Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on alkanut kutsua isäpuolta isäksi. Tämä tapahtui heti sen jälkeen, kun oman isän petollisuus paljastui lapselle.

Vierailija
04.02.2008 |

Lapseni on ekaluokkalainen, ja on vuosia salaillut isänsä eräitä tekoja meiltä. Nyt kun koko vyyhti purkaantui, ja hänen ei enää tarvitse salailla, on alkanut kutsua isäpuolta isäksi, oma isä on iskä. Edelleen tahtoo isänsä kanssa olla tekemisissä, mutta tuntee isän pettäneen hänet.

Miten suhtautua? Meillä on 3-vuotiaskin lapsi, joka on yhteinen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitit muuten aika pahan...=) Näin aikuisena voisin kuvitella, että kamalalta!

Hän on kuitenkin ollut minulle se oikea isä koko elämäni. Bioisääni en jotenkin osaa edes arvostaa, en osannut edes lapsena (silloin ajattelin, että en hänelle kelvannut, mikä ehkä olikin totta).

Kukaan ei ole koskaan minua kieltänyt kutsumasta isäpuoltani isäksi ja hyvä niin. Ainoastaan bioisäni on kerran snaonut, että " minähän olen sinun isä" ja hänelle vastasin, että et ole.

Isäni (siis isäpuoleni) on myös aina pitänyt minua omana lapsenaan ja aina puhunut minusta tyttärenään, lapsestani lapsenlapsenaan jne.

Vierailija
22/22 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme aina meidän lapsista, työpaikkahaastattelussakin sanoo olevansa kahden lapsen isä.

Silti perheemme sisällä on aina ollut selvää, että hän on isäpuoli, iskä on isä. Kammottaa ajatella millaisen mekkalan oikea isä nostaa jos saa tietää...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi