Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi näkijä, kokeilen lahjojani ensimmäiselle viidelle

Vierailija
02.02.2008 |

Hei, en ole aikaisemmin ennustanut täällä netissä. Suvussani lahja ja näen paljon asioita ympärillä olevistani. Välillä pelkään lahjaani ja välillä olen iloinen, että vaistoan asioita. Nyt pyydän teitä arvon naiset uskaltautumaan minun katsantoon. En voi luvata, että näen kaikille, jos en saa yhteyttä. Laittakaa joku kuvaus itsestänne, että saan tuntuman. Kiitos, ja palaute on ehdottoman tärkeää!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että sitä saa, mitä haluaa.

7

Vierailija
22/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyykö rakkaus vai tuleeko jotain uusia tuulia elämään?

t.6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen paljon surua ja pahaa mieltä. Toivot asioita mitä et koe saaneesi. Sairaudesta huolimatta pystyt hyvään ja kauniiseen elämään. Sinulle on varattu paljon kaunista. Elämä koettelee niitä, jotka sen kestävät. Ole huoleti, koet vielä onnea ja iloa juuri niiden asioiden kanssa joita olet toivonut. Näen sinulle hyvän ja tasapainoisen ihmisuhteen ja lapsi näkyy kauempana. En osaa sanoa onko oma vai adoptio.

Vierailija
24/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näen ympärilläsi lapsia? Sinä olet onnekas et vain itse huomaa, sinulla on monta ottajaa, mutta olet vähän nirso. Aika tuo rakkauden, lapsesta en osaa sanoa muuta kun ympärilläsi on jo rakkaita lapsia.

Vierailija
25/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunteita kahta eri miestä kohtaan, toinen on ex jonka kanssa olen paljon tekemisissä, ja toinen on sellainen vähän monimutkainen juttu, ehkä vois sanoa saavuttamaton. Luulen, ettei elämäni mies ole kumpikaan heistä, mutta huipputyyppejä molemmat ovat.

Vierailija:

Miksi näen ympärilläsi lapsia? Sinä olet onnekas et vain itse huomaa, sinulla on monta ottajaa, mutta olet vähän nirso. Aika tuo rakkauden, lapsesta en osaa sanoa muuta kun ympärilläsi on jo rakkaita lapsia.

Vierailija
26/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinut sulkeutuvana ja omat halusi/toiveesi unohtavana. Sinuun oli erittäin vaikea saada yhteys koska et päästä ihmisä lähellesi. Kaipaat elämääsi uutta sisältöä ja kaikki on sinusta kiinni. Sinun on löydettävä vahvempi puoli itsestäsi niin saat onnen ja uudet tuulet:)

Vierailija
27/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olet oikeassa, että minun pitäisi olla vahvempi omien halujeni kanssa.

Kiitos ;)

Vierailija:

Näen sinut sulkeutuvana ja omat halusi/toiveesi unohtavana. Sinuun oli erittäin vaikea saada yhteys koska et päästä ihmisä lähellesi. Kaipaat elämääsi uutta sisältöä ja kaikki on sinusta kiinni. Sinun on löydettävä vahvempi puoli itsestäsi niin saat onnen ja uudet tuulet:)

Vierailija
28/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko vielä kommentoida lapsiasiaa, sillä se on todella koskettava asia sinulle nyt tai pian. Joko suvussa on joku tärkeä lapsi tai kummilapsi ym... tai sitten sinä saat pian oman pienokaisen. Puhdasta rakkautta saat lapselta, en tiedä miten, mutta se tuntuu todella vahvana.

Rakkaus ei ole vielä löytänyt omaa uomaansa, aikaa vie, mutta tulee yllättäen.

Vierailija
29/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ odottaa jo tekijäänsä, saat työn.

Vierailija
30/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka pian paranen

Vierailija
31/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään mikä ei ole omaa itseäsi. Aika tulee kun voi toimia ja silloin molemmat tuntee niin.

Vierailija
32/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäinen jää muistoksi unholaan, eikä aiheita enempää harmia kuin nykyinen hermoilusi ja jännittäminen. Terveytesi paranee pikkuhiljaa kun lähdet sitä hoitamaan. Näen sinut terveenä naisena joka opiskelee/käy töissä. Ei vielä mutta pian.

Vierailija
33/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihana työ, nykyinen työni on kauhean raskasta ja odotan kovasti

haastattelua uuteen paikkaan. Jos vielä jaksat niin kerro saanko

isomman summan rahaa mitä odotan vai odotanko turhaan?

Vierailija
34/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

Vierailija
35/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen, tumma, kiharahiuksinen työssäkäyvä perheenäiti.

Mitä näet perhe-elämäni suhteen tulevaisuudessa?

Vierailija
36/36 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ei ole niin suuri kuin odotat, mutta viihdyt työssä.