Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä muulla mies tienaa 4500-5000e/kk? Paljonko itse saat palkkaa?

Vierailija
07.02.2008 |

Minä saan naurettavat 2026e/kk. Mutta mies saa lähes 5000e/kk. Ihan hyvin elellään siis, mutta meillä mies kyllä hoitaa lähes kaikki laskut. Minun palkka menee ruokaan ja vaippoihin sekä lasten vaatteisiin.

Miten teillä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ulkomaalainen, joka monesti saanut kuulla junteilta miten on pakolainen ja elelee suomalaisten rahoilla :(

Vierailija
2/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on liian vähän ja en viitsisi enää niitäkään tehdä. Harmittaa, kun työpäivät kuluu niin hitaasti. Hassuinta on katsoa, kuinka työkaverit esittää kiireistä ja oikeasti mä en usko siihen tai sitten ne on jotenkin hidasjärkisiä. Teen porukkani kanssa kaikkea ylimääräistäkin verrattuna kollegoihini ja silti töitä ei ole kuin 2-3 tunniksi päivässä.

t:14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 3000. Hyvin tullaan toimeen.

Vierailija
4/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutama satanen...lasten kanssa kotona vielä toistaiseksi..

Vierailija
5/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Lähihoitaja ikälisillä 1700e kk

Vierailija
6/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään mies mitään seitsemää tonnia tienaa...!!!LOL

Vierailija
7/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli n.4000-4500 e/kk.

Käytännössä mä tienaan vielä vähän enemmän kuin mies, koska mä san kvartaaleittain bonusta, mies ei. Lisäksi miehen palkasta vähennetään autoetu, joten mulla jää käteen enemmän.

Ja mäkin oon tosi laiska, en haluais tehdä työtä päivääkään :o)

(mutta eipä nää mun hommat olekaan mitään rasittavia/sterssaavia)

Vierailija
8/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaat 4 tonnia käytännössä tekemättä mitään! Niin varmaan juu...

Vierailija
9/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaapäivänäni täällä kotona tänään. Tienaan 3300 ja mies vähän vajaa 4000, paitsi nyt osittaisella hoitovapaalla 20% vähemmän. Tulemme yhden lapsen kanssa hyvin toimeen. Joo.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin yli 5000/kk tienaavilta paljonko vietätte aikaa lasten kanssa? Ainakin minun työpaikallani hyvät tulot vaativat paljon matkustamista ja iltamenoja. Siksi en halua kamalasti " edetä" .

Vierailija
10/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää rahat ja jää säästöönkin.

Ja on niitä sellaisiakin työpaikkoja, missä ei tarvitse tehdä paljon mitään, mm. monet hallinnolliset hommat kuten minulla. Töitä riittää ehkä tunniksi päivässä, lopun päivää voikin pyöriä av:lla. Sopii sellaiselle, jolla ei ole urasuunnitelmia tai kunnianhimoa (kuten minä).

Vierailija
11/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että en HALUAISI tehdä mitään ja

että työ jota teen ei ole rasittavaa tai stressaavaa.

Sehän on ihan eri asia, kuin että ei tekisi mitään.

Olen myös aiemmin ollut todellinen työnarkomaani, ja siksi

edennyt ihan kivasti ja saanut uusia mukavia töitä.

Nykyisin pääsen tosi helpolla ja lyhyillä päivillä ja todella vähäisellä panostuksella. Olen töissä asiantuntijatehtävissä mediassa (myyntiä ja markkinointia).

Vierailija
12/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan mielenkiinnosta kysyisin yli 5000/kk tienaavilta paljonko vietätte aikaa lasten kanssa? Ainakin minun työpaikallani hyvät tulot vaativat paljon matkustamista ja iltamenoja. Siksi en halua kamalasti " edetä" .

Vierailija
13/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Pian valmistuva

Vierailija
15/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. läski av-mamma

Vierailija
16/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ja munkin palkka menee kokonaan ruokakauppaan ja lastenvaatteisiin, hyvä jos saan oman puhelinlaskuni maksettua :o Kun tulot kasvavat, niin kulutustasokin kasvaa. Opiskeijoina olisimme eläneet pelkästään minun palkallani herroiksi.

Ihmettelijöille tiedoksi, että 5000 euroa ansaitsee täällä pk-seudulla helposti esim. lääkäri, yksityissektorin lakimies, rahoitusalalla työskentelevä ekonomi jne. Kaikki (paitsi tk-lääkäri) tosin tekevät tuolla palkkatasolla pitkiä päiviä ja joutuvat edustamaan myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Vierailija
17/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki (paitsi tk-lääkäri) tosin tekevät tuolla palkkatasolla pitkiä päiviä ja joutuvat edustamaan myös iltaisin ja viikonloppuisin.

t. Se kenen mies tienaa 5000e/kk ja tekee 9-15.30 työpäiviä eikä mitään edustuksia tai viikonloppuhommia.

Vierailija
18/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla päivät pääsääntöisesti 8.30-16.00.

Joskus on iltaedustamista ja joskus yön yli kestäviä työmatkoja, mutta ei todellakaan joka viikko tai edes joka kuukausi.

Ja kuten sanoin, mä oon nykyisin niin laiska ja ennenkaikkea kotikeskeinen että osallistun vaan niihin iltajuttuihin joihin on IHAN pakko.

t. 24/28

Vierailija
19/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ansaittevat sitten teette?

Vierailija
20/40 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tienaa noin 5000kk +autoetu+lounas setelit etc

ja itse teen 80% tyoaikaa ja palkka on 2600e +auto+lounassetelit...

Kivasti tullaan toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi