Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka hyväksytte alaikäistenne seksin harrastamisen.

Vierailija
19.11.2008 |

Mitä jos kaikesta valistuksesta ja ehkäisyn käytöstä huolimatta hänestä tulee äiti/ isä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

estää, jos on sitä harrastaakseen. Se onkin sitten eri asia hyväksyykö sen vai ei. Ja ei kait sitä voi kun toivoa, että ehkäisystä tajuaa huolehtia. No jos lapsestani tulisi teiniäiti/isä niin tukisin lastani tietty kaikin tavoin. Mutta onneksi tuohon mahdollisuuteen menee vielä pitkä aika, ja toivottavasti ei koskaan käy niin.

Vierailija
2/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti hommasi mulle e pillerit 15-vuotiaana!Ei mitään ongelmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään!

Aina on ollut ylikilteissä kristillisissä perheissä kasvaneita teiniäitejä ja teiniäitejä, jotka ovat itsekin kasvaneet teiniäitien kodeissa ja suhtautuminen nuoren seksiin on avointa.

Vierailija
4/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää oikeasti, puolet nuorista on kokenut ensimmäisen yhdynnän 17 vuoden ikään tultuaan.

Vierailija
5/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämme sellaista elämää kuin se polku tuo. Ei kai siinä muutakaan vaihtoehtoa ole kuin ottaa elämä niin kuin se eteen tulee. Haetko ap kysymykselläsi jotain tiettyä asiaa?

Vierailija
6/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakiteksteissä?). Anyway, tämä asia on sellainen että kyllä se nuori sitä harrastaa jos oikein haluaa. En minä ainakaan kykenisi siinä vaiheessa valvomaan lasta 24 h, voisihan se käydä sekstaamassa jonkun kanssa vaikka välitunnilla jos oikein haluaisi! Kerron kyllä, että minusta olis parempi että odottaisi kunnes on itse valmis ja on kumppani jota rakastaa, mutta enhän minä voi siihen pakottaa.

Vierailija
7/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluterveystutkimus 2008 kertoo seuraavaa:

Yläluokkalaisista neljällä viidestä, lukiolaisista lähes kahdella kolmesta ja ammattiin opiskelevista kolmasosalla EI ole yhdyntäkokemuksia.

Pojista 91-94 prosenttia ja tytöistä 95-97 prosenttia kokee, että kieltäytyminen sellaisesta seksuaalikäyttäytymisestä, jota ei halua, on helppoa. Kuitenkin lukiolaisista tytöistä viisi prosenttia ja ammattiin opiskelevista tytöistä 12 prosenttia on ollut yhdynnässä vastentahtoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän