Olisitko tyytyväinen jos työpaikkaa vaihtamalla saisit 700 eur/kk lisää liksaa?
Kommentit (6)
Mutta en ole sinne kyllä menossakaan.
Olen vuoden haknut uutta työpaikkaa. Vanha vakkari mutta kaipaan muutosta. Työilmapiiri myös huonohko.
Palkkatoiveeni olen laittanut 500-700 nykyisen päälle. Alle en suostu vaihtamaan koska luultavasti menetän lomaedut niin jo sitä pitää saada rahakompensaatiota.
Mun miehelle kävi niin kivasti, että vaihtoi työpaikkaa vähän uusia tuulia haistellakseen ja siinä palkka nousi 600€/kk. No, noin vuotta myöhemmin tämä entinen työyhteisö teki todella kiinnostavan tarjouksen ja pyysi miestä takaisin eräisiin asiantuntijatehtäviin -ja palkka nousi taas 500€/kk. Eli vuodessa nousi 1100€/kk palkka ja pääsi samaan paikkaa takaisin, jossa viihtyi ja viihtyy todella hyvin. Ei voi kuin ihmetellä :D!
Rakastan nykyistä työpaikkaani niin paljon että tuntuisi todella isolta riskiltä lähteä, joten korvauksen vaihtamisesta täytyisi olla myös todella suuri. Niin suuri ettei kukaan mulle niin paljon maksaisikaan. ;-)
Vietän töissä niin paljon aikaa, että rahaa tärkeämpi asia minulle on nauttia siitä mitä teen.
Olen vuoden haknut uutta työpaikkaa. Vanha vakkari mutta kaipaan muutosta. Työilmapiiri myös huonohko.
Palkkatoiveeni olen laittanut 500-700 nykyisen päälle. Alle en suostu vaihtamaan koska luultavasti menetän lomaedut niin jo sitä pitää saada rahakompensaatiota.
En tiedä, ehkä julkisella puolella lomaedut menettää? Yksityisellä puolella olen paikkaa vaihtaessa (2 kertaa) onnistunut puhumaan itselleni täydet lomat. Kannattaa ainakin yrittää.
Jos pitäisi vaihtaa työhön, mistä en pidä, niin eipä tuo 700€ olisi niin iso raha, että vaihtaisin.