Mä en oikeesti ymmärrä me&I vaatteiden ihanuutta
En erityisemmin välitä retrokuoseista, mutta ihan jees jos niistä tykkää. Oletin kuitenkin että laatu on jotenkin suhteessa hintaan, mutta kulahtaneelta näyttää puoli vuotta vanhat vaatteet, uuden hupparin vetskari pullottaa yms. Trikoot saa pestä 40 asteessa, ei rumpua...vrt H&M 60 asteen pesu ja rumpukuivaus sallittu, hyvänä ovat pysyneet ja hintaa alle puolet.
Kommentit (12)
tosin yhtäkään kyseisen merkin vaatetta ei taloudestamme löydy, joten laadusta en osaa sanoa. hinta ei vain ole kohtuullinen.
katsoin just, ovat hienon näköisiä, tykkään ulkonäöstä, mutta ihan sikakalliita, yli 20e pitkähihaisesta t-paidasta, mulla ei olis siihen varaa.
kuitenkin ihmettelen etteivät kestä yli 40 asteen pesua
katsoin just, ovat hienon näköisiä, tykkään ulkonäöstä, mutta ihan sikakalliita, yli 20e pitkähihaisesta t-paidasta, mulla ei olis siihen varaa.
ja kuivannut rummussa, eikä ole menneet miksikään. Omalla vastuullahan se on tehtävä tietysti.
Joo, kävin kutsuilla ja ostin sieltä muutaman vaatteen, sikakalliita. Laatu on todella vaihtelevaa. Yksi body lörähti ekassa pesussa ihan hirveeksi ja nepparin viereen tuli reikä hyvin pian. Yksi mekko on taas pidetty ja pesty 60 asteessa ja kuivattu rummussa eikä ole mennyt mikskään. Mutta olen sitä mieltä kyllä että hinta ja laatu ei kohtaa!! En ostaisi enää.
Muutenkin myyntikanava on tarkkaan mietitty. Myyjille on syötetty kivat tarinat suunnittelijoista jne. ja sitten tuotteita myyydään kotikutsuilla (ja jengi ei kehtaa olla ostamatta kaverin kutsuilla). Hyvä markkinointistrategia. Ei tyhmiä myyjiä :-)
sitä myyntiä tulee, kun joukkohurmos tarttuu eikä "kehtaa" olla ostamatta.
Mutta laadusta vielä, erittäin hyviä pointteja teilä tullut, enkä meinaa niitä meille tilata. Noilla hinnoilla, saa oikeasti laadukkaita uusretro vaatteita; joissa laatu ja hinta kulkevat käsikädessä, ja me&I ei todellakan ole sitä.
Lindex, KappAhl ja H&M ovat huimasti parantaneet mallistojaan ja laatuaan; ja me&I:n bodyn hinnalla saa kolme vastaavaa ed.mainituista myymälöistä.
ja siellä on tosiaan kolmasosalla hinnasta aivan samantyylisiä vaatteita, ja uskallanpa luulla että laatu on ainakin sama ellei parempi.
Eikä ole mun makuuni, eikä oli tyttärenkään. Hintaa en tiedä, mutta en ostaisi, vaikka olisivat halpojakin. Eikä meillä tosiaan tuo tyttö laittaisi noita päälleen. Tytöllä menossa prinsessakausi ja nuo on vähän turhan kaukana siitä tyylistä :)
Prinsessatyyli ei kyllä sekään ole mun mieleeni, mutta tytöllehän ne vaatteet tulee, joten olkoon sitten se vaaleanpunainen, kimalteleva prinsessa aikansa :)
Lapsi näyttää kyllä itse kalvakalta kun pistää ylleen noin värillisesti ja kuviollisesti sotkuisan näköisiä trikoopaitoja
Eikä ole mun makuuni, eikä oli tyttärenkään. Hintaa en tiedä, mutta en ostaisi, vaikka olisivat halpojakin. Eikä meillä tosiaan tuo tyttö laittaisi noita päälleen. Tytöllä menossa prinsessakausi ja nuo on vähän turhan kaukana siitä tyylistä :)
Prinsessatyyli ei kyllä sekään ole mun mieleeni, mutta tytöllehän ne vaatteet tulee, joten olkoon sitten se vaaleanpunainen, kimalteleva prinsessa aikansa :)
Ihan aiheen vierestä, ihmettelen joskus mitä järkeä siinä on että mammat pukee lapsensa niiiin kivasti sävy sävyyn ja retroon ja näitä "ei örkki-paitoja meille" - juttuja. LAPSELLE ne vaatteet tulevat ja hänen on tunnettava olonsa niissä mukavaksi. Eikä lapset ole mitään äidin kivasti pukemia näyttelyesineitä.
Ainaskin mun mielestä.
Noilla hinnoilla, saa oikeasti laadukkaita uusretro vaatteita; joissa laatu ja hinta kulkevat käsikädessä, ja me&I ei todellakan ole sitä.
Lindex, KappAhl ja H&M ovat huimasti parantaneet mallistojaan ja laatuaan; ja me&I:n bodyn hinnalla saa kolme vastaavaa ed.mainituista myymälöistä.
mutta laatu on viime aikoina ollut tosi huono. Olen viimeisen puolen vuoden aikana ostanut kyseisestä liikkeestä kaksi lasten paitaa ja yhdet housut - jokaisen olen palauttanut kauppaan parin käyttökerran jälkeen. Yhdestä paidasta lähti kuvio heti toisessa pesussa, samoin housuista lähti kuvio, ja toinen paita taas meni ihmeellisesti heti nypyille. Jokainen pestiin (niin kuin meillä kaikki vaatteet yleensä) 40 asteessa.
Tulin viimeisimmän paidan jälkeen siihen lopputulokseen, että vaikka Lindexiltä on joskus aiemmin saanut ihan hyvälaatuisia vaatteita, on nyt taidettu alkaa säästää väärässä paikassa ;)
KappAhlilla kankaan laatu ja painokuvat parempia (pysyvät vaatteissa vaikka kuinka pesisi), mutta ompeleissa ja napeissa aika usein vikoja (tehdään kiireessä).
H&M:llä ehdottomasti paras laatu, sekä kankaissa että ompeleissa. Napit tosin tippuu henkkamaukan vaatteissa aina, saa joka kerta ommella ne ite uudelleen ;)
Minäkin kerran sorruin ostamaan Me&I vaatteita (onneksi vain 2 kpl, kun olivat niin kalliita), ja olen ollut pettynyt laatuun. Tytön paidasta kulahtivat värit heti, ja pojan paitaan tuli lyhyen käytön jälkeen reikä ompeleen viereen, eli kertoo huonosta kankaan laadusta se. Reikä luonnollisesti kasvoi ja kasvoi, ja sitä sai paikkailla aina välillä. :P Harmittaa, kun paidasta tuli reippaasti yli kaksikymppiä maksettua.
Itse ostan lähes kaikki lasten vaatteet h&m:ltä, laatu on toistaiseksi erittäin hyvää. Vielä kun ehtisi itse ommella enemmän...
kaikissa vaatteissa, eli tahra kun tulee niin vaate pilalla. henkkamaukan vaatteet ei mee miksikään vaikka nille mitä tekis.