Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te enkeleihin uskovat! <3

Vierailija
10.02.2008 |

Olisiko joku teistä halukas osallistumaan kokeiluun, jossa koetan katsoa miten intuitioni toimii? Sinun tarvitsee vain hiljentyä hetkiseksi ja sulkea silmäsi. Ja vastaukseni luettuasi antaa palautetta. Sovittaisiin yhteinen hetki tälle testaukselle, niin ollaan molemmat yhtäaikaa virittäytyneenä asiaan?

<3

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla poikalapsi? Näen tässä tummatukkaisen pikkuisen nukkuvan pinnasängyssään, sellaisessa suloisessa " konttausasennossa" :)

Auringonkukkapeltoa, kesäaikaa.. tumma mies, nainen ja lapsi. Onnellisuutta, iloisuutta, perhe. Tämä on tulevaa, ja sinulle tarpeellista tietää. Oletko vaalea nainen?

Sinussa on vielä avaamattomia ovia, löytämättömiä oivalluksia elämästä ja sen luonteesta. Et vielä oikeastaan ole edes kaivannut niitä elämääsi, mutta pikkuhiljaa huomaat tietäväsi yhä enemmän ja enemmän muustakin kuin tästä maallisesta maailmastamme. Oletko kenties pienenä tyttönä kokenut jotain " henkimaailmaan" liittyvää, ehkä noin viiden, kuuden vanhana? Tämä ei ole ollut tarkoitettu pelottavaksi kokemukseksi, etkä sitä suurella järkytyksellä edes ottanut mutta et ole siitä juurikaan maininnut. Jos et tätä nyt muista, muistikuvasi tulevat palautumaan kyllä.

Rakkautta näen elämääsi saapuvan.

<3

Vierailija
42/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 20, otan sinut seuraavaksi jos vain olet myöhemmin linjoilla? Nyt on tauon paikka. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan seudun ongelmat liittyvät lähinnä makkaroihin, jotka onkin nyt ollut päivittäin mielessä karistaa pois:)

Selkään puukotus pitää paikkansa ja kiitos kun muistutit, että on aika päästää siitä irti!

Kannan myös huolta asiasta mikä on ehkä vain paisunut omassa päässäni ja todella voin ottaa kaiken energian vastaan helpottaakseni oloani. Kiitos!

Viimeinen kuvailemasi tyttölapsi toi mieleeni menetetyn tyttäreni ja nosti kyyneleet silmiini! Tosin täällä tepastelee juuri kuvailemasi poikalapsi:).

Kiitos vielä kerran kovasti. Tämä oli mielenkiintoinen kokemus.

T:Piude

Vierailija
44/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on poikalapsi ja olen vaalea nainen. En muista kokeneeni mitään henkimaailmaan liittyvää lapsena. Hienoa kuulla, että muistikuvani tulevat palautumaan. Vuosi sitten tutustuin energiahoitoihin ja kovasti asia kiinnostaa. Nyt kaikki aika on kyllä mennyt kotona ja perheelle. Olen positiivinen luonne enkä kauaa murehdi ikäviä asioita. Jonkinlainen luottamus minulla on, että vielä on paljon hyvää tulossa.

Kiitos Sinulle ja kaikkea hyvää!

T. Birgitta

Oliko sinulla poikalapsi? Näen tässä tummatukkaisen pikkuisen nukkuvan pinnasängyssään, sellaisessa suloisessa " konttausasennossa" :)

Auringonkukkapeltoa, kesäaikaa.. tumma mies, nainen ja lapsi. Onnellisuutta, iloisuutta, perhe. Tämä on tulevaa, ja sinulle tarpeellista tietää. Oletko vaalea nainen?

Sinussa on vielä avaamattomia ovia, löytämättömiä oivalluksia elämästä ja sen luonteesta. Et vielä oikeastaan ole edes kaivannut niitä elämääsi, mutta pikkuhiljaa huomaat tietäväsi yhä enemmän ja enemmän muustakin kuin tästä maallisesta maailmastamme. Oletko kenties pienenä tyttönä kokenut jotain " henkimaailmaan" liittyvää, ehkä noin viiden, kuuden vanhana? Tämä ei ole ollut tarkoitettu pelottavaksi kokemukseksi, etkä sitä suurella järkytyksellä edes ottanut mutta et ole siitä juurikaan maininnut. Jos et tätä nyt muista, muistikuvasi tulevat palautumaan kyllä.

Rakkautta näen elämääsi saapuvan.

<3

[/quote]

Vierailija
45/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Hylky

Vierailija
46/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Senja

Vierailija
47/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen teille vielä, mutta sitten lopettelen tämän ketjun.

Olisiko nro 20 paikalla, voitaisiin kohtapuoliin aloitella? Ehkä joskus puolen paikkeilla..?

ap

Vierailija
48/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärellä!

Vierailija
49/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun tuodaan selkeästi kesäaikaa, mansikkapeltoa ja samalla ylös sinitaivasta.. saan kuvaa ikäänkuin lentämisestä - oletko lähdössä kesäaikaan jonnekkin kauemmas, lentäen?

Sinussa virtailee tummaa virtausta, onko menneessäsi jokin masennusjakso, tämä jättäny pienen " puron" sinuun edelleen joka saattaa helposti vallata alaa.. hallitsematon se ei kuitenkaan missään nimessä ole. Jotenkin sinä alitajuisesti suljet itseäsi niin, että sinuun on hankala saada " yhteys" . Jotain pelkäät, tämä pelko luo ikäänkuin näkymättömän panssarin sinun ja ulkomaailman välille. Et silti tahdo toisten tuota huomaavan. Ihan kuin arastelisit minuakin, et oikein päästä lähelle? Älä pelkää, kaikki on hyvin.

Enkelit nousevat sinulle jotenkin merkitykselliseksi. Näen kotisi olevan täynnä pieniä enkeleitä, keräätkö enkeleihin liittyviä asioita vai ovatko nämä symbolisia joita näen? Näen valkoiseen puetun tytön, saan kuvaa että se olet sinä sellaisena kuin sisimmässäsi oikeasti olet. Puhtaana, viattomana, lapsenuskoisena. Ojennat kätesi ja sille leijailee hitaasti valkoinen höyhen. Kuvassa on syvää rauhaa ja luottamusta. Onnellisuutta. Sinulle halutaan nyt välittää kauttani tuossa kuvassa säteilevää tunnetta, pyyteetöntä, kaunista, suurinta Rakkautta mitä on. Sulje silmäsi ja tunne se. Anna hymyn levitä jokaiseen soluusi sinussa, rentoudu ystävä kallis. Sinua rakastetaan suuresti!

<3

Vierailija
50/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn enkelit ovat niitä " enkeleitä" .

Vierailija
51/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaisa-

Vierailija
52/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-kaisa-

Vierailija
53/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun anteeksi henkilökohtainen kysymykseni. Oletko kenties joksus joutunut kokemaan väkivaltaa jossain ihmissuhteessasi.. jostain syystä näin välähdyksiä siitä ja koin ne tunteet siihen liittyen. Voi olla että tulee kauempaakin menneestä kuin tästä elämästä, mutta tämä on jättänyt sinuun tietynlaisen haavan. Ikäänkuin arkuutta ja varuillaan oloa, säikkyyttä. En oikein osaa selittää, luulen että ymmärrät mitä tarkoitan. Tätä haavaa sinussa kuitenkin kauttani tahdottiin parantaa, energiaa siihen kauttani välitettiin.

Näin kauniita maalaismaisemia, oletan että liittyivät lapsuuteesi. Etenkin suuri, keltainen, ikäänkuin " rypsipelto" näkyi.. Hiekkatie kulki vieressä. Tähän hetkeen tunnen jonkinlaista uupumusta, ehkä enemmänkin henkistä väsymystä.. ihankuin kokisit jotenkin olevasi sumussa, vaikkakin tiedät että sumu hälvenee kyllä ajan kanssa. Olet ihan oikeassa, sumuverho on jo alkanut ohenemaan.

Halauksia.

<3

Vierailija
54/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän tietoon lähdössä kesällä minnekkään, mutta kuvaus ja tunnelmaa sopii omistamamme talon pihapiiriin joka nyt on asumiskiellossa mutta toivon asuvani siellä vielä joskus.

Minä olen pettynyt ja minut on petetty niin monesti, että olen varautunut kaikkea uutta kohtaan. Yritin olla avoin sinulle, mutta ilmeisesti silti suljin itseäni. Lähiaikojen tapahtumien takia alakuloisuus ja masennus yrittää saada tilaa, mutta taistelen sitä vastaan ja yritän löytää hyvät puolet asioista vaikka vaikeaa se onkin. Olisi helpompi vaan jäädä tuleen makaamaan.

Minä olen kiinnostunut enkeleistä ja toimimaan heidän avustuksella. Olen kokeillut jo jotain juttuja. Aivan ihanaa jos enkeleitä on kotonamme :) Kiitos rauhallisuudesta ja onnellisuudesta joita välitit minulle. Se auttaa luottamaan parempaan huomiseen ja että umpisolmu mikä on elämässämme aukeaa ja asiat järjestyy.

Kiitos kaunis ja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi nyt ja aina.

T:20

Vierailija
55/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihanan hiekkatien muistan lapsuudestani, jota kävelin paljasjaloin. Näitkö mitään muuta?

t.Äiti Mäntsälästä

Vierailija
56/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiina

Vierailija
57/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin tuossa aijemmin viestiä

Vierailija
58/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin tuossa aiemmin sanoi, mutta mitäpä jos me jäljellejääneet kysyttäisiin koskahan ap olisi seuraavaksi valmis koettamaan " voiman siirtoa" , eikä vain lisättäisi kukin vuorollamme tuota viestiketjun pituutta...

Eli ap, kiitos muidenkin puolesta, koskahan olisi seuraava hyvä hetki odotella sinun saapuvan koneelle, ensi viikolla?

Hylky

Vierailija
59/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeäksi sinulle nousee uudehkon näköinen, vaalea kaksikerroksinen omakotitalo tähän. Rakennatteko, onko haaveissa, oletteko rakentaneet jo? Jos haaveissa, koen sen onnistuvan kun valmiina näytettiin.

Tunne-elämässä jokin pieni pistos sydämessäsi, onko ongelmaa parisuhteessasi. Kun tuntuu että reagoit siihen vatsallasikin, jännittyneisyyttä, huomaatko itse. Välillänne jotain, joka kiristää ilmapiiriä. Lähetän tälle tilanteellenne energiaa ja helpotusta.

Elämässäsi on menossa " maallisempi" vaihe, joka tarkoittaa sitä että kaikki voimasi ja energiasi keskittyvät arjen asioihin, perhe-elämään ja muuhun vastaavaan. Koeta jostain välistä nipistää aikaa omalle rentoutumisellesikin. Myöhemmin elämässäsi, kun tämä nopeatempoinen, paljon energiaa kuluttava vaihe jää taakse, tulee henkisemmät asiat lähemmäksi sinua. Henkisen kasvun vaihe alkaa silloin. Tokihan sitä kehitystä tapahtuu nytkin, mutta suuremmassa mittakaavassa, sellainen sydämen ja silmien avautuminen on tuloillaan vasta vähän myöhemmin.

Keltaisia ruusuja ojennetaan sinulle lopuksi :) Tuokoon ne iloa ja voimia sinulle!

<3

Vierailija
60/61 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto- ilmoituksia olen lehdestä viimeksi tänä aamuna katsellut. Tosin katselin kerrostalo asuntoja. Oliskohan näyssäsi ollut se?

-K-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan