Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2176)

Vierailija
2021/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljän Ruusun pojat ala-asteella, Sami Kapanen yläasteella, Värttinän tytöt lukiossa...

Mitä Värttinän tyttöjä tarkoitat? Minäkin olin samalla luokalla Kaasisen Sarin kanssa Kuopion musiikkilukiossa ja yhtä aikaa kirjoitettiin ylioppilaaksi. Aloin miettiä, kuka sinä olet? Koska Kapasen Sami on ollut siinä vaiheessa vielä ala-asteikäinen kun Sari kirjoitti ylioppilaaksi.

Vierailija
2022/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

John Gotti kirjoitti:

Olin Andy Mccoyn kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Hän oli huumeiden käyttäjä jo silloin.

Eikö Andy seikkaillut Tukholmassa kansakoulu aikaan?

Muutettuaan Tukholmasta Suomeen Andy asui Vuosaaressa ja kävi Vartiokylän ruotsalaista koulua. Siellä hän tapasi Nassen, joka asui Puotilassa. Andy ei ole koskaan käynyt koulua suomeksi. Hänen äidinkielensä on ruotsi.

Kyllä muuten on Andy käynyt koulua suomeksi, Oulussa Toppilassa ainakin 1. luokan. Oulusta muuttivat sitten Stokikseen,

Andy on niin lahjakas jäbä, ett se bamlas meidän keskiluokkasten kundien kanssa tost noi vaan suomenruotsiksis. osas heittää enkuiks. 

Me kaverit, koulu Ja opettaja yritettiin  hankkiutua eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Yhden tangokuninkaan kanssa oltiin samalla luokalla lukiossa. En viitsi sanoa nimeä, koska epäilyt henkilöllisyydestäni voi paljastua. Kun se epäiltyjen joukko on sen verran pieni.

Mutta huvittavana ykistyiskohtana, niin en edes tiennyt sen osaavan laulaa, kun sai valita meneekö kuvikseen tai musiikkiin. En osannut kumpaakaan, mutta paperin töhriminen on hauskempaa vaikkei osaisikaan. Laulaminen ja soittaminen ihan yhtä tuskaa.

Minulla oli sama, että yhteiseen kaveripiiriin kuului eräs Erkki, josta myöhemmin tuli tangokuningas. En ollut nuorena tiennyt edes hänen osaavan laulaa. Olin kyllä enemmän hänen serkkunsa kavereita, joka oli ihana ihminen ja runollinen, kulttuurituottaja ja näyttämötaiteilija. Teatteri veressä molemmilla.

Vierailija
2024/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Mäki.

Vierailija
2025/2176 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna puustjärven 🤮

Ihana Anna! Tunsin, vaikka olen vanhempaa ikäluokkaa, ei oltu samaan aikaan samassa koulussa. En ymmärrä mikä tarve hänestä olisi kenelläkään sanoa pahaa.

Vierailija
2026/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa koulussa ollut julkkis? No, Saima Harmaja ja Elina Salo varmaan kelpaavat, ei niin etteikö muitakin maininnan arvoisia olisi runsaasti. En tiedä kuinka suosittuja olivat luokkatoverien keskuudessa.

Ei hajuakaan keitä Saima ja Elina ovat?

Vierailija
2027/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa koulussa ollut julkkis? No, Saima Harmaja ja Elina Salo varmaan kelpaavat, ei niin etteikö muitakin maininnan arvoisia olisi runsaasti. En tiedä kuinka suosittuja olivat luokkatoverien keskuudessa.

Aika pitkään olet 1910-1940-luvuilla ollut koulun penkillä jos molemmat ovat luokkakavereitasi..

Vierailija
2028/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis oli samalla luokalla, niin ja olihan siellä eräs puusepänpoika (outo tyyppi höpisi ja julisti omia juttujaan) panivat sen sitten apukouluun, jälkikäteen kuulin että siitä oli tullut joku maankiertäjä ja hippi.

Vierailija
2029/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Ylpön. Oli melkoinen namupala nuorempana.

Arvo Ylppö oli syntynyt 1887...samaa kiertokouluako kävitte?

Vierailija
2030/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Miljoona oli samassa koulussa 

Vierailija
2031/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkään olet 1910-1940-luvuilla ollut koulun penkillä jos molemmat ovat luokkakavereitasi..

Lukutaito hukassa? SAMASSA KOULUSSA OLLUT ei tarkoita luokkakavereita.

Mene takaisin ulilaudalle.

Vierailija
2032/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Niskasen kanssa samassa lukiossa. Vaaleat, oman väriset hiukset oli paljon nätimmät kuin nykyiset tummaksi värjätyt. 

Vierailija
2033/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia Oras.

Oltiin samassa koulussa yksi luokka ala-asteella ja sattuman kautta yhden luokan lukiossa. Hän ei tosin ollut kanssani samalla luokalla.

Ala-asteella käytöksessä oli havaittavissa sellaista näyttämisenhalua ja ajatusmaailmaa, että on meitä muita parempi. Puhui paljon ajastaan Ranskassa Johannan ja Reijon kanssa. Hänen luokkansa sai myös erityiskohtelua muihin luokkiin nähden ja Olivia koulun juhlissa pääosan. Kertoi muun muassa saavansa 100 € viikkorahaa ja esitteli usein kalliita vaatteita/tavaroita. Monet yrittivät kaikkensa päästäkseen hänen kaveripiiriinsä tuolloin. Olivian käytös tosin selittyy varmaan aika paljon kasvatuksella ja onhan se tuossa iässä iso muutos muuttaa Ranskasta suomalaiseen pikkukylään.

Lukiossa ei vaihdettu muutamaa samaa enempää. Oli melko hiljainen ja suoritti kursseja vähän omaan tahtiin. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
2034/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni.

Vierailija
2035/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frans Eemil Sillanpään ja Matti Yrjölän kanssa!

Vierailija
2036/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Henna Kalinaisen kanssa samassa koulussa. Myös BB-Benin kanssa tuli oltua samalla luokalla joskus. Eipä sitä oikein muita julkkiksia tule mieleen ketkä olisivat edes samassa koulussa olleet. Silloin iloittiin siitä että kaupungissamme ylipäänsä asuu julkisuuden henkilöitä.

Mikko Kivinen oli todella kova nimi.

Vierailija
2037/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa ja jopa samalla luokalla yksi heistä on ollut ainakin 5 Ylen tv-toimittajaa joista 2 pääuutisten lukijaa.

Vierailija
2038/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas Nordmanin kanssa. Hän oli todella itseään täynnä oleva tyyppi, jota vihattiin jopa muissa kouluissa laajalti. Osa tietysti perusporilaista menestyneiden sorsimista, mutta enimmäkseen ansaittua.

Vierailija
2039/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Mä oon nevahööd Mitrasta ja Tiiasta.

Vierailija
2040/2176 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Harkimo ja Amanda Harkimo samalla luokalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan