Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö kolesteroliarvonne?

Vierailija
25.10.2008 |

Onko harvinaista, että jo alle 40-vuotiaana arvo on yli viiden, ihan vähän vain yli, mutta kuitenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittävä tekijä.

Vierailija
2/7 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matala (eli siis "paha" kolesteroli), niin ei hätää. Korkea HDL-pitoisuus nostaa kokonaiskolesterolipitoisuutta. Niin, ja HDL on siis sitä hyvvee kolesterolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokonaiskolesteroli tasan 7. Sen alemmaksi en sitä ruokavaliolla saa, joten saa kelvata minulle ja lääkäreille. Lääkkeitä en ala sen takia syödä.

Vierailija
4/7 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoni syö levitteitä ja muuta anteeksi skeidaa ja kolesterolissa löytyy

Meitsillä on vaan paremmat geenit

Vierailija
5/7 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvää kolesterolia niin paljon että lääkäri kertoi arvojen olevan ihan hyvät!

Vierailija
6/7 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni (30v.) se on tasan 5. Eräällä paljon urheilua harrastavalla ja muutenkin terveellisesti elävällä tuttavallani se taas on 6,3. Ko. nainen on siis samaa ikäluokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri verikokeissa selvitettiin että kolesteroliarvoni ovat hieman liian korkeat.



Koita vähentää juustoa ja lisään Benecolia. Aikaisemmin en laittanut leivän päälle mitään rasvaa, mutta nyt olen ruvennut käyttämään Benecolia, se kun näyttää tilanteeseeni parhaalta. Koitan hiukan keventää rasvaisenpien juustojen käyttöä. Perinteisesti on on tullut ostettu noin 25 % juustoa nyt sitten vähä rasvaisempaan emmentaaliin siirryin ja tosiaan tuota Benecolia. Toivottavasti arvot paranevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan