Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen löi poikaystäväänsä kun

Vierailija
19.11.2008 |

tulivat junaan. Minä seisoin oven vieressä ja mies katsoi minua. Toisaalta huvittavaa , toisaalta kamalaa.

Eikö edes katsoa saa?

Loppumatkan nainen mökötti penkillä istuen, mies seisoi toisessa vaunussa

Päässä vikaa naisella tai todella huono itsetunto kun ei edes katseita kestä, silmät kiinni varmaa olisi oltava

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen "saa" lyödä miestä mutta ei toisinpäin? Tarkoitan lähinnä sitä että jos mies olisi poksauttanut emäntäänsä turpiin junaan noustessa ni seuraavalla asemalla olisi ollut jo partio vastassa..

Vierailija
2/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis löi, miten? Miksei kukaan puuttunut asiaan, vai oliko vain esim pieni tönäisy? Ja oletko varma, että heidän riitansa johtui sinusta tai siitä katsomisesta? Ja miten näit, että mies seisoi toisessa vaunussa vai lähditkö perään katsomaan? Jotenkin sekavaa tuo tekstisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi, miksi kattelet tota, lopeta. Eli siitä tiedän että minusta johtui, en luule itsestäni liikoja :) Olen 160/50 pitkät vaaleat hiukset, 22v. Pari oli ehkä jo kolmekymppisiä, nainen hieman pulska. Mies komee



Ja en todellakaan tarkoittanut että nainen saisi lyödä...miksi mies sietää tollasta

Ja sinulle yksityiskohtien kyselijä. En todellakaan seurannut heitä :) tottakai näin kun asettuivat seuraavaan vaunuun eteen.

Vierailija
4/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta jo töniminen, läpsäisy, mitä nimeä nyt haluaa käyttää, sopimatonta!

Vierailija
5/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirveä, huorahtava vamppi yritti iskeä miestäni junassa"

Vierailija
6/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä vastaus oli minulle tarkoitettu, niin en kyllä tarkoittanut, että vasta nyrkin täräys olisi ollut kamalaa. Mutta etkö ole koskaan esim leikilläsi kiusoitellen tönäissyt kaveria, siten, ettei edes satu? Tai vahingossa esim horjahtaessa tönäisy. Sitä nimenomaan tarkoitin.



olinkohan kolmonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin mustasukkaisia ja omistushaluisia. Siitä on rakkaus kaukana

Vierailija
8/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä vastaus oli minulle tarkoitettu, niin en kyllä tarkoittanut, että vasta nyrkin täräys olisi ollut kamalaa. Mutta etkö ole koskaan esim leikilläsi kiusoitellen tönäissyt kaveria, siten, ettei edes satu? Tai vahingossa esim horjahtaessa tönäisy. Sitä nimenomaan tarkoitin.

olinkohan kolmonen

Mutta se nainen löi miestä, ei ollut rakastavaisten kiusoittelua, oli vihainen kuin ampiainen ja näytti kuin olisi meinannut muksasta minuakin. Pelottava akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa olla kasvattamassa aikuista miestä. Jospa on anopilta jäänyt opettamatta lapselleen, että ihmisiä ei saa tuijottaa, olivatpa he kuinka rumia tai omituisen näköisiä tahansa. Kyllä muakin sylettäisi jos oma mieheni tuijottaisi jokaista outolintua kuin 3-vuotias...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi