Kellä muulla mies tienaa 4500-5000e/kk? Paljonko itse saat palkkaa?
Minä saan naurettavat 2026e/kk. Mutta mies saa lähes 5000e/kk. Ihan hyvin elellään siis, mutta meillä mies kyllä hoitaa lähes kaikki laskut. Minun palkka menee ruokaan ja vaippoihin sekä lasten vaatteisiin.
Miten teillä?
Kommentit (40)
Kaikkien tulot on varmaan nettotuloja? Mitenköhän nää nyt ihan oikeesti menee...
Mun mies on ohjelmistosunnittelija/arkkitehti. Ei mitään suurempaa vastuuta, normaali arkipäivä duuni 8-16. Palkka noin 5000¿/kk. Minä äitiyslomalla. Hyvin pärjätään!
Molemmat olemme myyntialalle, mies esimiestehtävissä. Provikka-alalla kun onneksi tienaa omien kykyjen mukaan. Oma pohjapalkkani on 1800e ja nuo loput 1300e provisioita. Työaikani on 8-15.30. Miehen työaika klo 8-16.
Vai oliko palkat vain päiväunia ;)
Meillä mies tienaa jotain alle 4000 ¿ ja on manageri. Minä 2500 ¿ it-alalla ja palkat siis bruttoja.
minä tienaan nettona n.1000e/kk ja mies n.1500e/kk, että mukavaahan täällä kaupungin vuokrakolmiossa on mätääntyä :(
Mitä ihmettä te teette työksenne??
*suunnittelee kouluun lähtöä*
Olen opiskelija, tienaan 350 euroa/kk, siis tuet :) Miehen bruttopalkka on 2400/kk ja hyvin pärjätään, oma asunto ja kaksi autoa. Kyllä ne rahat saa riittämään ihan hyvin kun vähän katsoo mitä ostaa. Silti odottelen sitä aikaa, kun saan oikean työn :)
Täällä Tampereella taidetaan tienata pikkusen vähemmän...
Mä tavallisessa toimistoduunissa 8.30-16 ja mies myyntihommissa. Mulle jää käteen kuussa 1500,- ja miehelle n. 2500,- + vapaa autoetu. Lainaa on sen verran, ettei kauheesti mihinkään ylimääräiseen ole varaa. Säästöön saa kuussa 150,- ja kaksi lasta. Vierailija:
Minä saan naurettavat 2026e/kk. Mutta mies saa lähes 5000e/kk. Ihan hyvin elellään siis, mutta meillä mies kyllä hoitaa lähes kaikki laskut. Minun palkka menee ruokaan ja vaippoihin sekä lasten vaatteisiin.
Miten teillä?
Hyvin me pärjätään ilman munkin tuloja :).
Mutta verottaja sitten viekin tuosta niin tehokkaasti että mieheni saa enemmän käteen kuin minä.
miehen liksa n 4300¿, minulla hilkun yli 3000¿, käteen jää reilu paritonnia kummallakin.
Arvatkaa miksi en ole hoitovapaalla? Hyvin näilläkin tuloilla kyllä pärjätään.
paitsi minä tienaan sen mitä hänen mies saa ja mies tienaa saman kuin ap
Nyt hoitovapaalla tulot n. 400 euroa/kk (miinus verot tottakai!)
Harmittaa. Mies saisi tehdä kunnon uraputken ja minä haluaisin jäädä kotiin. Vihaan työntekoa... Olen laiska.
Yksi pieni lapsi ei kauheasti rahanmenoa aiheuta... muutenkin eletään aika vaatimattomasti.
Ette sattuisi tarvitsemaan yhtä ahkeraa töihin?
Oma mies päällikkötasolla mutta ei tienaa yli 4000 ¿.