Vain vegaanit ja makeisvalmistajat tekevät syötävää joka maistuu joltain muulta kuin raaka-aineiltaan
Vain vegakit ovat niin tyhmiä että maksavat siitä.
Kommentit (22)
👩🏻: Ihanasti juuston makuista pähkinä-transrasva-köntsää!
#vuusto
Vierailija kirjoitti:
Hunajamarinoitu broileri juuh
Maistuu broilerille.
Ootko kattonu mistä guacamole, siideri tai kääretorttu tehdään?
Liha ei yleensä ruokana maistu kuolleelta eläimeltä. Jotain vikaa lihansyöjissä kun eivät pysty itse tappamaan eläintä eikä syömään sen kaikkia ruhonosia sellaisinaan.
Onko se pelkuruutta vai häpeää, pyörtymisen pelkoa tai inhotusta itseä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu broilerille.
Ei kun sokerille, jota on hunajassa ja lisätylle suolalle.
Niin mitä? Et säkään ap söis esim. sian suolta raakana, mutta makkaran pinnassa maistuu nam nam :D
Lihapoika ei tiedä mitään ravintokemiasta. Eikä varmaan mistään kemiasta. Nukkui läpi peruskoulun ja öyhöttää ikäänkuin olisi jotain suurta keksinyt, vaikka oikeasti vain munaa itsensä.
Lihakin maustetaan, marinoidaan, hierotaan yrteillä ja suolalla ja hunajalla ennen syömistä. Broilerin makeus ja pintarapeus ja kullankeltainen väri tulee sokerista tai hunajasta.
Ap:lle tekis hyvää syödä kilo lihaa raakana, maustamattomana. Oppisi olemaan ja tajuaisi, että kuollut lihaskudos maistuu melko paskalta ilman kasviperäisiä mausteita ja kypsentämistä. Ilman ruokakemiaa.
Kuten jokainen joka välillä syö lihaa, haistaa omista ulosteistaan: haju ja sitä myöten oletettavasti makukin on sama mennessä ja tullessa.
Ap!
Opi itsestäsi. Katso video. Sinä itse tuomitset itsesi yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
👩🏻: Ihanasti juuston makuista pähkinä-transrasva-köntsää!
#vuusto
Ei kai sitä pakko ole syödä. Mä en syö.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Makeiset kyllä maistuvat pääosin sokerilta, vegaanit sen sijaan väittävät että porkkana maistuu kalalta.
Marinoitu savuaromiporkkana maistuu ihan riittävästi savukalalta. Katsopa kun se savu on se juttu siinä. Sulla on surkea makuaisti. Et erottaisi silmät sidottuna jauhelihaa soijarouheesta.
Ihmisen makuaisti on surkea. Lihansyöjillä on huono hajuaistikin. Ne ei haista itseään mutta vegaani haistaa, että tuo on syönyt lihaa. Se on sellainen jännästi paskan hajua muistuttava odööri.
Lihansyöjän huonompi hajuaisti johtuu niistä rasvahapoista, joita lihasta sen elimistöön imeytyy. Ne tunkee ulos talirauhasten kautta ja ihan ekana nenässä olevista rauhasista, joten niiden oma hajuaisti "kyllästyy" siitä hajusta. Sama ilmiö tapahtuu myös esim. voin kanssa. Kokeilkaa ellette ole tupakoijia.
Sokeri on terveellistä, koska siinä ei ole kovia rasvoja niinkuin lihassa.
Ja sitten mässyttämään 6 voileipää joiden päällä makkaraa, eiköstä. Sitä suoleen pakattua sekamössöä, jossa on nännit ja utareet ja penikset ja kamaraa eli nahkaa. Tai "kinkkua" joka oikeasti on myös jämäpaloista kokoon puristettua superprosessoitua mössöä, joka on liotettu natriumkloridiliuoksessa.
Ap ei varmaan ikinä ole maistanut maustamatonta broileria, joka on kypsennetty keittämällä. Ei muuten ole hyvää. On kuin pahvia.
Pieni pullamössöpoju awwwwww <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu broilerille.
Ei, vaan Maillard-ilmiön tuottamalta sokerilta. Broileri on ihan helvetin mautonta lihaa.
Huom, poika: on iso ero siinä, maistuuko ruoka koiraLLE vai maistuuko ruoka koiraLTA. Opettele tämä ero ja taivuta oikein.
Hienoa että sinua hiertää, olet selvästi epävarma omasta ruokavaliostasi ja alkanut ajatella asioita.
Vierailija kirjoitti:
Liha ei yleensä ruokana maistu kuolleelta eläimeltä. Jotain vikaa lihansyöjissä kun eivät pysty itse tappamaan eläintä eikä syömään sen kaikkia ruhonosia sellaisinaan.
Onko se pelkuruutta vai häpeää, pyörtymisen pelkoa tai inhotusta itseä kohtaan?
Maistuuhan. Liha maistuu lihalta, eli siltä osalta kuolleesta eläimestä, joka on tapana syödä. Ja mistä päättelet, ettei lihaa syövä ihminen "pystyisi" tappamaan eläintä itsekin, ei kukaan meista kuvittele nakkien kasvavan puissa. Harvalla vaan on aikaa tai innostusta lähteä metsälle työpäivän jälkeen, samaan tapaan kuin vegaanikaan harvoin viljelee härkäpapujaan omalla pihalla.
Itse asiassa Makeiset kyllä maistuvat pääosin sokerilta, vegaanit sen sijaan väittävät että porkkana maistuu kalalta.