Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Oulun vauvanpakastajan kanssa samassa koulussa. Tiesin nimeltä mutta en oikeasti tuntenut.
Eikö vauvanpakastaja käynyt osykin? Näin kerrotiin kun itse siellä opiskelin.
Lieksassa rauhalan ylä-asteella olin samaan aikaan pilvi hämäläisen kanssa.
Ruotsin sosiaalidemkraattien ekonomi ,Sandro Scocco, italialainen . Erittäin miellyttävä ja juuri matikkaa luimme yhtä aikaa. Erikoinen mutta taitava.
Hannele Pokka Rovaniemellä Korkalovaaran kansakoulussa.
Bambi ink oli samassa koulussa. Usein oltiin jälkiistunnoissa samaan aikaan.
Kirka, Riki Sorsa, myöhemmin kun siirryin toiseen kouluun oli Kojo ollut edellisen kevään samassa koulussa ja Frederik käynyt myös samassa koulussa. Myöhäisessä iässä nuorena " hengailtiin" samoissa porukoissa Kirkan ja Rikin kanssa. Kirkasta tuli ylpeä ja Riki oli aina mukava tavallinen nuori eikä noussut hattu päähän kun nousi musiikin urallaan. Kirka ei vanhoja kavereita moikannu kovin, vaikka oltiin alkuvaiheessa mukana kuvioissa me muut nuoret eli nuorisotaloilla siihen aikaan.
Mikko Ilonen oli rinnakkaisluokalla. Muistan kun oli golfmaila mukana kerran ja käytti sitä karttakeppinä
Olin aikoinaan lukion johtokunnassa. Sattui sitten olemaan syntymäpäiväni, johon olivat saaneet lukion oppilaan Anna Erikssonin laulamaan minulle. Ainoa kerta, kun tuleva julkkis on minulle laulanut! Jäi vaan mieleeni.
moi
Samu Haberin. Oli ihan suosittu, kun oli jo silloin puhelias kaveri ja monen tytön mieleen.
Keke Rosberg Tuiran kansakoulu Oulu 1950-luku.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan samalla luokalla Maija Lukkari-Nymanin kanssa. Hänessä yhdistyi absoluuttinen kauneus ja älykkyys.
Kuka hän nyt sitten on?
En jaksanut lukea alusta asti ketjua, mutta onko joku ollut samalla luokalla Minna Kortelammen aka Martina Aitolehden kanssa? Missä koulussa? Oliko silloin jo parhautta?
Samalla luokalla Suomen ainoan lentokonekaapparin tyttären kanssa. Ei hirveän hyvältä näyttänyt silloin hänen tilanteensa. Toivottavasti on saanut apua.
Olin Tapio Rautalapion kanssa Kallion ilmaisutaidon luokiossa. Mannerheim oli rinnakkaisluokalla. Meillä oli tosi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin Tapio Rautalapion kanssa Kallion ilmaisutaidon luokiossa. Mannerheim oli rinnakkaisluokalla. Meillä oli tosi kivaa.
Tikahdun nauruun.......
Aleksander Stubb oli pahimman luokan koulukiusaaja.
Juteinin Jaakko oli rinnakkaisluokalla, kunnes tuplas seiskan. Oli jo silloin symppis. Ja väkivahva.
Vierailija wrote:
Aleksander Stubb oli pahimman luokan koulukiusaaja.
Sopii siis hyvin Suomelle pressaksi.
Aikoinaan samalla luokalla Maija Lukkari-Nymanin kanssa. Hänessä yhdistyi absoluuttinen kauneus ja älykkyys.