Lapsen tarharyhmässä aloittaa harjoittelija, joka on somalimies. Mietteitä?
Kommentit (31)
jos sinut olisi raiskannut valkoihoiset miehet, olisit joutunut muuttamaan Afrikkaan...
Mutta siis ymmärrän toki järkytyksen, mutta ilmeisesti et ole hakeutunut terapiaan?
Et hallitse vihaasi ja opetat myös lapsesi rasistiksi.
Sinua kohtaan on tehty todella väärin, mutta teosta et voi syyttää yhtä kansaa kokonaisuudessaan.
Jos sinut ois raiskattu kai sinut ois nyt terapiaan ohjattu? mutta eipä ole näköjään..
Sehän on täysin MAHDOTONTA että maahanmuuttaja voisi raiskata. Ja Suomessa jokainen pääsee hoitoon, sehän on tässä nähty moneen kertaan...
toi ois pahasti terapian tarpeessa jos toi ois totta.
Miksei ihminen voi kirjoittaa noin? Avuntarpeessa on tälläkin hetkellä Suomessa kymmeniätuhansia ihmisiä, eivät kaikki saa hoitoa, hoitopaikkoihin on jopa vuosien jonot.
Kyllä raiskaus usein katkeroittaa ihmisen, vasta oli Poliisi-TV:ssäkin nuori tyttö kertomassa tarinansa, hän pelkää edelleen ulkomaalaisia miehiä koska sellainen hänet raiskasi. Käy 2 kertaa viikossa terapiassa edelleenkin toipumassa tuosta kokemuksesta.
2-v poikani halusi aamuisin mieluiten juuri tämän somalinuorukaisen syliin :)
Tykkäävät varauksetta kaikista tummaihoisista miehistä, koska he muistuttavat heidän isäänsä ja koska poikkeuksetta kaikki meillä käyvät isän kaverit suhtautuvat lapsiin avoimesti ja hyväksyvästi. Pojat laskevat kaikki tummaihoiset nuoret miehet " daddyn kavereiksi" ja kaveeraavat kaikkien kanssa. Tämä ei ehkä ole aina äidistä niin mukavaa, kun esim. metrossa ja kaupassa mennään suoraan juttelemaan kaikkien tuntemattomienkin kanssa ;)
Perussuomalaisen näköisiä nuoria miehiä poikamme sen sijaan hieman vieroksuvat, koska eivät ole tottuneet heihin...
Varoitan ihan ystävällisesti sinua, opetathan poikiasi suhtautumaan varovaisemmin tuntemattomiin ihmisiin. Nykyään pedofiileja on kaikkialla ja tuollaiset lapset ovat suuressa vaarassa!
Ei ehkä ole vielä niin ajankohtaista, koska lapset ovat kovin pieniä eivätkä liiku missään ilman vanhempia. Eivät edes omalla pihalla vielä. Mutta tottakai pitää opettaa. Isosiskonsa oli ennen samanlainen, hirveän ylpeä isästään, supersosiaalinen ja kaikkien kaveri. Saattoi mennä missä vaan juttelemaan tuntemattomille tummaihoisille jotain tyyliin: " Moi, mä olen ***. Mun daddyn nimi on ***. Tunnetko sä mun daddyn?" . On oppinut iän myötä paljon varovaisemmaksi.
32
Olen todella pahoillani siitä mitä sinulle on tapahtunut.