Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys laihtuneille!?

Vierailija
10.02.2008 |

Onko seluliittiinne sulanut kun olette laihtuneet, vai onko iho jäänyt röpelöiseksi vielä hoikkanakin? Millä " menetelmällä" olette laihduttaneet, urheiletteko paljon?

Itse olen laihtunut nyt 75kg:sta 63:een, mutta reidet näyttää edelleen appelsinilta, vaikkakin hoikemmilta :( Itse käyn 3krt/vk uimassa ja 3-4krt/vk reippaalla sauvailulenkillä. PItäis kai kokeilla juoksua ja vesijuoksua?

Tavoite on olla kesällä 55kg paikkeilla, josko sinne mennesä silottuisi ihokin? (pituus 162cm)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi painareiden pisteillä voi laihtua paljonkin käyttämällä pisteet esimerkiksi leipään ja suklaaseen, joissa on turhia tyhjiä hiilareita ja sokeria. Sen sijaan esim. puolen vuoden karppailu todella vähentää selluliittiä - sokeriahan se on, ja siitä sitä lisää tulee.

Vierailija
2/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen käsittänyt, että se olisi nimenomaan rasvakudosta, suurentunutta ja " jotenkin kapseloituunutta" sellaista.

En mä ajattellut näitä hedelmiä ja vihanneksia vaihtaa pekoniin ja kanamuniin. Sokeria syön todella vähän, yhtenä herkuttelupäivänä viikossa. Muutenkin mennään täysjyvällä ja esim. se vähä leipä jota syön on pelkkää ruisleipää ja näkkäriä. Iso osa päivän ruokailuista koostuu proteiinipitoisista ruuista, mutta aamulla syön edellen puuroa, enkä sitä vaihda pekoniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sokeristahan se syntyy.

Vierailija
4/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. se paljonko juo kahvia päivässä.

poistumista voi edistää ainakin runsaalla veden juomisella ja vesimelonin syömisellä.

Vierailija
5/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos entiseen se että kuljen työmatkat pyörällä kesät talvet ja turhat napostelut jäi pois kun töissä pääsee syömään vain ruoka-aikaan ja kahvitauolla. kait siinä jotenkin kiinteytyi siinä polkemisessa sitten kun kerran sellut on " sulaneet" :) Matkaa töihin 3,5 km.

Vierailija
6/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sulanut selluliitit aika hyvin muiden läskien mukana.

Vierailija
7/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa sellaista liikuntaa joka käy juuri niihin kohtiin, koska silloin verenkierto vilkastuu ja se auttaa

kokeile vaihtaa se uiminen vesijuoksuun esim. niin että vesijuoksu 2xvko ja uimista 1x

Vierailija
8/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on ääripää, jota en suosittele. Ihan perusterveellinen ruokavalio auttaa liikuntaan yhdistettynä sellunpoistoonkin :) Eli täysjyvätuotteita voi käyttää huoletta, samoin hedelmiä, mutta esim. suklaata ja limuja välttelisin. Samoin kahvi on pahasta, kun se sitoo nestettä. Liikunnasta puolet pitäisi olla aerobista ja puolet lihaskuntoa kasvattavaa, suosittelen punttista tai kotilihasjumppaa ns. ongelma-alueille 2-3 kertaa viikossa.

Ja vettä ei voi koskaan juoda liikaa. Myös kurkku on hyvää happo-emästasapainon kannalta! Kuulemma sellua kertyy ennemminkin väärästä ruokavaliosta ja lihasmassan vähyydestä, ei niinkään painosta sinänsä suoraan.

Vierailija
9/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selluliitti ei ole hävinnyt, vaikka olen nyt hoikassa kunnossa. toisaalta, se on meidän suvussa geeneissä tuo selluliitti!