Kävelin aamulla olohuoneeseen ja mies makasi siellä kusilammikossaan!
Olipa sitten kertakaikkiaan taas ihana herätys.
Herra oli eilen illanvietossa ja kuulin kuinka rymysi 04.30 kotiin.
Aamulla sitten tapani mukaan, menimme vauvan kanssa olohuoneeseen, tarkoituksena aloittaa päivän leikit, MUTTA...
ihana herrasmieheni olikin sitten kännipäissään ilmeisesti luullut mattoa kusipaikaksi ja lirutellut siihen!!
Suomeksi sanottuna vitutti suunnattomasti!! Ja edelleen kihisen täällä kiukusta!!
Mahtavan vastuuntuntoinen isä ja ennenkaikkea kypsä aikuinen tuo minun mieheni!!
Kommentit (34)
Itse en kyllä katselis tuollaista hetkeäkään! Kaikenlaisten miesten kanssa sitä lapsia tehdään, siinä on sitten hyvää roolimallia. Onneksi oma mies ei ole samanlainen säälittävä luuseri...
Nytkö pitäisi se sitten jättää?
Hohhoijaa, pienetpä on murheet, jos suhde tuohon kaatuu.
Itsepä siivosi lätäkkönsä aamulla, ja häpeää edelleen.
Vierailija:
ja viime lauantaina tuli pelireisustaan ihan kännissä no meni nukkumaan ja muutaman tunnin kulttua heräsi käveli olkkariin riisui housunsa ja istui olohuoneen pöydälle. Onneksi ei ehtinyt mitään tehdä. No ei siinä mitään mutta äitini näki koko jutun. Voi että nauratti ja pisti vihaksi paljon. Ensimmäistä kertaa koko yhdessä oloaikanamme hän teki jotain tuollaista. Mutta oisi parempi että oli myös viimeinen kerta. Kerrroin sitten hänelle seuraavana päivänä koko jutun niin kyllä hänell' hävetti ja piin saarnan juomisesta. Kyllä luulisi jo melkein kolmekymppisen jo osaavan juoda maltillisesti ja mitä enemmän ikää tulee niin ei sitä samalla lailla enään kestä sitä alkoholia kuin nuorempana.
Ap ymmärrän miltä susta tuntuu ja sitten kun on mies selvä niin anna kuulla kunniansa. Anna herätä siitä omasta kusilammikostaan jospa menisi paremmin asia jakeluun.
mies ei sikaile koskaan. tosin en ole koskaan kussut lattialle tai housuihin mutta joskus nukun kylppärin lattialla ja oksennan. tai sitten makaan sängyssä ja oksennan pyyhkeeseen ja lakanoille. tiedän, olen kännissä tosi yöks.
Mies tuli siis baarista kotiin ja meni vessaan, jonne sammui sitten pytylle. JOssain vaiheessa oli havahtunut, ja siirtynyt eteisen lattialle makaamaan, ilman housuja tai ylipäätään mitään vaatteita, paitsi sukat jalassa. JA RIPULOI SIIHEN ETEISEN LATTIALLE. Siitä mä sen löysin sammuneena, piereskelevänä ja paskaa suoltavana. Ja totta kai haju oli jotain uskomatonta. Tuon tapauksen jälkeen (siitä on reilu puoli vuotta) on ollut hieman vaikea kunnioittaa miestä...
miten kukaan voi olla noin kännissä ?! aivan järkkyä.
ja aika noloa mut ei todellakaan mikään eron paikka. Opetelkaa nauramaan tälläsille harmittomille pikku mokille niin ei ole enää kotona kiree tunnelma.
Et kuitenkaan saanu turpaas tai mitään ei hajonnut jne. Pikkujutuista ei kannata nostaa kovin isoo ongelmaa....
lähti kerran ULOS ilkosillaan, ja tietenkin ilman avaimia. Oli menossa vessaan. Heräsin siihen, kun ulko-ovi kävi. Lähdin perään katsomaan.
Kerran löysin lätäkön olkkarin lattialta.
Yhden kerran kylässä heräsin siihen, kun mies yritti vierahshuoneen seinän läpi vessaan. Olin aivan varma, että olisi kussut nurkkaan kun ei olisi päässyt seinästä läpi. Ehdin taas herätä ja ohjata herran oven kautta vessaan.
Kaikki nämä kosteiden ravintolailtojen jälkeen. Vaikka mies onkin nykyisin entinen, niin muuten (selvänä) käyttäytyi moitteettomasti, ei sikailua missään muodossa.
pasko eteisen kaappiin joskus pöhnäspäiten.
Ei muuta kun kaapin ovi auki, kyykkyyn ja plöts. Oli mukavat hajut
Ettähän te siivoa, ettehän, please?
seuraavana päivänä jne? Nolottaako heitä edes, ja jos, miten voivat tehdä sen toistamiseen?
Vierailija:
ja aika noloa mut ei todellakaan mikään eron paikka. Opetelkaa nauramaan tälläsille harmittomille pikku mokille niin ei ole enää kotona kiree tunnelma.
Et kuitenkaan saanu turpaas tai mitään ei hajonnut jne. Pikkujutuista ei kannata nostaa kovin isoo ongelmaa....
Voi h-e-l-e-v-e-t-t-i sentään! Meillä lapsuudessa mun sukulaiset piti kosteita juhlia ja kuseskelivat ja oksentelivat ympäriinsä. Se ei todellakaan ole mikään harmiton pikku moka, kun sitä lapsen silmin katsoo. Ei pitäisi olla myöskään vastuullisten vanhempien mielestä. En ikinä sietäisi mieheltäni tuollaista käytöstä. Jos alkoholia ottaa, niin voihan sen määrän pitää kohtuullisena, tai sitten olla ottamatta ollenkaan.
Ja ei, en ole raivoraitis. Mutta lapsuudessani näkemäni meininki oli kerta kaikkiaan oksettavaa.
t. 30 vuotta ja sikana