Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Tupuliini kirjoitti:
Olin aikoinaan lukion johtokunnassa. Sattui sitten olemaan syntymäpäiväni, johon olivat saaneet lukion oppilaan Anna Erikssonin laulamaan minulle. Ainoa kerta, kun tuleva julkkis on minulle laulanut! Jäi vaan mieleeni.
Tästä tuli mieleen, että mä olin Veeti Kallion kanssa Tampereella ammattikoulussa samaan aikaan. Hän oli kenkäpuolella ja mä keittiössä. Hän esiintyi kaikissa koulun jutuissa aina, kitara ja mies.
Mä olin joku oppilaskunnan häärääjiä ja kuulemma ihan pidetty tapaus. ;) Pyrin auttamaan enemmän kuin viemään oppilaskunnan ilosanomaa eteenpäin ja bilettämään..
Jotkut olivat sitten keksineet, että Veetihän "ostetaan" esiintymään mun 18 v synttäreille meille himaan. Kivat oli juhlat ja esiintyminen plussaa. Myöhemmin vaan nauratti, kun hoksasin, että kyseessä tosiaan oli Veeti Kallio. On siitä videokin olemassa.
Putin oli ala-asteella ja kielikello oli jo silloin..kgp :nä hääri tyylilleen uskollinen.Ylä asteella rinnakkaisluokalla Bill Clinttoni tarjoili sikareita tytöille..sit oli lukiossa yksi jonka en muista muuta sanoneen ku en muut keksiny ja aha yllätyin..yks blondi suhaili mopo poikien kanssa ylimielinen kireä muikkeli..vissii meni sitte pikaruokalaan hommiinkin..
Tätini ja satonen. Tätiä oksetta yhä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea alusta asti ketjua, mutta onko joku ollut samalla luokalla Minna Kortelammen aka Martina Aitolehden kanssa? Missä koulussa? Oliko silloin jo parhautta?
Muistanko oikein, että Martina on ollut tarkkisluokalla? Onko hänellä mitään peruskoulun jälkeistä tutkintoa?
Luokallani oli kylän ainut julkihomo Tuppu mutta olin minä kerrsn smassa vesisateessa kuin Paavo Väyrynen. ( pankaas paremmaksi, hä-hää ! )
Lordin.
Oikein mukava ja tavallinen heppu, jolla oli mielettömät visuaaliset lahjat jo silloin. Tekivät kavereiden kanssa elokuvia ja Lordi oli loistava piirtämään. Musiikkiura tuli vähän yllätyksenä.
Mr Gay Finland Ismo Poutiaisen. Ismo oli herkkä ja taiteellinen poika jo silloin, kai ihan suosittukin.
Ilkka Paanasen isä Ahti oli fysiikan ja kemian opettajani.
Piia Ristikankare kävi samaa koulua, mutta oli sen verran alemmalla luokalla, etten tuntenut. Kaverini oli samalla luokalla Piian katoamisen aikaan.
Saku Sammakon höpisi vaan riiuu reissustaan.Hepokatti Heikin hän taas soitteli viuluaan..Kerran olin salen kanssa lidlissä..osti makkaraa ja oli menossa Kultarantaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Piia Ristikankare kävi samaa koulua, mutta oli sen verran alemmalla luokalla, etten tuntenut. Kaverini oli samalla luokalla Piian katoamisen aikaan.
Ahti paanasen itsekkin muistan mutta kuka oli ilkka?
Vierailija kirjoitti:
Ahti paananen ei ole ilkka supercellin isä..ilkan isä on talousjohtaja.
Rakel Liekin kanssa koulussa. Mulla ei pahaa sanaa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
En paljasta luokkatovereitani/koulukavereitani, mutta olen ollut siilleen Rosa Meriläisen, Teresa Välimäen, Anna Tuluston, Mariskan, Bitch Alertin Heinien, Pinttien Cuten, Anni Sinnemäen, Marjo Leinosen, Merituuli Lindströmin vai mikä nyt onkaan nykyään.
Olivatko helppoja?
Luin tuon Salen elämäkerran tässä jokin aika sitten, niin siellä sanottiin, että sille riitti kunhan ei saanut ehtoja tai jäänyt luokalle.
Olen ollut samalla luokalla erään Tampereen Ilveksessä pelanneen sittemmin maajoukkueessa maalivahtina pelanneen kanssa.
Erittäin mukava poika oli jo 12-13-vuotiaana kun häneen tutustuin ja aina sen jälkeenkin. Hyvällä muistan. Nimeä en tässä kerro.
Olen mutta en kerro kenen ettei minua tunnisteta, mutta joo... olisi kyllä juttuja kerrottavana...
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi oli vuotta ylemmällä luokalla. Oli suosittu ja ihan uskomattoman kaunis jo silloin 16-vuotiaana :)
Janni e oo bimbo ja kaunis edelleen ja sanavalmis.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon Salen elämäkerran tässä jokin aika sitten, niin siellä sanottiin, että sille riitti kunhan ei saanut ehtoja tai jäänyt luokalle.
Otti sitten tosissaan oikeustieteellisen
Tunnistan kuvauksen, mutta ei ihan pidä siinä mielessä paikkansa, että yläasteella Laura kavereineen oli kiusaaja. Opettajakin yritti siihen puuttua, mutta ei paljon auttanut kun eiväthän Lauran vanhemmat kullanmurustaan tuollaista uskoneet. Lopulta kiusattu joutui vaihtamaan koulua.