Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*ttu mitä palvelua!! :(

Vierailija
10.02.2008 |

Soitin päivystykseen ja kysyin mitä ovat mieltä, lähdenkö tuomaan vauvaani päivystykseen vai odottelenko huomiseen. Meiltä on aika pitkä matka lääkäriin, joten " turhaan" en viitsi ajella.

Kerroin, että vauvallani on kuumetta jota Panadol ei laske, taipumusta korvatulehduksiin, ja että on itkuinen ja nukkuu tavallista enemmän. Hoitaja sanoi, että " En minä voi vastata tuollaiseen, itse tunnet lapsesi." Selvä.

Päädyin puhelimessa siihen, että lähdemme ajamaan sinne. Puhelun päätteeksi kysyin, keitä lääkäreitä heillä on tänään paikalla. (En suostu viemään tietyille ollenkaan, liian huonoa palvelua.) Vastaus: " Auttaako se tieto sinua jotenkin?" Minä: " Auttaa" Hoitaja kertoi lääkäreiden nimet ja kysyi vittumaisesti " No auttoiko?!"

Lopputulos: Maksan itseni kipeäksi ja vien lapsen yksityiselle lääkärille ensi viikolla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvän tavan mukaisesti käyttäytyä. en minäkään vie lastani ikävästi käyttäytyville lääkäreille. palkan ne siitä työstä saavat, ja itse ovat uransa valinneet, ei heitä kukaan pakota siellä terv keskuksissa tai sairaaloissa olemaan.

kysy ensi kerralla puhelimessa kuka päivystää.

Vierailija:

Soitin päivystykseen ja kysyin mitä ovat mieltä, lähdenkö tuomaan vauvaani päivystykseen vai odottelenko huomiseen. Meiltä on aika pitkä matka lääkäriin, joten " turhaan" en viitsi ajella.

Kerroin, että vauvallani on kuumetta jota Panadol ei laske, taipumusta korvatulehduksiin, ja että on itkuinen ja nukkuu tavallista enemmän. Hoitaja sanoi, että " En minä voi vastata tuollaiseen, itse tunnet lapsesi." Selvä.

Päädyin puhelimessa siihen, että lähdemme ajamaan sinne. Puhelun päätteeksi kysyin, keitä lääkäreitä heillä on tänään paikalla. (En suostu viemään tietyille ollenkaan, liian huonoa palvelua.) Vastaus: " Auttaako se tieto sinua jotenkin?" Minä: " Auttaa" Hoitaja kertoi lääkäreiden nimet ja kysyi vittumaisesti " No auttoiko?!"

Lopputulos: Maksan itseni kipeäksi ja vien lapsen yksityiselle lääkärille ensi viikolla.

Vierailija
22/24 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päivystyslistan suunnittelija olisi voinut tietää, että sinä aiot juuri tänään soittaa ja tuoda lapsesi sinne niin että olisi voinut huolehtia siitä että saat juuri sen palvelijan itsellesi kuin tahdot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iti odottaa aulassa todella kipeän kanssa :( Mies saa viedä seuraavalla kerralla, minä en sinne mene.

Vierailija
24/24 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitajilla on huono päivä, on turha alkaa vittuilemaan puhelimessa asiakkaille. Eilen kun tyttärelleni sattui tapaturma ja oli oikeasti kiire, veimme hänet tietenkin pikaisesti päivystykseen välittämättä siitä, kuka oli lääkärinä.

Veisittekö itse lapsenne lääkärille, joka mm. sekoittaa potilaiden paperit ja sanoo " Ei minä tietä mikä lapsella on, tietääkö sinä?" ??!!

Ps. Ensi viikko se on huomennakin.

ap