu naispoliitikko oli samassa koulussa ja kaverini, joka oli suosittu, nuoli tämän pil.lua polkupyörävarastossa. Tosin olivat tuolloin 15, joten ehkäpä hän on nykyään vähän vähemmän villi. Kaunis edelleen. Ja en kerro kuka se oli.
No miten se saadaan ulkomaiseen levitykseen ellet kerro?
Jarkko Nieminen, Ville Tavio ja Anton Rönnholm. Viimeinen ei niin julkkis mutta politiikassa vahvasti mukana hänkin.
Teemu Selänteen kaksoisveli oli meidän puutyöopettajana jossain vaiheessa. Hemmetin kovaääninen ja suosi poikia arvosanoissa :/
Taiteilija Samuli Heimonen oli luokan ylemmällä minua lukiossa ja Stand Up- koomikko Teemu Vesterinen taas luokan alemmalla. Samulista näki jo lukiossa, että hänestä varmasti vielä kuullaan. Myös Teemu osoitti lahjakkuuttaan lukion erinäisissä tilaisuuksissa. Molemmat erittäin mukavia ja helposti lähestyttäviä tyyppejä.