Olenko väärässä kun loukkaannuin?
Minulla menossa rv 37 ja kauhea flunssa ja yskä iskenyt päälle. Mies sitten päätti jäädä harrastuksesna jälkeen baariin muutamalle. Soitin illalla ja pyysin, että tulisko laittamaan lapset nukkumaan, kun mulla on niin kamala olo, eipä sitten tullut, just äsken kotiutui.
Mulla on ollut merkkejä synnytyksen käynnistymisestä, joten olen pyytänyt, että mies ei ottais olutta (ei yleensäkään ota paljon), kun en haluis miestä hiprakassa mukaan synnärille, enkä haluis yksinkään mennä.
Nyt oon kyllä tosi käärmeissäni, mutta olenko turhan nipo?
Kommentit (3)
tapa, että etukäteen sovitaan menot ja niiden kestot ja sekin, onko niiden jäljiltä syytä olla ajokunnossa vai voiko ottaa. Ja varsinkin kuvailemasi kaltaisessa tilanteessa mun mies olisi saattanut jopa jättää harrastuksensa väliin ja tulla apuun.
Kuinkakohan moni nainen lähtisi harrastukseen saati baariin, jos mies olisi kipeänä? Kummasti vaan jotkut miehet luulevat, että lasten hoitaminen on yksin naisen vastuulla ja vaikka pyydettäisiin, ei miehellä ole mitään tarvetta muuttaa suunnitelmiaan.
Ei mua olisi haitannut, mutta oloni on ollut tosi vetämätön tän flunssan kanssa ja tosiaan olisin kaivannut vähän apua lasten kanssa.
-ap