Kävelin aamulla olohuoneeseen ja mies makasi siellä kusilammikossaan!
Olipa sitten kertakaikkiaan taas ihana herätys.
Herra oli eilen illanvietossa ja kuulin kuinka rymysi 04.30 kotiin.
Aamulla sitten tapani mukaan, menimme vauvan kanssa olohuoneeseen, tarkoituksena aloittaa päivän leikit, MUTTA...
ihana herrasmieheni olikin sitten kännipäissään ilmeisesti luullut mattoa kusipaikaksi ja lirutellut siihen!!
Suomeksi sanottuna vitutti suunnattomasti!! Ja edelleen kihisen täällä kiukusta!!
Mahtavan vastuuntuntoinen isä ja ennenkaikkea kypsä aikuinen tuo minun mieheni!!
Kommentit (34)
Onko alkon käyttö tullut yllätyksenä?? Vai viiraako omassa päässä...?
Oksentaminen on vähän eri juttu (jos ei tolkku pois oksenna)! Oksentaa voi ihan pienestäkin määrästä eikä tarvi olla sikakännissä ja voi sivistyneesti oksentaa vessaan.
Sen sijaan että kusee ja paskoo housuihnsa/ kaappiin/ sänkyyn/ lattialle/ kiukaalle/ tiskialtaasen jne. EI ole MILLÄÄN muotoa siedettävää! Se ei todellakaan ole mikään pikkuongelma! Näillä ihmisillä on todella paha alkoholiongelma ja heidän puolustajillaan ilmeisesti myös?!
mutta kuinka ollakaan kun omalle kohdalle kävin noin että se oma kulta kusis ympäriinsä ja ihania vuosia olis vaikka 10 vuotta takana niin en usko että jättäisitte sitä kultaanne sen yhden kusen takia;)
vaan tulipa tuossa yönä eräänä kotiin aivan tillin tallin, heräsin alakerrasta kuuluvaan rytinään ja niin heräs 1v-lapsikin.. Menin katsomaan, mies makas vessan lattialla, päästä valu veri kun oli kolauttanu, joka helvetin matolla oli oksennusta ja vaatteet uihan ryönässä... Suoraan sanottuna mulla pimahti; äijä liki 40v ja kotona on kolme pientä lasta, että kehtaa! Paktin sen riisuun vaatteensa ja peseen lärvinsä ja oikeesti huusin, läpsin naamaan ja potkin raivon vallassa! Nukku sohvalla yönsä ja aamulla ei tainnut ihan kaikkea muistaa.. Ja pakkohan mun oli siivota jäljet, siinä kunnossa siivoaminen ei olis onnistunu ja aamuvirkut lapset olisivat joutuneet näkemään sotkun! Yäk! Meni luotto. Ja tänäänkin se on ollu jo päivän reisussa, jos ei ole viisastunu ni lähtö tulee...
monet kerrat ravasi aina yön aikana kusella. Jossain vaiheessa sitten oli reitit menneet sekaisin ja nukahtanut vessaan. Tulos, tuli kiltisti vessasta pois ja kusi sänkyyn jossa äitini nukkui.
Vierailija:
vaan tulipa tuossa yönä eräänä kotiin aivan tillin tallin, heräsin alakerrasta kuuluvaan rytinään ja niin heräs 1v-lapsikin.. Menin katsomaan, mies makas vessan lattialla, päästä valu veri kun oli kolauttanu, joka helvetin matolla oli oksennusta ja vaatteet uihan ryönässä... Suoraan sanottuna mulla pimahti; äijä liki 40v ja kotona on kolme pientä lasta, että kehtaa! Paktin sen riisuun vaatteensa ja peseen lärvinsä ja oikeesti huusin, läpsin naamaan ja potkin raivon vallassa! Nukku sohvalla yönsä ja aamulla ei tainnut ihan kaikkea muistaa.. Ja pakkohan mun oli siivota jäljet, siinä kunnossa siivoaminen ei olis onnistunu ja aamuvirkut lapset olisivat joutuneet näkemään sotkun! Yäk! Meni luotto. Ja tänäänkin se on ollu jo päivän reisussa, jos ei ole viisastunu ni lähtö tulee...
En todellakaan puolustele tuollaista käytöstä, ja miehen alkoholin liikakäyttö on meidän molempien tiedostama ongelma. Se onkin vähentänyt, mutta ei lopettanut.
Vierailija:
mutta kuinka ollakaan kun omalle kohdalle kävin noin että se oma kulta kusis ympäriinsä ja ihania vuosia olis vaikka 10 vuotta takana niin en usko että jättäisitte sitä kultaanne sen yhden kusen takia;)
Sori vaan, mutta meillä päin homma on niin, että mulle ja mun lapsille ei tehdä ihan mitä tahansa, mua ei kukaan kaksilahkeinen kyllä pidä tuolla tavalla pilkkanaan. Ei edes yhtä kertaa.
Eka aviomies sai lähteä, kun alkoi jäädä biletysvaihe päälle ja näitä " harmittomia pikku vahinkoja" alkoi sattua. Nykyiselle olen kyllä sanonut jo heti alusta, mitä siedän ja mitä en. Hänelle se sopi mainiosti (muuten tuskin yhdessä oltaiskaan). Voit olla ihan varma, että jos se silti tekisi jotain, mistä olen sanonut, etten sitä siedä, niin tottakai se lähtisi. Samalla tavalla miehelläni on oikeus asettaa ne rajat, joiden yli minä en voi mennä, ja se sopii minulle.
Katsos, ihmisten on hyvä kunnioittaa toisiaan ja OSOITTAA se käytännössä. Me satumme rakastamaan toisiamme niin paljon, että tämä on tärkeämpää kuin joku oikeus kuseskella tai oksennella kännissä ympäri kämppää.
melko kamalia tarinoita siitä, millainen mieheni oli humalapäissään... sammalsi, haastoi riitaa, sammui ja kuseskeli milloin mihinkin. Jännä juttu... mä en ole kertaakaan nähnyt miestäni sellaisessa kunnossa. Siis joo, on sammunut kyllä pariin otteeseen, mutta ei ole kenenkään kanssa haastanut koskaan riitaa eikä kuseskellut " erikoisiin" paikkoihin.
Toisaalta... mun miehen exä on myös ihmeissään siitä, että mieheni juo itsensä humalaan ehkä kolme kertaa vuodessa. Ennen meni kuulemma kaksi päivää viikonlopusta kännissä ja kolmantena " paranneltiin" . Tämä siis jokaisena viikonloppuna. Ehkä mun mies on kasvanut aikuiseksi tässä välissä... onneksi. Tai sitten se johtuu siitä, että exä oli kanssa aika kova ryyppäämään, mutta mä en taas sitten niinkään...
(ja joo, mun mies on ihan hyvissä väleissä exänsä kanssa, ero tuli ihan muista syistä...).
Ettei olisi mitään varoittavia merkkejä ollut ilmassa?!
Itse en todella sylje lasiin ja olen joskus (pari krt vuodessa) aika tuiskeessa, mutten KOSKAAN JUO TOLKKUA POIS!
Vierailija:
Kerran kun siihen antaa luvan, on turha odottaa kohtelun paranevan! Pidä sinä vain itsesi kynnysmattona, minulle todella riittäisi se kertakin. Tosin olen hyvin tehokkaasti onnistunut pysymään erossa tällaisista kusiluikkuhepuista!
Sääli jos sulla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri.
ja viime lauantaina tuli pelireisustaan ihan kännissä no meni nukkumaan ja muutaman tunnin kulttua heräsi käveli olkkariin riisui housunsa ja istui olohuoneen pöydälle. Onneksi ei ehtinyt mitään tehdä. No ei siinä mitään mutta äitini näki koko jutun. Voi että nauratti ja pisti vihaksi paljon. Ensimmäistä kertaa koko yhdessä oloaikanamme hän teki jotain tuollaista. Mutta oisi parempi että oli myös viimeinen kerta. Kerrroin sitten hänelle seuraavana päivänä koko jutun niin kyllä hänell' hävetti ja piin saarnan juomisesta. Kyllä luulisi jo melkein kolmekymppisen jo osaavan juoda maltillisesti ja mitä enemmän ikää tulee niin ei sitä samalla lailla enään kestä sitä alkoholia kuin nuorempana.
Ap ymmärrän miltä susta tuntuu ja sitten kun on mies selvä niin anna kuulla kunniansa. Anna herätä siitä omasta kusilammikostaan jospa menisi paremmin asia jakeluun.
Ymmärrän vitutuksesi ap, minuakin vituttaisi. Mua vitutti eilen kuivunut räkälimppi vessan lavuaarissa. (Miehellä räkätauti)
Miksi pienen lapsen isä on juonut itsensä tuohon kuntoon? Olisiko ap:n miehestä ok, että vaimo käy sen verran railakkaissa illanvietoissa, että aamulla heräillessään vauvan kanssa, löytää vaimon kusilammikosta?
Meillä suhde perustuu aika pitkälle kunnioitukseen. Mulla olisi vähintään lieviä ongelmia kunnioittaa kusilammikossa makaavaa miestä.
Itse en tuollaista peliä katselisi..
sikamies, juuri noin meni, että tuli pilvija viinapäissään kotiin, rymysi mun pojan koulupöydän alle kyyryyn itkemään, ja siten meninkiskoo sen sieltä pois, (120kg) ja sitten menin itse sohvalle nukkumaan, kun en kestä sitä kännissä, ja yöllä kuulin kun lirisi.. istui meidän sängyssä ja kusta lorotti pitkin lattiaa, ja sitä oli varmaan ämpärillinen..
Hitto mä kiehuin, hain vessasta ämpärillisen kylmää vettä ja heitin äijää päin, ja johan tokeni. Pistin sen siivoomaan lattian yöllä ja heitin äijän sen jälkeen pihalle.. oli sitten loppuyön nukkunut rapussa.
Suhde jatkuvasti tommoista, ja heitin pihalle koko ukon, ja jatko värikästä , hajotti ulko-oven, hain lähestymiskiellon yms.. hirveetä paskaa kolme vuotta.
Toivoton tapaus siis? :D
Nyt jo naurattaa...
P.S. Miehen " ongelma" on se, että on 175/65 ja huomaamattaan juo samaan tahtiin kuin isompikokoiset -> hän humaltuu liikaa. Tuon ylilyönnin jälkeen asiasta keskusteltiin ja hän on kiinnittänyt siihen huomiota eikä ylilyöntejä ole enää tapahtunut. Yleensä miehet tarjoaa kukin vuorollaan ja mies sitten tilaa aina välissä itselleen vesituopin ja kieltäytyy terävistä.
Onneksi oma mieheni ei tee tuollaista. On osannut aina juoda viisaasti vaikka oli vasta 20 kun menimme naimisiin. JOtkut vaan ovat varemmin kypsiä. En jaksaisi tuollaista sikailua...
on näköjään paljon tuollaisia keskenkasvusia miehinä! Onneksi mun mies ei ole tuollainen juoppo bilettäjä.