Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen tarharyhmässä aloittaa harjoittelija, joka on somalimies. Mietteitä?

Vierailija
07.02.2008 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kurjaa koska pakko kuitenkin olisi, mutta voithan lohduttautua sillä että on siellä koko ajan ne muutkin hoitajat paikalla :)

Vierailija
2/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset näkevät ja oppivat erilaisista ihmisistä ja kyseinen harjoittelija saa hyvää kokemusta!

Ennakkoluulottomasti vaan juttelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä pelkäät??? En voi käsittää moista ennakkoluuloisuutta!!!!

Vierailija
4/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omani ei ole enää vaipoissa.

Vierailija
5/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihme sentään......

Vierailija
6/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juuri Suomeen saapunut paimentolaiskulttuurista joka ei puhu kieltä - olisin huolissani.

Jos hän on pitkä ja isokokoinen niin sitä parempi. Minun lasten tarhassa oli Herra Mohammed ja jos lapset olivat tuhmia piti mennä istumaan hänen viereen. Paitsi minun 3 vuotias ei pelännyt. Ja sitä Herra Mohammed ihmetteli

Vierailija
7/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun lasten tarhassa oli Herra Mohammed ja jos lapset olivat tuhmia piti mennä istumaan hänen viereen.

Vierailija
8/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Minun lasten tarhassa oli Herra Mohammed ja jos lapset olivat tuhmia piti mennä istumaan hänen viereen.

Vierailija
9/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelijana olo edellyttää jonkin sortin opiskelua. Ja opiskelijoilla (esim. lähihoitaja) vaaditaan ainakin auttavaa suomen kielen taitoa. Joten ei huolta!!!

Vierailija
10/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan joukkoon niitä - rikkaus työyhteisöön ja lapset tykkää

Vierailija
11/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harjoittelijana olo edellyttää jonkin sortin opiskelua. Ja opiskelijoilla (esim. lähihoitaja) vaaditaan ainakin auttavaa suomen kielen taitoa. Joten ei huolta!!!

Vierailija
12/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppoa suomalaista hutsua töissä. ne ei kyl saa kepilläkään koskea mun lapseen, kaiket illat viettävät lähibubissa jättäen jeminoitaan ja nikojaan kotiin yksin.

huoh!

Vierailija
13/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mun kaiken kestää t. 14

Vierailija
14/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on ihan pakko olla provo! Tai ainakin toivottavasti, miten te voitte olla noin pullossa kasvaneita!?! Tiedänpä tapauksen jossa poikansa hyväksikäytöstä tuomittu äiti oli töissä päiväkodissa. Ja ihan oli suomalainen ja valkoinen. Vieraileeko tällä palstalla ainoastaan rasistisia (ilmeisesti alhaisen sosiaaliluokan) äitejä.

Vierailija
15/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että lapsille tulee jo pieninä tummaihoiset ihmiset tutuiksi ettei käy niin kuin meidän 70-luvulla syntyneiden kanssa eli vielä nykyäänkin joillekin ihonväri on kauhistus ja kummastus.

Vierailija
16/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jasmin-jeminoita. huoh!

Vierailija
17/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan ap iloinen, että lapsesi saa tutustua erilaisiin ihmisiin!

Meidän lasten päiväkodissa on tällä hetkellä ulkomaalainen harjoittelija, en nyt muista mistä tuo mies on kotoisin (joko Sudanista tai Somaliasta) ja hyvin on mennyt. Lapset tykkäävät tuosta.

Mutta meidän lasten päiväkodissa onkin muutama ulkomaalainen lapsi; pari, joiden vanhemat ovat tulleet Suomeen pakolaisina ja pari adoptiolasta, joten meidän lapset ovat jo muutenkin tottuneet erilaisiin ihmisiin.

Vierailija
18/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani paras ystävä on somali. Olen erittäin iloinen siitä, että lapseni saavat mahdollisuuden kasvaa suvaitsevaisessa ympäristössä. Hoitajaharjoittelijoina on ollut myös miehiä ja vain positiivisia kokemuksia löytyy.

Vierailija
19/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota Al Qaida rahoittaa

Vierailija
20/31 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kolme somalimiestä yksissä tuumin, väkivaltaisesti raiskannut kun olin 19-vuotias. Kokemus, jonka jättämistä traumoista toivun tuskin koskaan.

Vaikka kuinka järki sanoisi, ettei tuo tapaus tee kaikista somaleista raiskaajia, niin tunnetasolla en voi vaikuttaa siihen, että vihaan joka ikistä neekeriä, joka tällä pallolla tallustaa!

En antaisi lapseni olla päivääkään samassa paikassa somalimiehen kanssa. Piste.

PS. Saa haukkua rasistiksi. Sitä juuri olen, eikä edes hävetä.