Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te enkeleihin uskovat! <3

Vierailija
10.02.2008 |

Olisiko joku teistä halukas osallistumaan kokeiluun, jossa koetan katsoa miten intuitioni toimii? Sinun tarvitsee vain hiljentyä hetkiseksi ja sulkea silmäsi. Ja vastaukseni luettuasi antaa palautetta. Sovittaisiin yhteinen hetki tälle testaukselle, niin ollaan molemmat yhtäaikaa virittäytyneenä asiaan?

<3

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kiitokset koko sydämestäni teille ihanille, jotka tähän osallistuitte ja annoitte palautteenkin vielä :) Kiitos! <3

Kiitokset myös teille, jotka olitte halukkaita osallistumaan, mutta ette nyt sitten ehtineet kunnolla mukaan. En osaa sanoa koska palaan tähän asiaan jällleen. Töissä on aika rankkaa, ja olen iltaisin kotiin saavuttuani sellaisessa sumussa että hyvä kun jaksan arjen askareet suorittaa ennen nukahtamista. Enköhän minä taas sopivan inspiraation sattuessa jonkinmoisen ketjun pistä pystyyn, kyllä me vielä tavataan ;)

Äiti Mäntsälästä ja nro 15 kaipasivat vielä lisäinformaatiota katselmuksistani. Kerron normaalisti kaiken mitä saan ensimmäisessä viestissäni. Ja en koskaan katso uudelleen samaa ihmistä näin lyhyellä ajalla, koska uskon että ensimmäisellä kerralla minulle näytetään se, mikä kysyjän on oleellista tietää. Tarkoitan sitä että jos uudelleen katselisin, en joko näkisi mitään, tai sitten mielikuvitukseni ottaisi ohjat ja sepustelisi omiaan. Joten parempi tyytyä siihen yhteen kertaan, molemmilla :)

Iloa, Valoa ja Rakkautta ihan teille jokaiselle koko sydämestäni toivon! Olkoon enkelit kanssanne nyt ja aina <3

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan